logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów Inpost

  PR 04.12.2020, przeczytano 307 razy

Na klientów InPost odbierających paczki w PaczkoPunktach czeka miła niespodzianka – oryginalne czekolady Wawel, dostępne w dwóch wariantach. Słodkości oferowane będą w 645 placówkach InPostu do końca roku lub do wyczerpania zapasów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tysiace-czekolad-z-wawelu-dla-klientow-inpost,389444,artykul.html

Współpraca producenta słodyczy, firmy Wawel, z marką InPost rozpoczęła się 1 grudnia. Klienci PaczkoPunktów InPost, przy okazji odbioru paczki otrzymają w prezencie czekoladę gorzką 70% cocoa Wawel 35g lub czekoladę mleczną Wawel 35g oraz kod uprawniający do 15% rabatu w sklepie online. Niezależnie zatem, czy odbierana paczka zawiera świąteczny prezent, dzięki Wawelowi każdy będzie mógł liczyć na słodki upominek dla siebie. Sampling czekolad będzie trwał do 31 grudnia.

- Mamy nadzieję, że w tym intensywnym i pracowitym okresie, nasze czekolady będą miłym upominkiem i chwilą wytchnienia dla klientów InPostu odbierających swoje przedświąteczne zakupy. Tych zaś, którzy jeszcze nie znają naszych produktów, przekonają do zapoznania się z bogatym portfolio słodyczy z Wawelu – mówi Michał Sikora, PR Manager marki Wawel.

Źródło: Wawel S.A.

www.wawel.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764