logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyreaware: Europejska kampania producentów opon

  PR 31.05.2016, przeczytano 547 razy
ilustracjastrzałka

Europejska Kampania TyreAWARE jest projektem producentów opon i Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Opon i Gumy (ETRMA), którego członkiem jest Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego. Jej cel to uświadamianie jak ważne jest dbanie o opony i pokazanie, że jest to łatwe. Informacje o najlepszych praktykach skierowane są m.in. do kierowców i sprzedawców opon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyreaware%3A-europejska-kampania-producentow-opon,28735,artykul.html

"Nie możemy w samochodzie poprawić układu ABS ani ESP, pasów bezpieczeństwa czy poduszek powietrznych, ale montaż i odpowiednie dbanie o opony to najprostszy sposób na zwiększenie bezpieczeństwa na drodze" - powiedział Jacek Pryczek, prezes zarządu PZPO.

Na konferencji zaprezentowano zarówno portal internetowy jak i broszurę "TyreAWARE, czyli praktyczne informacje o oponach", skierowaną do serwisów samochodowych i kierowców. Będzie ona dostępna w serwisach oponiarskich.

Znajdziemy w niej informacje dotyczące przechowywania i transportu opon, głębokości bieżnika i właściwego ciśnienia w oponach, fakty i dane na temat opon zimowych oraz czasu użytkowania opon itp.

Jacek Pryczek dodał również, że często "zainteresowanie" oponą ogranicza się tylko do dwóch czynności: zakupu i wymiany. Niestety większość kierowców zapomina o bardzo ważnym aspekcie dotyczącym przechowywania i należytego dbania o opony.

Piotr Sarnecki, dyrektor generalny PZPO zaprezentował także nową stronę www.pamietajooponach.pl, na której znajdują się porady dotyczące bezpieczeństwa jazdy w okresie wiosenno-letnim. "Warto żeby każdy kierowca od czasu do czasu wszedł na nasza stronę i przypomniał sobie te 12 zasad, dzięki którym podróże samochodem będą przyjemnością zamiast wspomnieniem traumatycznej przygody" - dodał Piotr Sarnecki.

Wraz ze stroną PZPO uruchomiło również profil na facebooku, dzięki któremu kierowcy będą dostawać powiadomienia wprost na swoje smartfony.

Elementem kampanii jest strona www.tyreaware.org.

Źródło: Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764