logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyski Pociąg Świąteczny wkrótce wyruszy w trasę

  PR 06.12.2022, przeczytano 633 razy
ilustracjastrzałka

16 i 18 grudnia br. w Tychach i w Gdyni rozpocznie cztery kursy Tyski Pociąg Świąteczny. Marka Tyskie przygotowała dla zwycięzców trwającego konkursu trzy wagony pełne atrakcji i okazji do przechodzenia na Ty ponad przedziałami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyski-pociag-swiateczny-wkrotce-wyruszy-w-trase,398250,artykul.html

Tyski Pociąg Świąteczny jest pierwszą w Polsce kampanią korzystającą z infrastruktury kolejowej. Prowadzi ją marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Podczas czterech przejazdów pociągu: dwóch na trasie Tychy-Sosnowiec-Tychy i dwóch na trasie Gdynia-Tczew-Gdynia laureaci konkursu zorganizowanego przez markę będą korzystać z atrakcji w wagonach: barowym, sportowym i koncertowym. W programie przejazdów są m.in.: akustyczny występ Wiktora Dyduły, finalisty The Voice of Poland, nominowanego do Bursztynowego Słowika na Festiwalu Muzyki Polskiej w Sopocie, turnieje piłkarzyków oraz bar z unikatowym wnętrzem inspirowanym 400-letnią historią Tyskich Browarów Książęcych. Znakami rozpoznawczymi Tyskiego Pociągu Świątecznego są czerwone wagony i świetliste neony z hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”.

– Tyski Pociąg Świąteczny to jedyna w swoim rodzaju przestrzeń do przechodzenia na Ty. Zgodnie z platformą marki, celem wspólnej podróży jest doświadczanie bliskości, mimo różnic. Szerzymy ten przekaz w dosłownym i symbolicznym wymiarze – łącząc trasą pociągu południe z północą kraju. Mam nadzieję, że pasażerowie przeżyją z Tyskim chwile, które wspomina się latami – mówi o kampanii świątecznej Łukasz Kling, Brand Manager Tyskie.

Idea kampanii nawiązuje do przeprowadzonego przez markę Tyskie w 2019 r. pierwszego w Polsce eksperymentu społecznego - instalacji baru w windzie bloku na warszawskich Bielanach. Tyskie ponownie chce przypomnieć Polakom, że każde miejsce i sytuacja mogą zapoczątkować nowe znajomości i wspólne przeżycia.

By wygrać bilety na wyjątkowy przejazd Tyskim Pociągiem Świątecznym wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. 

Za produkcję odpowiada TheProduction, konkursem zarządza Agencja Reklamowa Afekt, zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media, za kreację działań 360 odpowiada wiodąca agencja marki - Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764