logo
WIADOMOŚCI

Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu

  PR 07.12.2018, przeczytano 264 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tymczasem-jest-prosto-%E2%80%93-loteria-w-streetowym-stylu,380451,artykul.html

Marka EB nie zwalnia tempa – ruszyła loteria Tymczasem jest PROSTO, w której codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 1000 zł i 50 zł oraz wyjątkowe zestawy ciuchów PROSTO Klasyk (torba sportowa, bluza i czapka zimowa) o wartości 600 zł każdy.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić piwo EB w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.tymczasemeb.pl lub poprzez Messengera na profilu Tymczasem EB. Codziennie, spośród zgłoszonych w poprzednim dniu kodów, losowanych jest 58 zwycięzców. Nagrody pieniężne można odbierać prosto z bankomatu, używając BLIK-a. Kody rejestrować można do 4 marca 2019.

Akcję wspiera spot telewizyjny w iście streetowym stylu, nakręcony w bardzo oryginalny sposób. Dzięki zastosowaniu unikalnej kamery udało się uzyskać efekt obrotu 360 stopni.  Autorem klipu jest Daniel Jaroszek, za produkcje odpowiada Papaya, za kreacje VMLY&R. Dodatkowo zaplanowano szereg działań w Internecie i mediach społecznościowych. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone