logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyskie Klasyczne dostępne i reklamowane w całej Polsce

  PR 08.11.2012, przeczytano 3363 razy
ilustracjastrzałka

Po sukcesie sprzedażowym w 6 województwach Polski Kompania Piwowarska wprowadza piwo Tyskie Klasyczne na rynek ogólnopolski. Kampanii towarzyszyć będą reklamy w prasie i Internecie oraz na outdoorze. Tyskie Klasyczne promować będzie także spot telewizyjny, w którym Klasyczne odwoływać się będzie do 400-letniej tradycji tyskiego browarnictwa.  Kampania potrwa przez kilka najbliższych miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyskie-klasyczne-dostepne-i-reklamowane-w-calej-polsce,17164,artykul.html

Tyskie Klasyczne, alternatywny wariant piwa Tyskie, to powrót  do czasów, gdy piwa były łagodniejsze i bardziej delikatne. Tyskie Klasyczne powstało przede wszystkim – choć nie tylko – z myślą o młodszym pokoleniu, ludziach dwudziesto i trzydziestoletnich. Tyskie Klasyczne zwiera mniej niż 5% alkoholu i jest nieco słabiej nagazowane. Skład piwa przygotowany został zgodnie z poszanowaniem prawa czystości ustanowionego w XVI wieku zgodnie z którym piwo powinno powstawać wyłącznie w oparciu o trzy składniki: 100% słodu jęczmiennego, chmielu oraz wody.

Premierze Tyskiego Klasycznego na ogólnopolskim rynku towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa. Jej trzon stanowić będzie emisja spotu reklamowego w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Głównym motywem filmu będą wnętrza Tyskich Browarów Książęcych – miejsca warzenia piwa. W filmie zobaczymy zaś doświadczonych piwowarów, tradycyjne kadzie, wielkowiekowe mury warzelni oraz to w jaki sposób nowoczesny proces produkcji może oddawać ducha tradycji, do której – poprzez skład – Tyskie Klasyczne się odwołuje. Połączenie tradycji z nowoczesnością pokazywać ma, że klasyczna edycja Tyskiego skierowana jest do osób, które zgodnie z aktualnymi trendami szukają piw o autentycznym, klasycznym smaku.

Premiera spotu zaplanowana została na 6 listopada. Poza telewizją, reklamy Tyskiego Klasycznego trafią też na billboardy i citylighty, pojawią się w Internecie oraz prasie (tygodniki opinii, prasa handlowa i lifestylowa, dzienniki lokalne). Wspierać ją będą materiały POS w sklepach i aktywności w Internecie, w tym szczególnie  w social media.

Tyskie Klasyczne sprzedawane będzie także w nowej butelce, która poza recepturą oddaje także ducha dawnego browarnictwa. Projektanci inspirowali się architekturą tyskiego browaru: wystrojem warzelni, monumentalną elewacją chłodni centralnej, smukłością wieży zegarowej. Powstała butelka o idealnie zbalansowanym kształcie: masywnym korpusie, solidnej podstawie, grubym kołnierzu i strzelistej szyjce. Rustykalny grawer korony, beżowa kolorystyka i łukowate ramiona etykiety nawiązują do stylu sprzed epoki. Tak jak w XIX w. butelka nie ma kontretykiety.

Spot TV przygotowała agencja McCann, działania BTL oraz kampanię digital stworzyła i poprowadzi agencja kreatywna TEQUILA.  Za działania PR odpowiada agencja Q&A Consulting, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

A ja znów się piw uczepię (koncernowych):

"...które zgodnie z aktualnymi trendami szukają piw o autentycznym, klasycznym smaku. "

Tym stwierdzeniem Kompania Piwowarska skwitowała całą swoją dotychczasową produkcję - coraz bardziej oddalającą się od klasyki w kierunku unifikacji...

avatar użytkownika
,

Każdy kto miał okazję spróbować piwa bez gazu wie, że piwo jest w zasadzie ohydną, nieprawdopodobnie nijaką lurą. Swoje walory zawdzięcza wyłącznie dodatkowi bąbelków, a nie tajemnym procedurom i kunsztowi piwowarów.  

avatar użytkownika
,

A najlepszy gaz tylko z naturalnych składników :)  

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764