logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tymoteusz Pięta w kampanii T-mobile

  PR 06.11.2018, przeczytano 1745 razy
ilustracjastrzałka

Tymoteusz Pięta swoje fryzjerskie doświadczenie budował przez ponad dekadę. Otwierając w 2013 roku swój pierwszy salon, nie spodziewał się, że stanie się jednym z bardziej cenionych stylistów w świecie polskiego show-biznesu. Choć jego firma działa na rynku od niespełna 4 lat, pod swoimi skrzydłami zbudował już ponad 40-osobowy team fryzjerów. Hairmate dziś to sieć czterech salonów, w zarządzaniu którymi ich właściciela wspierają cyfrowe rozwiązania od T-Mobile, takie jak system rezerwacji online. Teraz widzowie mogli zobaczyć go w dużej kampanii T-Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tymoteusz-pieta-w-kampanii-t-mobile,380025,artykul.html

Tymoteusz swoje pierwsze kroki w zawodzie stawiał w Krakowie, do którego przyjechał z rodzinnego Przemyśla. Wkrótce jednak postanowił przeprowadzić się do Londynu, by poza granicami kraju uczyć się fachu. Kolejnym etapem w jego karierze była ponad roczna podróż statkiem rejsowym, na którym pracował z ludźmi z całego świata. W 2013 roku otworzył swój pierwszy salon w Warszawie, który szybko zdobył popularność, przyciągając znane nazwiska zainteresowane współpracą przy sesjach fotograficznych. Dziś firma składa się z czterech zakładów w Warszawie i Krakowie, do których z łatwością można zapisać się poprzez system rezerwacji online. Innym cyfrowym udogodnieniem jest otrzymywanie przez klientów powiadomień o zbliżającym się terminie wizyty.

– Kiedy Hairmate zaczął zyskiwać coraz większą liczbę klientów, naszym pierwszym wyzwaniem stało się zorganizowanie jak najsprawniejszego systemu rezerwacji. Chcieliśmy wyjść im naprzeciw i jak najbardziej ułatwić umawianie wizyt. Stało się to możliwe dzięki cyfrowym rozwiązaniom, m.in. narzędziom  zapisów online czy automatycznych powiadomień o zbliżającym się terminie. W ten sposób udało nam się przekonać do siebie jeszcze większą rzeszę klientów i zbudować wizerunek nowoczesnego salonu dbającego o ich czas i wygodę. Najnowsze rozwiązania związane z telekomunikacją, które daje nam T-Mobile, znacznie podniosły komfort obsługi – tłumaczy Tymoteusz Pięta, właściciel sieci salonów Hairmate.

Kolejnym krokiem, który pomógł firmie osiągnąć jeszcze większy sukces, było pojawienie się marki w mediach społecznościowych, m.in. na Instagramie i Facebooku. Za pomocą tych kanałów salon na bieżąco pokazuje swoje fryzjerskie realizacje, zachęcając do wizyt kolejne osoby. Dzięki social mediom Hairmate zdobył jeszcze większy rozgłos, stając się jednym z popularniejszych miejsc, także w świecie gwiazd. Następnym etapem był udział w dużej kampanii reklamowej, promującej rozwiązania cyfrowe w małych i średnich firmach.

Postępująca cyfryzacja małych i średnich przedsiębiorstw

Spot T-Mobile, w którym wystąpił Tymoteusz, pokazuje prawdziwych klientów operatora, wykorzystujących z powodzeniem narzędzia cyfrowe i telekomunikacyjne w codziennej pracy. Łącznie wystąpiło w nim pięciu przedsiębiorców, działających w różnych branżach, od kwiaciarni po architekturę krajobrazu. Wśród nich znaleźli się m.in. Michał Spodymek, który w ramach biura Goeste Nieruchomości pokazuje klientom mieszkania i domy w kanałach społecznościowych, oraz Zofia Gaińska, założycielka przychodni Animal Center. Kampania towarzyszy najnowszej ofercie T-Mobile MagentaBIZNES, proponującej małym i średnim firmom cyfrowe usługi dodatkowe, takie jak zdalny serwis IT czy aplikacje do samodzielnej obsługi księgowości. To krok w stronę sektora MSP, dla którego technologiczna ewolucja stanowi największe wyzwanie.

Nieustanny rozwój biznesu

Specjaliści salonu Hairmate, oprócz obsługi kilkunastu tysięcy klientów, pracowali także przy produkcji modowych okładek dla największych polskich magazynów. Firma ma w swoim portfolio również liczne pokazy mody oraz programy telewizyjne. Tymoteusz przyznaje, że powodem sukcesu Hairmate – oprócz profesjonalizmu, doświadczenia i designu salonów – jest poziom obsługi klientów, którzy zawsze chętnie ponownie korzystają z ich usług.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764