logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

U progu „Badge Revolution” z lakierówką Duplo Dusense DDC-810 w firmie Badge4U

  PR 14.11.2018, przeczytano 1577 razy
ilustracjastrzałka

Inwestycja w innowacyjne urządzenie do lakierowania wybiórczego UV 3D -  Duplo DuSense DDC-810 – z oferty Duplo Polska to jeden z elementów zmian, jakie odnotowuje w ostatnim czasie firma Badge4U. Wszystko po to, by już wkrótce zaproponować rynkowi zupełnie nowe podejście do małego znaczka reklamowego i innych oferowanych przez siebie produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/u-progu-_badge-revolution_-z-lakierowka-duplo-dusense-ddc-810-w-firmie-badge4u,380135,artykul.html

Firma zbudowana na małym znaczku

Badge4U to firma oparta na bogatych doświadczeniach jej właścicieli – Wojciecha Pawłowskiego, założyciela przedsiębiorstwa i jego syna Marcina. Od niemal 30 lat produkuje się tu gadżety reklamowe. Początkiem były małe, przypinane znaczki reklamowe i okolicznościowe, niosące różne treści. Obecnie Badge4U to przedsiębiorstwo produkujące rocznie ponad 25 milionów tych małych gadżetów. Znaczki to obecnie około 60% produkcji firmy, choć przez lata wprowadzała ona do oferty szereg innych produktów. Obecnie jest ich na stałe ponad 30, każdego roku Badge4U proponuje też klientom 4-5 interesujących nowości, które zdobywają rynek nie tylko w kraju, ale również zagranicą.

- Okazało się – mówi Wojciech Pawłowski - że mój podpatrzony wiele lat temu w Sztokholmie na targach pomysł na firmę, która będzie produkować znaczki był strzałem w dziesiątkę. Pierwsze zlecenie na 40 tysięcy znaczków było wówczas dla mnie spełnieniem marzenia. Pod to właśnie zlecenie zakupiłem pierwszą maszynę. Obecnie takie ilości  nasza firma jest w stanie wyprodukować jednego dnia. Nasze marzenia więc w nie tylko się spełniają, ale również ewoluują, bazując na naszym entuzjazmie i otwartości do świata oraz ludzi.

Obecnie właściciel firmy, która jest jednym z liderów wśród europejskich producentów gadżetów w niskich cenach dąży do tego, by została ona numerem jeden w tej specjalizacji.

- Od lat jesteśmy wierni produktom porównywalnym cenowo do znaczków - mówi. - Jednak przez udoskonalenia samych gadżetów,  a także ich opakowań wprowadzamy je na wyższy poziom czyniąc z nich produkty zbliżone do klasy premium i to z pewnością wyróżnia nas na rynku.

Znaczek reklamowy klasy premium…

W Badge4U zwykły znaczek czy inny prosty gadżet reklamowy nabierają zupełnie innego znaczenia i zyskują nowe życie. Ciekawe pomysły na gadżety, ich projekty, jakość wykonania – to wszystko sprawiło, że jesteśmy jednym z liderów wśród europejskich producentów gadżetów.

- Nasze znaczki, twarde i elastyczne magnesy, breloki, osłony na kamery, ściereczki, otwieracze, ściereczki z mikrofibry, uchwyty do telefonu, czyściki, telestopery, saszetki na karty, wieszaki, podkładki pod mysz i wiele innych mogą nabrać w naszej firmie niepowtarzalnego wyglądu i charakteru. Wszystko zależy jedynie od wyobraźni projektanta. Nasze możliwości bowiem zakresie produkcji, są ogromne.

Badge4U posiada obecnie trzy cyfrowe maszyny drukujące i park sprzętowy przygotowany do produkcji milionów gadżetów. W ostatnim czasie dołączyła do niego lakierówka Duplo DuSense.

- Dążymy do tego, by coraz bardziej wyróżniać nasze produkty – mówi Wojciech Pawłowski. - Każdego roku odwiedzamy wiele imprez branżowych na całym świecie. W mijającym naszą ofertę prezentowaliśmy na 23 imprezach targowych gdzie byliśmy z własnym stoiskiem. Na tych imprezach, głównie w Chinach, szukamy także inspiracji dla naszych kolejnych działań. Podczas jednej z takich wizyt spodobały się nam znaczki z efektem tłoczenia. Próbowaliśmy je wykonać stosując różne techniki. Nakładanie lakieru sitodrukiem, które dawałoby taki efekt - ze względu na nasze nakłady, rozpoczynające się nawet od 100 sztuk- byłoby nieopłacalne. W rotograwiurze też nie uzyskiwaliśmy oczekiwanego efektu i wówczas przypadkiem dowiedzieliśmy się o urządzeniu z oferty Duplo.

… z lakierówką Duplo DuSense

- Po pierwszych pracach testowych, jakie wykonała dla nas firma Duplo Polska – mówi Wojciech Pawłowski - niemal od razu przekonałem się do tego urządzenia. Jego zakup był strzałem w dziesiątkę! Dzięki niemu bowiem mogliśmy zrealizować produkt, o jaki nam chodziło - znaczek czy magnes klasy premium. Tego rodzaju produktów nie oferuje obecnie nikt w Europie. Lakierowane selektywnie znaczki czy magnesy, oraz efekt 3D jaki uzyskujemy przyciągają uwagę odbiorcy i wyglądają ekskluzywnie. Niemal wszędzie, gdzie je prezentowaliśmy (a mieliśmy już okazję zrobić to w Hongkongu, we Francji, Hiszpanii, a także w Polsce)  wywołują efekt „wow” i wzbudzają naprawdę wielki entuzjazm. Jesteśmy wprawdzie świadomi, że rynek musi mieć jeszcze chwilę, żeby ten produkt zaakceptować i polubić, bo jest on nieco droższy. Ale dzięki niemu treści, które nasz zleceniodawca chce przekazać za pomocą tych gadżetów mogą nabrać zupełnie innego charakteru. I to było naszym głównym celem – otworzyć przez naszymi zleceniodawcami nowe możliwości, aby mogli się wyróżnić na tle konkurencji.

O wyróżnieniu samej firmy Badge4U spośród innych rynkowych graczy można mówić w wielu aspektach. Nie tylko w kontekście ostatnich działań i zakupów (bo firma obecnie – jak podaje jej właściciel – jako jedyna oferuje lakierowane znaczki i magnesy), ale także wielu nagród, jakie otrzymuje od lat przy okazji imprez targowych. Głównie od internautów, którzy oddają głosy na jej produkty biorące udział w wielu konkursach. Jako jedna z nielicznych posiada także szereg certyfikatów –jakościowych i środowiskowych - ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001, a także Sedex czy Intertek.

- Jednak to przede wszystkim nasze produkty nas wyróżniają – podkreśla Wojciech Pawłowski. - M.in. dzięki systemowi Duplo DuSense możemy teraz zaproponować ich nową jakość i wartość dodaną naszym klientom. To początek „Badge Revolution” – kampanii, jaką przygotowujemy dla naszych klientów - mówi Wojciech Pawłowski.

ilustracjastrzałka

„Badge Revolution”

Akcja marketingowa firmy Badge4U ma wprowadzić prosty znaczek na inny poziom postrzegania przez rynek.

- Oprócz trójwymiarowych efektów, jakie uzyskujemy dzięki lakierowaniu w dwóch przelotach w maszynie Duplo DuSense, kolorów metalizowanych, jakie stosujemy, już wkrótce zaoferujemy także zupełnie nowe jego zapięcie – mówi Wojciech Pawłowski. To jednak nie wszystko. Firma, biorąc pod uwagę aspekty środowiskowe przygotowuje znaczek biodegradowalny.

- To prawdziwa rewolucja, bo producentów oferujących takie produkty nie ma w zasadzie na rynku, więc mamy nadzieję stać się pionierem również w tym zakresie. Każda firma, która podążać będzie za naszymi pomysłami, będzie krok za nami.

Marzenia właściciela Badge4U, by stać się firmą numerem 1 w Europie, mają więc szansę niebawem się ziścić. Jak sam podkreśla nie byłoby to możliwe bez wsparcia rodziny, głównie żony i syna, a także pracowników firmy.

Wojciech Pawłowski wspomina również o pomocy ze strony firmy Duplo: - Współpraca z nią układa nam się bez zarzutu. Samo urządzenie, jego ogromne możliwości, doskonała jakość i wydajność, to jedno, ale wsparcie firmy Duplo Polska i jej zaangażowanie, to kolejny element, dzięki któremu nasza rewolucja będzie możliwa.

Źródło: Duplo Polska Sp. z o.o.

www.duplopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764