logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyskie licytuje komentarz ambasadorów marki dla WOŚP

  PR 18.01.2024, przeczytano 518 razy
ilustracjastrzałka

Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej wspiera 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, angażując do tego ambasadorów marki – Dariusza Szpakowskiego i Mateusza Borka. Marka przekazała do licytacji komentarz dowolnego meczu piłki nożnej w wykonaniu legendarnych komentatorów. Wszystkie zebrane środki wesprą cel tegorocznego finału WOŚP. Zwycięzcy licytacji otrzymają dodatkowo koszulki piłkarskie z podpisami ambasadorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyskie-licytuje-komentarz-ambasadorow-marki-dla-wosp,402771,artykul.html

Tyskie, zgodnie z główną ideą marki zawartą w haśle: „Jesteśmy na TY”, od lat łączy Polaków, buduje porozumienie ponad podziałami. Zaangażowanie marki we wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest naturalnym wyborem, który potwierdza wspólne wartości.

W ramach aukcji Tyskie oddaje możliwość organizacji profesjonalnej oprawy komentatorskiej dowolnego meczu piłkarskiego w wykonaniu swoich ambasadorów. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek od lat relacjonują przebieg najważniejszych rozgrywek piłkarskich, potęgując emocje kibiców. Ich doświadczenie i wiedza na temat zawodników czy zasad czyni nawet najbardziej spokojny mecz spektakularnym widowiskiem.

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to świetna okazja do pokazania wspólnej mocy pomagania, bycia na TY mimo różnic, dlatego razem z naszymi ambasadorami: Dariuszem Szpakowskim i Mateuszem Borkiem cieszymy się, że możemy wesprzeć działania Fundacji oddając na licytację wyjątkowe propozycje. W takie działania marka Tyskie włącza się bez wahania. Liczymy na wielkie zaangażowanie i rekordowe wsparcie Fundacji WOŚP. Jesteśmy na TY i nie zmarnujemy żadnej okazji, żeby pomagać – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.

Tyskie po raz szósty wspiera Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W poprzednich latach ramach licytacji organizowanych przez markę znalazły się między innymi: Superbilet na wszystkie mecze biało-czerwonych, udział w nagraniu live partnera marki – programu Kanał Sportowy czy kultowa kurtka Marcina Najmana.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764