logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik wSieci ugruntowuje pozycję

  PR 26.05.2014, przeczytano 978 razy

Profil tygodnika „wSieci” na Facebooku zdobył już ponad 70 tysięcy „lajków”. Opublikowane właśnie przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wyniki sprzedaży tygodników opinii za pierwszy kwartał tego roku potwierdzają, że tygodnik jako jeden z trzech tytułów może pochwalić się wzrostem sprzedaży miesiąc do miesiąca. „wSieci” utrzymuje też wysokie miejsce w rankingu sprzedaży. Do zespołu tygodnika dołączają kolejni publicyści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-wsieci-ugruntowuje-pozycje,21730,artykul.html

Mamy już 70 tys. przyjaciół na Facebooku. Dziękujemy.” – post tej treści trafił na profil tygodnika „wSieci” na Facebooku w środę, 21. maja. Liczba osób, które polubiły nasz profil stale rośnie. Aktywność naszych czytelników dostrzegalna jest też w rankingach mediów społecznościowych. W kwietniowym raporcie Fanpage Trends od Sotrendera, profil „wSieci” zajmuje wysokie miejsca niemal we wszystkich kategoriach w podsumowaniu branży prasa na portalu. W rankingu wg liczby zaangażowanych – 6 miejsce z ponad 20 600 aktywnych użytkowników w ubiegłym miesiącu, a 4 w badaniu względnej interaktywności (relative interactivity), czyli wskaźnika wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w przeliczeniu na liczbę fanów.

Wygląda na to, że tygodnik ugruntował swoją mocną pozycję wśród czołowych pism opinii w Polsce. Analizując wyniki sprzedaży tygodników w ubiegłym roku, „wSieci” uznać należy za najwyżej notowany debiut na rynku. Z ostatniego raportu ZKDP wynika też, że nasz tygodnik znalazł się w gronie trzech pism, które mogą pochwalić się wzrostem sprzedaży w marcu wobec lutego 2014 roku. „wSieci” uplasował się w marcu 2014 r. na czwartym miejscu wśród tygodników opinii z wynikiem w sprzedaży ogółem na poziomie 81 tys. 329 egz., wyższą sprzedaż odnotowały: „Gość niedzielny” (149 944 egz.), „Polityka” (120 291 egz.), „Newsweek” (116 705 egz.). Niższą sprzedaż odnotował tygodnik „Do Rzeczy” (64 459 egz.) i „Wprost” (47 189 egz.). Żródło: dane ZKDP, sprzedaż ogółem, marzec 2014.

Stale wzmacniany jest też zespół tygodnika „wSieci”. Od kilku tygodni, poza znanymi z łamów publicystami, stałe felietony zamieszczają w „wSieci” poeci - Wojciech Wencel z Gdańska  i Jan Polkowski z Krakowa. Wśród autorów tygodnika są najlepsi, wyróżnieni nagrodą Złotej Ryby dziennikarze – Wiktor Świetlik, Krzysztof Feusette, Robert Mazurek i Łukasz Warzecha. W maju do zespołu dołączył dziennikarz ekonomiczny – Wojciech Surmacz.

- Sytuacja finansowa pozwala nam stale rozwijać prowadzone projekty i planować nowe przedsięwzięcia – mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii. - Tygodnik "wSieci" osiąga wszystkie zakładane parametry. Wyniki sprzedaży są bardzo dobre i co ważne stabilne, przedsięwzięcie jest ekonomicznie zbilansowane. Zachowujemy najwyższej jakości poziom edytorski, co doceniają zarówno czytelnicy, jak i reklamodawcy. Jesteśmy największym konserwatywnym tygodnikiem opinii w Polsce. Zatem, pierwszy cel jaki sobie postawiliśmy aby wśród konserwatywnych pism być stabilnym liderem został osiągnięty. Dziękuję czytelnikom, że to my dla Nich jesteśmy pismem pierwszego wyboru. Teraz walka o fotel lidera, wśród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Wiemy, że można to zrobić. Mamy też potencjał, wiedzę oraz determinację aby tego dokonać – zapowiada prezes Przybek.

Źródło: Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764