„Marketing w sieci” to praca zbiorowa wydana przez Wyższą Szkołę Europejską im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. W trzynastu artykułach napisanych przejrzystym, klarownym językiem zawiera kompendium wiedzy niezbędnej osobom fizycznym i przedsiębiorcom pragnącym zaistnieć w Internecie i/lub przez Internet prowadzić skutecznie swoje interesy.
Publikacja została przygotowana w ramach projektu „Lider Nowej Gospodarki” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jak pisze we wprowadzeniu Mateusz Tułecki: Tematyka poszczególnych rozdziałów jest niesłychanie zróżnicowana, tak samo jak różnorodny jest Internet i możliwe w nim działania. Oprócz opisu narzędzi, ciekawych przykładów kampanii, warsztatu każdego marketingowca, zawarte są w niej również informacje na temat działań e-commerce, kwestie prawne, czy wiedza dotycząca zachowania ludzi w sieci. Dzięki różnorodności tematyki, formy prezentowania treści i różnych stylów autorów piszących poszczególne części książki, będzie ona inspirującą lekturą.
Każdy rozdział przepełniony jest istotną treścią. Nie ma tu akademickiego lania wody i naukowego teoretyzowania. 135 stron publikacji połyka się w jeden wieczór.. Fakty, przykłady, case study, przydatne linki do innych publikacji i stron. Atrakcyjny design, nowoczesny skład, bezbłędna typografia.
Ze stopki wynika, że książka została wydana w wersji papierowej, nie ma jednak jasności co do sposobu jej dystrybucji. Natomiast już teraz jest dostępna bezpłatnie w formie elektronicznej, do pobrania ze strony wydawcy pod adresem: http://www.marketingwsieci-szkolenia.pl
Zapraszam wszystkich, którzy zaczynają swoją przygodę z internetowym biznesem, a także osoby chcące po prostu poznać bliżej mechanizmy rządzące tym najpowszechniejszym ostatnio obszarem ludzkiej aktywności.
Andrzej Gołąb