logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: U nas się opłaca - Lotna autorem kampanii Lotos Niebieski Szlak

  PR 10.03.2020, przeczytano 1026 razy
ilustracjastrzałka

Grupa LOTOS w październiku 2018 r. uruchomiła projekt „LOTOS Niebieski Szlak”, w ramach którego na 12 stacjach paliw między Warszawą, a Trójmiastem właściciele samochodów elektrycznych mogli bezpłatnie naładować swoje auta. Po 15 miesiącach okres testowy został zakończony, a na stacjach została wprowadzona jednorazowa opłata za ładowanie w wysokości 24 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-u-nas-sie-oplaca---lotna-autorem-kampanii-lotos-niebieski-szlak,386017,artykul.html

W związku z tym koncern paliwowy przeprowadził kampanię informacyjną „U nas się opłaca” – w kanałach online i offline.

- Z miesiąca na miesiąc obserwowaliśmy coraz większe zainteresowanie naszymi punktami ładowania samochodów elektrycznych i już teraz możemy stwierdzić, że projekt Niebieskiego Szlaku okazał się sukcesem. W tej chwili otwieramy nowy etap działalności. Wprowadzenie opłat pozwoli nam na szybszy rozwój - jeszcze w tym roku planujemy otworzyć nowe stacje ładowania – mówi Wojciech Weiss, Prezes Zarządu LOTOS Paliwa.

Za kompleksową komunikację projektu odpowiada agencja kreatywna Lotna, która jednocześnie zajmuje się obsługą kanałów społecznościowych LOTOS Niebieski Szlak.

- Wyzwanie było duże, ponieważ musieliśmy koordynować akcję informacyjną nie tylko w social mediach, ale też bezpośrednio na stacjach Grupy LOTOS. Wszystko musiało wystartować w tym samym czasie – mówi Anita Kamila Sochacka, managing director Lotnej. - Nasz zespół pracował wiele dni, by przygotować tę kampanię od a do z: odpowiadaliśmy za projekt materiałów, dokonaliśmy ich adaptacji na różne nośniki, a także zajęliśmy się ich produkcją, koordynacją oraz dystrybucją na stacjach Niebieskiego Szlaku. Kampania zakończyła się sukcesem – dodaje.

Kampanii informacyjnej towarzyszy akcja promocyjna, w ramach której klienci Niebieskiego Szlaku mogą do końca marca kupić kawę w okazyjnych cenach -  za dużą kawę (440 ml) zapłacą tylko 2 zł, a za małą (220 ml) symboliczną złotówkę.

Źródło: Lotna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764