logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu

  PR 07.12.2018, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tymczasem-jest-prosto-%E2%80%93-loteria-w-streetowym-stylu,380451,artykul.html

Marka EB nie zwalnia tempa – ruszyła loteria Tymczasem jest PROSTO, w której codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 1000 zł i 50 zł oraz wyjątkowe zestawy ciuchów PROSTO Klasyk (torba sportowa, bluza i czapka zimowa) o wartości 600 zł każdy.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić piwo EB w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.tymczasemeb.pl lub poprzez Messengera na profilu Tymczasem EB. Codziennie, spośród zgłoszonych w poprzednim dniu kodów, losowanych jest 58 zwycięzców. Nagrody pieniężne można odbierać prosto z bankomatu, używając BLIK-a. Kody rejestrować można do 4 marca 2019.

Akcję wspiera spot telewizyjny w iście streetowym stylu, nakręcony w bardzo oryginalny sposób. Dzięki zastosowaniu unikalnej kamery udało się uzyskać efekt obrotu 360 stopni.  Autorem klipu jest Daniel Jaroszek, za produkcje odpowiada Papaya, za kreacje VMLY&R. Dodatkowo zaplanowano szereg działań w Internecie i mediach społecznościowych. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764