logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tytuł Rzetelnego Outsourcera dla Cursor SA

  PR 25.09.2015, przeczytano 687 razy

Spółka Cursor, należąca do giełdowej Grupy Tell, specjalizującej się w outsourcingu sprzedaży, zdobyła drugi tytuł Rzetelnego Outsourcera. Wyróżnienie, przyznawane przez redakcję Outsourcing Magazine, trafia do najlepszych firm z sektora nowoczesnych usług biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tytul-rzetelnego-outsourcera-dla-cursor-sa,26072,artykul.html

Cursor jest dostawcą rozwiązań z obszaru e-logistyki i wsparcia sprzedaży. Spółka realizuje blisko 2000 projektów w skali roku. Dzięki rozbudowanej strukturze terenowej  Cursor obsługuje każdej wielkości akcje sprzedażowe i promocyjne w całym kraju. Spółka zarządza także jednymi z większych w Polsce centrów logistycznych, dedykowanych obsłudze sektora e-commerce oraz magazynowaniu i dystrybucji materiałów marketingowych. Z usług Cursora korzystają m.in. Nestle, Unilever, ING, Samsung i Akzo Nobel.

W ramach programu „Rzetelny Outsourcer” rekomendujemy firmy, które oferują swoim klientom nowoczesną i sprawdzoną formułę współpracy. To eksperci, którzy są sprawdzonymi partnerami biznesowymi w obszarze outsourcingu
– mówi Krzysztof Kogut, Redaktor Naczelny Outsourcing Magazine.  

Cursor otrzymał tytuł Rzetelnego Outsourcera już po raz drugi. Pierwsze wyróżnienie zostało przyznane spółce podczas pierwszej edycji konkursu, w 2008 roku. Dotychczas Cursor otrzymał także kilka innych prestiżowych nagród, wśród których znajdują się m.in. Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa, Perły Rynku FMCG i  Odpowiedzialny Pracodawca.

W 2015 roku spółka dołączyła do grupy kapitałowej Tell, będącej jednym z wiodących na polskim rynku podmiotów na rynku outsourcingu sprzedaży. Grupa posiada w ofercie pełną gamę usług związanych ze sprzedażą w kanale tradycyjnym i e-commerce, jak również ich integracją i obsługą w modelu wielokanałowym.

Źródło: Cursor

www.cursor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764