logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik „Wsieci” i miesięcznik „Wsieci Historii” z wydaniami mobilnymi

  PR 03.04.2015, przeczytano 918 razy
ilustracjastrzałka

Świąteczną niespodziankę sprawił czytelnikom wydawca tygodnika „wSieci” i miesięcznika „wSieci Historii”. Wydania dostępne są gratis w utworzonych właśnie kioskach w AppStore i GooglePlay. Dzięki temu czytelnicy mogą mieć dostęp do ulubionych pism on-line, bez względu na to, gdzie spędzają święta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-wsieci-i-miesiecznik-wsieci-historii-z-wydaniami-mobilnymi-,24440,artykul.html

Grupa Medialna Fratria już na początku marca udostępniła czytelnikom pierwsze, bezpłatne wydanie „Gazety Bankowej” dostępne w sklepach z aplikacjami. Teraz na tabletach i urządzeniach mobilnych debiutują „wSieci” i „wSieci Historii”. Wydawca zapowiada wprowadzenie do własnych kiosków kolejnych tytułów.

- Do tej pory e-wydania dostępne były jedynie na platformach e-kioskowych. Postanowiliśmy zaproponować czytelnikom dostęp do wydań także w naszych kioskach w AppStore i Google Play – wyjaśnia Tomasz Przybek, prezes Fratrii. – Aplikacje są proste, intuicyjne w użyciu i umożliwiają czytelnikom dostęp do dodatkowych treści interaktywnych.

Aplikacje zbudowane zostały przy wykorzystaniu platformy wydawniczej Setupo, dostarczanej przez firmę GoMega. W „Gazecie Bankowej”, a wkrótce także w pozostałych tytułach Fratria wykorzystuje też technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality) – dając dostęp do multimediów także po zeskanowaniu kamerą urządzenia mobilnego papierowego wydania. To rozwiązanie – aplikacja wPlus - powstało we współpracy z firmą ArFixer. W wydaniu oferowanym na urządzenia mobilne (iOS, Android) dzięki ikonom można aktywnie przenieść czytelnika na stronę internetową, zaprezentować film lub zezwolić na przesłanie niektórych stron do adresatów poczty lub mediów społecznościowych. 

- Zależy nam na ułatwieniu kontaktu czytelników z gazetą. Założenie było takie, by po zainstalowaniu aplikacji w prosty sposób uzyskać dostęp do wydań, prenumeraty, a także by wydanie można było czytać w dowolnym miejscu – mówi Tomasz Przybek. – Dlatego świadomie zrezygnowaliśmy z rozbudowanych technicznie i technologicznie aplikacji. 

Pierwsze wydania pism publikowane w kioskach są bezpłatne. To doskonała okazja, by poznać możliwości oferowane przez aplikację. Za kolejne wydanie tygodnika „wSieci”, 7 kwietnia trzeba zapłacić 0,99 Euro w AppStore i 3,90 zł w Google Play.

Aplikacja wSieci zawiera dwa kioski, w których dostępne są wydania tygodnika i miesięcznika „wSieci Historii”. Miesięcznik „Gazeta Bankowa” dostępny jest w odrębnej aplikacji Gazeta Bankowa Plus. Świąteczne, drukowane wydanie tygodnika „wSieci” dostępne jest w sprzedaży do 6 kwietnia w cenie 6,90 z książką  „Święta Siostra Faustyna i Boże Miłosierdzie”.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764