logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyskie i Kamis spotkają się przy grillu

  PR 30.03.2017, przeczytano 1088 razy
ilustracjastrzałka

W nadchodzącym sezonie najlepsze piwo w naszej historii – Tyskie oraz czołowy producent przypraw – KAMIS po raz pierwszy połączą swoje siły. Od początku kwietnia konsumenci będą mogli wziąć udział we wspólnej loterii obu marek i wygrać grille Barbecook. Akcję wspierają dedykowane opakowania oraz działania w TV, Internecie, OOH i POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyskie-i-kamis-spotkaja-sie-przy-grillu,32005,artykul.html

Każdy, kto od 1 kwietnia kupi cztery piwa Tyskie oraz dowolny produkt KAMIS, a następnie między 18 kwietnia a 18 czerwca br. zarejestruje paragon na stronach www.tyskie.pl lub www.kamis.pl, będzie miał szansę wygrać wysokiej klasy grill Barbecook. To pierwsza wspólna akcja marek Tyskie i KAMIS.

- Robiąc zakupy na grilla, zwykle stawiamy na marki, które znamy i cenimy. Dlatego współpraca marek Tyskie i KAMIS jest zupełnie naturalna – przecież każda z nich jest nieodzownym towarzyszem grillujących Polaków – mówi Ewelina Masiarz z Kompanii Piwowarskiej. – Dlaczego warto wziąć udział w loterii? Bo mechanizm jest niezwykle prosty, a nagroda na pewno się przyda i będzie świetnie wyglądać podczas przyjęć w ogrodzie.

Tyskie znakomicie sprawdza się w każdej grillowej sytuacji, dlatego znajduje się w koszyku ponad 1/5 organizatorów spotkań przy ruszcie. Najchętniej wybierane z tej okazji są również przyprawy KAMIS – sięga po nie 52% – i musztardy KAMIS – sięga po nie 33% miłośników grillowania. Spotkania przy grillu to zaś jeden z ulubionych sposób spędzania czasu w okresie wiosenno-letnim. Polacy cenią sobie towarzystwo rodziny i znajomych oraz nieformalną atmosferę  biesiady. Co więcej, aż 98% Polaków wskazuje, że są to idealne okoliczności do wypicia piwa*.

Widoczność akcji Tyskiego i KAMISA w sklepach zapewnią przykuwające uwagę materiały POS oraz wspólne moduły gazetkowe i dedykowane opakowania produktów. Akcję wspierać będzie promocja TV, OOH i w Internecie. Szczegółowe informacje na temat loterii i regulamin znajdują się na stronie tyskie.pl

Loteria skierowana jest  tylko dla osób pełnoletnich. Organizatorem loterii jest IQ Marketing (Poland) Sp. Z o.o. Warunkiem odebrania nagrody jest zachowanie paragonu.

Źródło: Kompania Piwowarska

Dodatkowe informacje:

* Badanie „Piwna Polska pod lupą”, ARC Rynek i Opinia na zlecenie Kompanii Piwowarskiej. Badanie zostało przeprowadzone w pierwszej połowie kwietnia 2016 r. na grupie 308 osób.
** Raport „Zakupy na grilla 2016”, GfK, badanie CAWI, maj 2016.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764