logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyskie i Kanał Sportowy stworzyły nowe piwo

  PR 26.04.2023, przeczytano 1027 razy
ilustracja

Sport Lager – limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy trafiło do sieci sklepów Żabka. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która promuje ideę „Jesteśmy na TY”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyskie-i-kanal-sportowy-stworzyly-nowe-piwo,399771,artykul.html

Kolaboracja Tyskiego z Kanałem Sportowym jest efektem wcześniejszych działań, ponieważ marki współpracują ze sobą od dwóch lat, m.in. przy programie HejtPark – Jesteśmy na TY i bieżących inicjatywach takich jak wyjazdowe odcinki z publicznością na żywo. Sport Lager jest limitowaną nowością w portfolio marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej, a także w całej kategorii piwnej. Powstał we współpracy z twórcami Kanału Sportowego i na bazie preferencji fanów Kanału Sportowego.

O premierze Sport Lagera poinformowali założyciele Kanału Sportowego: Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski i jego pomysłodawcy podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park”.

Sport Lager na TY

Sport Lager jest fizyczną manifestacją idei marki Tyskie, która łączy mimo różnic. Wspólne piwo dla fanów sportu to zwieńczenie współpracy pomysłodawców Kanału Sportowego, czyli oryginalnego połączenia różnorodnych stylów i osobowości, a także ukoronowanie naszej relacji z Kanałem Sportowym. Nowe piwo to siła bycia na TY zamknięta w jednej puszce – mówi Wojciech Szerszeń, junior brand manager Tyskie.  

Limitowany Sport Lager w chmielowym charakterze i wyważonej ilości alkoholu 4.6% jest dostępny w sieci sklepów Żabka w całej Polsce.

Głównym nośnikiem kampanii reklamowej są spoty wideo 6 i 15 sekundowe, działania digital i non standard stworzone przez wiodącą agencję marki – Hutę 19 im. Joachima Fersengelda. Za produkcję spotów odpowiada Moon Films, postprodukcję Lunapark, udźwiękowienie Juice, reżyseria: Tadeusz Śliwa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Zenith należąca do Publicis Groupe. Design opakowań – BNA

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764