logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tylko dobre zmiany w kampanii wizerunkowej Kasy Stefczyka

  PR 07.03.2016, przeczytano 649 razy
ilustracjastrzałka

7 marca 2016 r. rozpoczyna się kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka „Tylko dobre zmiany - nie podnosimy opłat”. Opiera się ona na 20-sekundowym spocie TV, emitowanym w kanałach TVP i Polsatu oraz kanałach pakietu PTV Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV i PULS 2) do 20 marca 2016 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tylko-dobre-zmiany-w-kampanii-wizerunkowej-kasy-stefczyka,27730,artykul.html

Nowa kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka jest odpowiedzią na aktualną sytuację w sektorze finansowym i liczne doniesienia mediów, związane zapowiedziami niektórych banków o wprowadzeniu podwyżek opłat za usługi finansowe. W takiej sytuacji Kasa Stefczyka podkreślając swoją stabilną sytuację zapowiedziała, że przynajmniej do końca 2016 r. nie będzie zmieniać opłat zawartych w Tabeli Prowizji i Opłat.

Kreacja przekazu nawiązuje więc do informacji medialnych, z których dowiadujemy się, że w Kasie Stefczyka zmiany są tylko dobre: „nie podnosimy opłat”. Celem kampanii jest więc zapewnienie, że Kasa Stefczyka proponuje stabilną ofertę. Każdy, kto z niej skorzysta, możne liczyć nie tylko na utrzymanie atrakcyjnych warunków współpracy, ale także na stabilność opłat. To jest najważniejsze, czego można oczekiwać od instytucji finansowej.

Podobnie, jak w przypadku wcześniejszych kampanii wizerunkowych i produktowych Kasy Stefczyka, również i tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów oraz planowanie i zakup mediów, ponadto nadzorowała produkcję spotów.

Źródło: Apella SA

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764