logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyskie przekonuje Irlandczyków, żeby dopingowali Polskę podczas Euro

  PR 11.06.2021, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka

Drodzy Irlandczycy, Słowacja wyeliminowała was z turnieju, ale nie wyobrażamy sobie rozgrywek bez was. Wasza pasja i śpiew nie mogą się zmarnować. Dopingujcie Polskę w meczu ze Słowacją. Polacy – reklamą z tym apelem opublikowaną w największym Irlandzkim dzienniku, marka Tyskie zachęca irlandzkich kibiców do kibicowania reprezentacji Polski w meczu ze Słowacją, który odbędzie się 14 czerwca w Sankt-Petersburgu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyskie-przekonuje-irlandczykow%2C-zeby-dopingowali-polske-podczas-euro,391877,artykul.html

Irlandczycy uznawani są za jednych z najlepszych kibiców piłkarskich na świecie. Przy okazji każdego większego turnieju zachwyca się nimi cały świat. Potrafią zaśpiewać serenadę dla polskiej policjantki, tak jak na Euro 2012, albo naprawić samochód kibica przeciwnej. Nikt nie potrafi wykrzesać z siebie takiej radości i pozytywnej energii jak oni. Z Irlandzkimi kibicami Polacy mieli spotkać się na meczu w Dublinie, ale mecz ze względu na restrykcje w Irlandii został przeniesiony do Sankt-Petersburga.

Tyskie postanowiło poprosić kibiców Irlandii o wsparcie. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem Grab a Tyskie beer and help us cheer! (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować) zachęca Irlandczyków do przejścia na TY i dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror.

- Zgodnie z hasłem kampanii "Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY" chcemy jednoczyć kibiców z całej Europy. Polskich i irlandzkich kibiców łączy wyjątkowa więź, sięgająca jeszcze Euro 2012. Gdy okazało się, że irlandzka drużyna została wyeliminowana przez Słowację, a jej niesamowici kibice zostali bez drużyny w Euro, wiedzieliśmy, że musimy wyciągnąć do nich rękę. Nasza reklama w dzienniku Irish Daily Star to zachęta do przejścia na TY ze względu na wspólną pasję i bardzo sprzyjające okoliczności, ale też forma docenienia świetnej energii irlandzkich fanów - mówi o kampanii Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskiego w Kompanii Piwowarskiej.

Za pomysł i realizację akcji odpowiada agencja GONG. Działaniami PR w Polsce i Europie zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zakupem mediów dom mediowy Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764