logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu

  PR 07.12.2018, przeczytano 825 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tymczasem-jest-prosto-%E2%80%93-loteria-w-streetowym-stylu,380451,artykul.html

Marka EB nie zwalnia tempa – ruszyła loteria Tymczasem jest PROSTO, w której codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 1000 zł i 50 zł oraz wyjątkowe zestawy ciuchów PROSTO Klasyk (torba sportowa, bluza i czapka zimowa) o wartości 600 zł każdy.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić piwo EB w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.tymczasemeb.pl lub poprzez Messengera na profilu Tymczasem EB. Codziennie, spośród zgłoszonych w poprzednim dniu kodów, losowanych jest 58 zwycięzców. Nagrody pieniężne można odbierać prosto z bankomatu, używając BLIK-a. Kody rejestrować można do 4 marca 2019.

Akcję wspiera spot telewizyjny w iście streetowym stylu, nakręcony w bardzo oryginalny sposób. Dzięki zastosowaniu unikalnej kamery udało się uzyskać efekt obrotu 360 stopni.  Autorem klipu jest Daniel Jaroszek, za produkcje odpowiada Papaya, za kreacje VMLY&R. Dodatkowo zaplanowano szereg działań w Internecie i mediach społecznościowych. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764