logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tysiące powodów do podróżowania PKP Intercity – również służbowo

  PR 01.10.2018, przeczytano 1213 razy
ilustracjastrzałka

Pociągi PKP Intercity stają się coraz bardziej popularnym środkiem transportu wśród Polaków. Od początku 2018 roku skorzystało z nich aż 31 mln osób! Podróżują nimi osoby w różnym wieku, indywidualnie lub z całą rodziną. Pociągi to także doskonały sposób na bezpieczną i komfortową podróż służbową. O podróżach pociągami w ramach wykonywanej pracy można dowiedzieć się więcej z drugiej odsłony kampanii PKP Intercity pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”, która startuje już z początkiem października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tysiace-powodow-do-podrozowania-pkp-intercity-%E2%80%93-rowniez-sluzbowo,379579,artykul.html

Bezpieczeństwo, wygoda, piękne widoki, szybkość – to jedne z tysięcy powodów, dla których Polacy wybierają PKP Intercity. Każdy ma swoje motywy wyboru pociągu. Z badań przeprowadzanych przez PKP Intercity dotyczących satysfakcji z podróży wynika, że pasażerowie dużą uwagę zwracają na komfort podróży. Dla jednych oznacza on gwarancję miejsca siedzącego, dla innych dostęp do gniazdka z prądem, wygodę foteli, możliwość korzystania z bezpłatnego internetu czy wypoczynku w specjalnych strefach ciszy. Każdy wybiera, które z tych udogodnień wykorzysta. Jedni będą odpoczywać, inni relaksować się przy ulubionej lekturze, jeszcze inni po prostu popracują.

Podczas przejazdu koleją unikamy korków, mamy wolny czas, który możemy zagospodarować wedle własnych potrzeb. Celem drugiej odsłony kampanii jest pokazanie, że z podróży pociągiem mogą skorzystać dosłownie wszyscy. Co więcej, nowe i modernizowane składy przystosowane są nie tylko do potrzeb osób podróżujących prywatnie. To także idealne rozwiązanie dla tych, którzy odbywają podróż w ramach zawodowych obowiązków.

- Kampania pod hasłem „PKP Intercity. Tysiące powodów do podróżowania” pokazuje, że każdy z nas posiada swoją motywację do podróży pociągiem. Również przedstawiciele różnych grup zawodowych doceniają ten środek transportu. W pociągach PKP Intercity, w zależności od potrzeb, można zrelaksować się i odpocząć, lecz to też komfortowe miejsce, przystosowane do pracy. Podróż pociągiem ma swoje niepodważalne atuty  – nie męczy koniecznością  zachowania wytężonej uwagi na trasie, jak dzieje się w przypadku wyjazdu samochodem – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Bohaterami drugiej edycji kampanii – podobnie jak poprzednio – są Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i spotykają w nim ciekawe osoby. Rozmawiają ze współpasażerami, którzy wykonują różne zawody. W reklamach pojawi się biznesmen i kierowca autobusu, który jak sam przyznaje, poza pracą chętnie przesiada się do pociągu. Filipa zagrał Franek Kalinowski, a tatę – Michał Czernecki, aktor znany m.in. z serialu „Leśniczówka”. W postać biznesmena wcielił się z kolei Ivo Nikić, natomiast w rolę kierowcy  –  Konrad Makowski.

Druga odsłona kampanii potrwa do końca listopada. W jej ramach przewidziane są spoty telewizyjne, spoty radiowe, reklama zewnętrzna, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” są kontynuacją pierwszej odsłony kampanii, którą mieliśmy okazję zobaczyć wiosną tego roku.

 

Źródło: PKP Intercity

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764