7 marca 2016 r. rozpoczyna się kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka „Tylko dobre zmiany - nie podnosimy opłat”. Opiera się ona na 20-sekundowym spocie TV, emitowanym w kanałach TVP i Polsatu oraz kanałach pakietu PTV Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV i PULS 2) do 20 marca 2016 r.
Nowa kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka jest odpowiedzią na aktualną sytuację w sektorze finansowym i liczne doniesienia mediów, związane zapowiedziami niektórych banków o wprowadzeniu podwyżek opłat za usługi finansowe. W takiej sytuacji Kasa Stefczyka podkreślając swoją stabilną sytuację zapowiedziała, że przynajmniej do końca 2016 r. nie będzie zmieniać opłat zawartych w Tabeli Prowizji i Opłat.
Kreacja przekazu nawiązuje więc do informacji medialnych, z których dowiadujemy się, że w Kasie Stefczyka zmiany są tylko dobre: „nie podnosimy opłat”. Celem kampanii jest więc zapewnienie, że Kasa Stefczyka proponuje stabilną ofertę. Każdy, kto z niej skorzysta, możne liczyć nie tylko na utrzymanie atrakcyjnych warunków współpracy, ale także na stabilność opłat. To jest najważniejsze, czego można oczekiwać od instytucji finansowej.
Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii wizerunkowych i produktowych Kasy Stefczyka, również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów, ponadto nadzorowała produkcję spotów.
Źródło: Apella SA