logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Tysiąc krów Johna Bow, czyli prawdziwa historia o brandingu

  PR 03.10.2022, przeczytano 745 razy
ilustracja

Co wspólnego mają cowboy’e z brandingiem? Jak krowy mogą zbudować markę? Dowiesz się tego z filmu przygotowanego przez agencję BRAND SO ON, dawniej BRAVE BRAIN, która właśnie przy okazji swojego rebrandingu przygotowała krótki film o istocie brandu – Opowieść o Johnie Bow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tysiac-krow-johna-bow%2C-czyli-prawdziwa-historia-o-brandingu,397434,artykul.html

Krakowska Brave Brain przez wiele lat funkcjonowała jako agencja full service, ale od pewnego czasu budowała swoje kompetencje w dziedzinie brandingu. Budowała, a właściwie poszerzała, bo BRAND SO ON postrzega branding jako holistyczny sposób patrzenia na biznes i sprzedaż.

WIELE LAT BRANDINGOWYCH PROJEKTÓW

Do tej pory BRAND SO ON (Brave Brain) zrealizowała kilkadziesiąt rozbudowanych projektów brandingowych, wspierając małe, średnie i duże firmy z różnych sektorów gospodarki. Na swoim koncie agencja ma między innymi strategię marki dla producenta chrupek Eurosnack, producenta zbiorników przemysłowych Amargo, kliniki okulistycznej DELAVI, sieci piekarni Buczek w Krakowie, urządzeń poprawiających jakość powietrza ICON czy tłoczni płyt POLVINYL. Były to zwykle zadania związane z tworzeniem lub konserwacją absolutnych fundamentów brandu i obejmowały audyt marki, badania znajomości i postrzegania marki (jakościowe i ilościowe), porządkowanie portfela marek, strategię wraz z opracowaniem brand booka, czyli rozbudowanej instrukcji obsługi marki, oraz tworzenie komunikacji marek. Na tym ostatnim obszarze agencja współpracuje z tak dużymi i znanymi brandami jak m.in.: Verbena, Rolnik czy BIC.

BRANDING – CO TO JEST?

Największym wyzwaniem brandingu jest… wytłumaczenie jego istoty i znaczenia dla firmy. Jest to bardzo wieloznaczne słowo, a agencje brandingowe w Polsce zajmują się zwykle identyfikacją lub projektowaniem opakowań, sprowadzając ten złożony proces zarządzania sprzedażą wyłącznie do wizualnej ekspozycji nazwy marki. BRAND SO ON podjęło próbę przybliżenia tego dość trudnego pojęcia za pomocą pewnej filmowej przypowieści, którą zobaczyć można pod poniższym linkiem.

Źródło: Brave Brain

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764