logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik wSieci ugruntowuje pozycję

  PR 26.05.2014, przeczytano 877 razy

Profil tygodnika „wSieci” na Facebooku zdobył już ponad 70 tysięcy „lajków”. Opublikowane właśnie przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wyniki sprzedaży tygodników opinii za pierwszy kwartał tego roku potwierdzają, że tygodnik jako jeden z trzech tytułów może pochwalić się wzrostem sprzedaży miesiąc do miesiąca. „wSieci” utrzymuje też wysokie miejsce w rankingu sprzedaży. Do zespołu tygodnika dołączają kolejni publicyści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-wsieci-ugruntowuje-pozycje,21730,artykul.html

Mamy już 70 tys. przyjaciół na Facebooku. Dziękujemy.” – post tej treści trafił na profil tygodnika „wSieci” na Facebooku w środę, 21. maja. Liczba osób, które polubiły nasz profil stale rośnie. Aktywność naszych czytelników dostrzegalna jest też w rankingach mediów społecznościowych. W kwietniowym raporcie Fanpage Trends od Sotrendera, profil „wSieci” zajmuje wysokie miejsca niemal we wszystkich kategoriach w podsumowaniu branży prasa na portalu. W rankingu wg liczby zaangażowanych – 6 miejsce z ponad 20 600 aktywnych użytkowników w ubiegłym miesiącu, a 4 w badaniu względnej interaktywności (relative interactivity), czyli wskaźnika wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w przeliczeniu na liczbę fanów.

Wygląda na to, że tygodnik ugruntował swoją mocną pozycję wśród czołowych pism opinii w Polsce. Analizując wyniki sprzedaży tygodników w ubiegłym roku, „wSieci” uznać należy za najwyżej notowany debiut na rynku. Z ostatniego raportu ZKDP wynika też, że nasz tygodnik znalazł się w gronie trzech pism, które mogą pochwalić się wzrostem sprzedaży w marcu wobec lutego 2014 roku. „wSieci” uplasował się w marcu 2014 r. na czwartym miejscu wśród tygodników opinii z wynikiem w sprzedaży ogółem na poziomie 81 tys. 329 egz., wyższą sprzedaż odnotowały: „Gość niedzielny” (149 944 egz.), „Polityka” (120 291 egz.), „Newsweek” (116 705 egz.). Niższą sprzedaż odnotował tygodnik „Do Rzeczy” (64 459 egz.) i „Wprost” (47 189 egz.). Żródło: dane ZKDP, sprzedaż ogółem, marzec 2014.

Stale wzmacniany jest też zespół tygodnika „wSieci”. Od kilku tygodni, poza znanymi z łamów publicystami, stałe felietony zamieszczają w „wSieci” poeci - Wojciech Wencel z Gdańska  i Jan Polkowski z Krakowa. Wśród autorów tygodnika są najlepsi, wyróżnieni nagrodą Złotej Ryby dziennikarze – Wiktor Świetlik, Krzysztof Feusette, Robert Mazurek i Łukasz Warzecha. W maju do zespołu dołączył dziennikarz ekonomiczny – Wojciech Surmacz.

- Sytuacja finansowa pozwala nam stale rozwijać prowadzone projekty i planować nowe przedsięwzięcia – mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii. - Tygodnik "wSieci" osiąga wszystkie zakładane parametry. Wyniki sprzedaży są bardzo dobre i co ważne stabilne, przedsięwzięcie jest ekonomicznie zbilansowane. Zachowujemy najwyższej jakości poziom edytorski, co doceniają zarówno czytelnicy, jak i reklamodawcy. Jesteśmy największym konserwatywnym tygodnikiem opinii w Polsce. Zatem, pierwszy cel jaki sobie postawiliśmy aby wśród konserwatywnych pism być stabilnym liderem został osiągnięty. Dziękuję czytelnikom, że to my dla Nich jesteśmy pismem pierwszego wyboru. Teraz walka o fotel lidera, wśród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Wiemy, że można to zrobić. Mamy też potencjał, wiedzę oraz determinację aby tego dokonać – zapowiada prezes Przybek.

Źródło: Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Press Grupa, Infor, ZPR Media, Bauer i Gremi Media wspólnie o digitalizacji
Czołowi polscy wydawcy prasowi omówią zagadnienia związane z procesem transformacji cyfrowej mediów oraz wyzwaniami jakie przed nimi stoją. Dyskusja odbędzie się podczas drugiej edycji konferencji online "Cyfrowa gospodarka - digitalizacja biznesu" transmitowanej na żywo już w najbliższy wtorek, 29 września o godzinie 10.00 na stronie głównej serwisu...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2020 r.
Wyniki operacyjne Grupy Agora w 2. kwartale 2020 r. były pod bezprecedensowym wpływem wybuchu pandemii COVID-19. Obostrzenia wprowadzone w celu zapobiegania jej dalszemu rozprzestrzenianiu, związane m.in. z zamknięciem kin, ograniczeniem działalności punktów sprzedaży i zakazem przemieszczania się ludności, miały istotny negatywny wpływ na działalność operacyjną i wyniki...
Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała dziś, 24 września br.
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – sierpień 2020
Według cyklicznego badania Instytutu Monitorowania Mediów IMM podium najbardziej opiniotwórczych polskich mediów w sierpniu br. kolejny miesiąc z rzędu zajęły kolejno: portal Onet, stacja TVN24 i dziennik Rzeczpospolita. W TOP 15 znalazły się także Program 24 Polskiego Radia i TV Trwam – oba tytuły ze wzrostem aż o jedenaście pozycji względem ubiegłego...
W ostatnich tygodniach frekwencja w kinach wzrasta wraz z pojawianiem się na wielkim ekranie nowych tytułów filmowych jak „Tenet”, „Pętla”, „Mulan” oraz jeden z najgłośniejszych filmów tej jesieni „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”. W miniony weekend polskie kina odnotowały najwyższą frekwencję od czasu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764