logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyskie startuje z największą promocją gotówkową w kategorii piwa

  PR 13.05.2022, przeczytano 1559 razy
ilustracjastrzałka

Przejdź na TY z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie zaprasza do największej podkapslowej promocji, w której można wygrać gotówkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyskie-startuje-z-najwieksza-promocja-gotowkowa-w-kategorii-piwa,395833,artykul.html

W pełnię sezonu piwnego Tyskie wkracza z niespotykaną do tej pory w kategorii piwa aktywacją konsumencką. Marka w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot reklamowy.

Wybór historycznych postaci jest nieprzypadkowy. Każda z nich prezentuje określoną kwotę. Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł.

Mechanizm aktywacji jest prosty. Wygrana widnieje pod kapslem lub zawleczką. Aby zdobyć nagrodę wystarczy kupić promocyjne piwo Tyskie, wpisać z niego kod na stronie www.tyskie.pl i odebrać gotówkę bezpośrednio z bankomatu Euronet.

Mechanika promocji Tyskiego Kompanii Piwowarskiej wyróżnia się na tle innych, w których można wymienić jedynie kapsle w wybranych sklepach -- nie angażuje obsługi sklepów, a konsumentom umożliwia wygodny odbiór nagrody. -- Przechodzenie na TY jest bezcenne i dotąd nie przynosiło tak wymiernych korzyści. Jesteśmy przekonani, że zabawa, którą proponuje marka spotka się z uznaniem konsumentów -- powiedział Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo, a humorystyczny ton aktywacji podkreślają działania digitalowe i non standard. Promocja wystartowała 4 maja i potrwa do 31 sierpnia 2022 r. Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Wersje 30 i 15 sekundowe będą emitowane w telewizji od 16 maja. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360  zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764