logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tygodnik wSieci ugruntowuje pozycję

  PR 26.05.2014, przeczytano 834 razy

Profil tygodnika „wSieci” na Facebooku zdobył już ponad 70 tysięcy „lajków”. Opublikowane właśnie przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wyniki sprzedaży tygodników opinii za pierwszy kwartał tego roku potwierdzają, że tygodnik jako jeden z trzech tytułów może pochwalić się wzrostem sprzedaży miesiąc do miesiąca. „wSieci” utrzymuje też wysokie miejsce w rankingu sprzedaży. Do zespołu tygodnika dołączają kolejni publicyści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tygodnik-wsieci-ugruntowuje-pozycje,21730,artykul.html

Mamy już 70 tys. przyjaciół na Facebooku. Dziękujemy.” – post tej treści trafił na profil tygodnika „wSieci” na Facebooku w środę, 21. maja. Liczba osób, które polubiły nasz profil stale rośnie. Aktywność naszych czytelników dostrzegalna jest też w rankingach mediów społecznościowych. W kwietniowym raporcie Fanpage Trends od Sotrendera, profil „wSieci” zajmuje wysokie miejsca niemal we wszystkich kategoriach w podsumowaniu branży prasa na portalu. W rankingu wg liczby zaangażowanych – 6 miejsce z ponad 20 600 aktywnych użytkowników w ubiegłym miesiącu, a 4 w badaniu względnej interaktywności (relative interactivity), czyli wskaźnika wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w przeliczeniu na liczbę fanów.

Wygląda na to, że tygodnik ugruntował swoją mocną pozycję wśród czołowych pism opinii w Polsce. Analizując wyniki sprzedaży tygodników w ubiegłym roku, „wSieci” uznać należy za najwyżej notowany debiut na rynku. Z ostatniego raportu ZKDP wynika też, że nasz tygodnik znalazł się w gronie trzech pism, które mogą pochwalić się wzrostem sprzedaży w marcu wobec lutego 2014 roku. „wSieci” uplasował się w marcu 2014 r. na czwartym miejscu wśród tygodników opinii z wynikiem w sprzedaży ogółem na poziomie 81 tys. 329 egz., wyższą sprzedaż odnotowały: „Gość niedzielny” (149 944 egz.), „Polityka” (120 291 egz.), „Newsweek” (116 705 egz.). Niższą sprzedaż odnotował tygodnik „Do Rzeczy” (64 459 egz.) i „Wprost” (47 189 egz.). Żródło: dane ZKDP, sprzedaż ogółem, marzec 2014.

Stale wzmacniany jest też zespół tygodnika „wSieci”. Od kilku tygodni, poza znanymi z łamów publicystami, stałe felietony zamieszczają w „wSieci” poeci - Wojciech Wencel z Gdańska  i Jan Polkowski z Krakowa. Wśród autorów tygodnika są najlepsi, wyróżnieni nagrodą Złotej Ryby dziennikarze – Wiktor Świetlik, Krzysztof Feusette, Robert Mazurek i Łukasz Warzecha. W maju do zespołu dołączył dziennikarz ekonomiczny – Wojciech Surmacz.

- Sytuacja finansowa pozwala nam stale rozwijać prowadzone projekty i planować nowe przedsięwzięcia – mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii. - Tygodnik "wSieci" osiąga wszystkie zakładane parametry. Wyniki sprzedaży są bardzo dobre i co ważne stabilne, przedsięwzięcie jest ekonomicznie zbilansowane. Zachowujemy najwyższej jakości poziom edytorski, co doceniają zarówno czytelnicy, jak i reklamodawcy. Jesteśmy największym konserwatywnym tygodnikiem opinii w Polsce. Zatem, pierwszy cel jaki sobie postawiliśmy aby wśród konserwatywnych pism być stabilnym liderem został osiągnięty. Dziękuję czytelnikom, że to my dla Nich jesteśmy pismem pierwszego wyboru. Teraz walka o fotel lidera, wśród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Wiemy, że można to zrobić. Mamy też potencjał, wiedzę oraz determinację aby tego dokonać – zapowiada prezes Przybek.

Źródło: Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Uber i Uber Eats zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach w rankingu firmy Apptopia, dotyczącym najczęściej pobieranych aplikacji w 2019 roku.
Dzięki dołączeniu do oferty PLAY NOW TV BOX Eleven Sports 1 w 4K abonenci pakietu SPORT w ofercie z dekoderem mogą przeżywać sportowe emocje w jeszcze wyższej jakości. W ofercie 4K kanału znajdują się między innymi mecze hiszpańskiej LaLiga Santander, mecze niemieckiej Bundesligi oraz wiele innych pozycji programowych, które dostarczą widzom wielu sportowych emocji.
Medonet w nowej odsłonie
W połowie stycznia br. Medonet uruchomił nową wersję serwisu medonet.pl. Nowoczesny i przejrzysty layout oraz nowe narzędzia i funkcjonalności towarzyszą zmianom w polityce wydawniczej.  
„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” od lutego w TVP2
Od niedzieli 2 lutego 2020 r. na antenę telewizyjnej Dwójki powróci uwielbiany przez widzów program muzyczny „Szansa na sukces” w specjalnej edycji, która wyłoni reprezentanta Polski w Konkursie Piosenki Eurowizji 2020.
Mateusz Aleksandrowicz dyrektorem strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl
Z początkiem lutego br. w zespole portalu Gazeta.pl nastąpi szereg zmian, związanych z rozszerzeniem zakresu obowiązków Mateusza Aleksandrowicza, który będzie pełnił funkcję dyrektora strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl. Zmienią się również stanowiska: Bartosza Raja, Mileny Bryły, Anny Budyńskiej, Łukasza Kijka w Gazeta.pl oraz Macieja Kucharskiego i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764