logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tymczasem Hajs na próby – nowa loteria od EB

  PR 10.05.2019, przeczytano 1107 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa loteria EB – tymczasem HAJS na próby. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, które można przeznaczyć na próbowanie nowych rzeczy i zbieranie doświadczeń. To jednak nie koniec nowości – marka EB nie zwalnia tempa i oprócz promocji konsumenckiej zmienia również recepturę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tymczasem-hajs-na-proby-%E2%80%93-nowa-loteria-od-eb,382382,artykul.html

W nowej loterii EB codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości: 2 000 zł, 100 zł i 50 zł. Aby wziąć w niej udział, należy kupić piwo EB (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.tymczasemeb.pl lub w komunikatorze Messenger. Hasło loterii „Tymczasem HAJS na próby” nawiązuje do idei Tymczasem, która określa kluczowy okres w życiu młodych – doświadczania, poznawania i właśnie próbowania nowych rzeczy.

Zmianie uległa także receptura – nowe EB jest piwem doskonale orzeźwiającym, o łagodnym i przyjemnie chmielowym smaku oraz zrównoważonej goryczce.

- Zmiana receptury jest odpowiedzią na preferencje smakowe młodych dorosłych konsumentów poszukujących lżejszych i bardziej orzeźwiających smaków. W testach smakowym konsumenci ocenili zmianę bardzo pozytywnie i mamy nadzieję, że nowy smak EB zachęci do degustacji nie tylko dotychczasowych, ale również nowych konsumentów. - Michał Machaj Kierownik marki EB w Grupie Żywiec

Loteria wspierana będzie działaniami w internecie i mediach społecznościowych oraz materiałami POS w punktach sprzedaży. Promocja potrwa do 31 sierpnia br.

Za komunikację digital marki EB odpowiada agencja VMLY&R. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764