logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyskie startuje z największą promocją gotówkową w kategorii piwa

  PR 13.05.2022, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Przejdź na TY z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie zaprasza do największej podkapslowej promocji, w której można wygrać gotówkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyskie-startuje-z-najwieksza-promocja-gotowkowa-w-kategorii-piwa,395833,artykul.html

W pełnię sezonu piwnego Tyskie wkracza z niespotykaną do tej pory w kategorii piwa aktywacją konsumencką. Marka w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot reklamowy.

Wybór historycznych postaci jest nieprzypadkowy. Każda z nich prezentuje określoną kwotę. Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł.

Mechanizm aktywacji jest prosty. Wygrana widnieje pod kapslem lub zawleczką. Aby zdobyć nagrodę wystarczy kupić promocyjne piwo Tyskie, wpisać z niego kod na stronie www.tyskie.pl i odebrać gotówkę bezpośrednio z bankomatu Euronet.

Mechanika promocji Tyskiego Kompanii Piwowarskiej wyróżnia się na tle innych, w których można wymienić jedynie kapsle w wybranych sklepach -- nie angażuje obsługi sklepów, a konsumentom umożliwia wygodny odbiór nagrody. -- Przechodzenie na TY jest bezcenne i dotąd nie przynosiło tak wymiernych korzyści. Jesteśmy przekonani, że zabawa, którą proponuje marka spotka się z uznaniem konsumentów -- powiedział Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo, a humorystyczny ton aktywacji podkreślają działania digitalowe i non standard. Promocja wystartowała 4 maja i potrwa do 31 sierpnia 2022 r. Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Wersje 30 i 15 sekundowe będą emitowane w telewizji od 16 maja. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360  zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764