logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tytus, Romek i A’Tomek w nowej kampanii Mediamarkt

  PR 26.10.2017, przeczytano 2332 razy
ilustracjastrzałka

Sieć MediaMarkt wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Główne role odegrają w niej bohaterowie kultowego komiksu „Tytus, Romek i A’Tomek”, którzy dzięki MediaMarkt przeżyją kolejne emocjonujące przygody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tytus%2C-romek-i-a%E2%80%99tomek-w-nowej-kampanii-mediamarkt,34262,artykul.html

MediaMarkt znów zaskakuje niestandardowym podejściem i nową konwencją promowania marki, po raz pierwszy sięgając po postaci komiksowe. Tytus pojawił się już w krótkich spotach telewizyjnych, zapowiadających start kampanii. W kolejnych filmach dołączą do niego jego komiksowi towarzysze. Oprócz spotów TV, na kampanię składają się spoty radiowe oraz działania w Internecie i social mediach. Trójka przyjaciół przejęła już narrację na fanpage’u marki na Facebooku.

Tytus, Romek i A’Tomek to kultowe postaci komiksów Henryka Jerzego Chmielewskiego, inspirowanych innowacyjnym podejściem do różnych dziedzin nauki. Ich wydawane od początku lat 50. historie nie mogłyby się wydarzyć bez pomocy profesora T. Alenta, wynalazcy futurystycznych pojazdów i gadżetów. Dziś te opowieści wciąż cieszą się dużą popularnością, łącząc pokolenia. MediaMarkt, jako przewodnik po cyfrowym świecie, będzie towarzyszył im w nowych przygodach i odkrywaniu radości z nowoczesnych technologii, które dla współczesnych nastolatków są codziennością.

W kampanii MediaMarkt legendarne komiksowe postaci po raz pierwszy zostały ożywione w jakości 3D, wkraczając w nowy wymiar rozrywki.

- Na przygodach Tytusa, Romka i A’Tomka wychowały się całe pokolenia. Bohaterowie stali się symbolem dobrej zabawy i szukania innowacyjnych rozwiązań. Ich niezwykłe przygody, bawią zarówno starszych odbiorców, jak i dzieci. Pozwalają przenieść się w świat pełen przygód, gdzie nie ma miejsca na nudę. Dlatego są świetnymi „ambasadorami” sklepów MediaMarkt, które inspirują do odkrywania cyfrowego świata – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu sieci MediaMarkt.

W nowej kampanii Tytus, Romek i A’Tomek pokażą, jak fascynujące i ciekawe są nowe technologie, w jaki sposób mogą pomagać nam w codziennym życiu, ale też dostarczać przyjemności i unikalnych wrażeń.

W ofercie sklepów sieci znajdą się też albumy komiksowe z przygodami bohaterów stworzonych przez Papcia Chmiela, w tym wydawnictwa specjalne. 

Kampanię z udziałem Tytusa, Romka i A’Tomka przygotowała agencja Heart&Brain, odpowiadająca też za całościową komunikację sieci MediaMarkt w social mediach. Spoty stworzył dom produkcyjny IDEAL, a post produkcją zajęło się studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizowane są we własnym zakresie we współpracy z Universal McCann (TV), a za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS.

Źródło: MediaMarkt

www.mediamarkt.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764