logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Tysiąc krów Johna Bow, czyli prawdziwa historia o brandingu

  PR 03.10.2022, przeczytano 467 razy
ilustracja

Co wspólnego mają cowboy’e z brandingiem? Jak krowy mogą zbudować markę? Dowiesz się tego z filmu przygotowanego przez agencję BRAND SO ON, dawniej BRAVE BRAIN, która właśnie przy okazji swojego rebrandingu przygotowała krótki film o istocie brandu – Opowieść o Johnie Bow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tysiac-krow-johna-bow%2C-czyli-prawdziwa-historia-o-brandingu,397434,artykul.html

Krakowska Brave Brain przez wiele lat funkcjonowała jako agencja full service, ale od pewnego czasu budowała swoje kompetencje w dziedzinie brandingu. Budowała, a właściwie poszerzała, bo BRAND SO ON postrzega branding jako holistyczny sposób patrzenia na biznes i sprzedaż.

WIELE LAT BRANDINGOWYCH PROJEKTÓW

Do tej pory BRAND SO ON (Brave Brain) zrealizowała kilkadziesiąt rozbudowanych projektów brandingowych, wspierając małe, średnie i duże firmy z różnych sektorów gospodarki. Na swoim koncie agencja ma między innymi strategię marki dla producenta chrupek Eurosnack, producenta zbiorników przemysłowych Amargo, kliniki okulistycznej DELAVI, sieci piekarni Buczek w Krakowie, urządzeń poprawiających jakość powietrza ICON czy tłoczni płyt POLVINYL. Były to zwykle zadania związane z tworzeniem lub konserwacją absolutnych fundamentów brandu i obejmowały audyt marki, badania znajomości i postrzegania marki (jakościowe i ilościowe), porządkowanie portfela marek, strategię wraz z opracowaniem brand booka, czyli rozbudowanej instrukcji obsługi marki, oraz tworzenie komunikacji marek. Na tym ostatnim obszarze agencja współpracuje z tak dużymi i znanymi brandami jak m.in.: Verbena, Rolnik czy BIC.

BRANDING – CO TO JEST?

Największym wyzwaniem brandingu jest… wytłumaczenie jego istoty i znaczenia dla firmy. Jest to bardzo wieloznaczne słowo, a agencje brandingowe w Polsce zajmują się zwykle identyfikacją lub projektowaniem opakowań, sprowadzając ten złożony proces zarządzania sprzedażą wyłącznie do wizualnej ekspozycji nazwy marki. BRAND SO ON podjęło próbę przybliżenia tego dość trudnego pojęcia za pomocą pewnej filmowej przypowieści, którą zobaczyć można pod poniższym linkiem.

Źródło: Brave Brain

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Produktowa sesja zdjęciowa – co musisz wiedzieć przed wynajmem studia?
Nowy smak batonika, świąteczna kolekcja win, a może sezonowe menu cateringowe? Możliwości na apetyczne sesje fotograficzne jest nieskończenie wiele, a profesjonalnie przygotowane zdjęcia to dobry pomysł na ciekawy content, który przyciągnie do Ciebie nowych klientów. Wszystko to jest możliwe dzięki studiom fotograficznym, oferującym wynajmującym coraz więcej...
Co z wyskakującymi okienkami? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach (cz. 2)
We wrześniu belgijski sąd skierował do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej pytania dotyczące stworzonego przez IAB Europe systemu wymiany informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam między pośrednikami reklamowymi. Sprawa jest następstwem skargi złożonej przez Panoptykon i inne organizacje broniące praw cyfrowych w Europie. Jaki mamy...
W czasie kryzysu rosną tylko najlepsi. Zarządzani przez sprawną i kompetentną kadrę. Specjaliści od digital marketingu i e-commerce są dziś jednymi z najbardziej poszukiwanych. Jak wybrać tych najlepszych w tym przecież ciągle rozwijającym się sektorze? Agencja Digital Hunters, specjalizująca się w pozyskiwaniu managerów z branży digital marketingu i e-commerce,...
Opakowanie pomaga zdobyć klienta w e-sklepie
Grudzień to bez wątpienia najważniejszy miesiąc w kalendarzu e-commerce. Wpływ na to mają nie tylko sezonowe wyprzedaże czy Święta Bożego Narodzenia, ale także liczne okazje, które na stałe zagościły w świadomości konsumentów i przez wielu traktowane są jako doskonały moment na zakup gwiazdkowych upominków. Warto wykorzystać tę okazję, aby maksymalnie zintensyfikować...
Globalna wartość rynku e-commerce zwiększy się do poziomu 6,3 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi wzrost o 21% w stosunku do 2021 roku. Podczas, gdy polski rynek urośnie o 34,7% do wartości 124 miliardów zł. Jednak przyszły rok przyniesie wiele wyzwań dla e-commerce, na który największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania klientów, szybkość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764