logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu

  PR 07.12.2018, przeczytano 357 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tymczasem-jest-prosto-%E2%80%93-loteria-w-streetowym-stylu,380451,artykul.html

Marka EB nie zwalnia tempa – ruszyła loteria Tymczasem jest PROSTO, w której codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 1000 zł i 50 zł oraz wyjątkowe zestawy ciuchów PROSTO Klasyk (torba sportowa, bluza i czapka zimowa) o wartości 600 zł każdy.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić piwo EB w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.tymczasemeb.pl lub poprzez Messengera na profilu Tymczasem EB. Codziennie, spośród zgłoszonych w poprzednim dniu kodów, losowanych jest 58 zwycięzców. Nagrody pieniężne można odbierać prosto z bankomatu, używając BLIK-a. Kody rejestrować można do 4 marca 2019.

Akcję wspiera spot telewizyjny w iście streetowym stylu, nakręcony w bardzo oryginalny sposób. Dzięki zastosowaniu unikalnej kamery udało się uzyskać efekt obrotu 360 stopni.  Autorem klipu jest Daniel Jaroszek, za produkcje odpowiada Papaya, za kreacje VMLY&R. Dodatkowo zaplanowano szereg działań w Internecie i mediach społecznościowych. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764