logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
Arbuz - avatar użytkownika

Arbuz - informacje

Arbuz - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.09.2007
  • Ostatnia wizyta: 19.08.2013
  • Konto Arbuz nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Imię i nazwisko lub pełna nazwa: Artur Buzuk
e-mail:* USUN_TO_artur_buzuk@o2.pl
Lokalizacja: Krakow City
Podpis: Artur 500 829 096

Profil zawodowy:

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 10.09.2007
  • Ostatnia wizyta: 19.08.2013
  • Konto Arbuz nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem Arbuz:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
33 (33 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
1 (3 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
2170 dni (72 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 108
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ +
Ostatnie wiadomości na Forum:

Wszelkie zarysowania można wyeliminować poprzez użycie transferu papierowego. Docisk wtedy nie zaszkodzi wydrukowi.

28.10.2012 | autor: Arbuz | Laminowanie i zabezpieczenie wydruków

W zależności na jakim podkładzie (plecach) montowana jest taśma led. Jeżeli jest to PCV to najłatwiej użyć takera z odpowiednimi zszywkami (szerokość). Jest to sposób szybki i wytrzymały. Drugim sposobem jaki mogę polecić jest użycie kleju na gorąco z pistoletu. Zwykle używany w sytuacji kiedy plecy są zrobione np. z blachy ja osobiście nie przepadam za tym sposobem bo zdarza się że klej z czasem również puszcza. Jeżeli chodzi o zabezpieczenie łączeń lutowanych taśm to zdecydowanie polecam klej na gorąco i w prosty sposób zalać klejem...

14.09.2012 | autor: Arbuz | Piaskownica

Lico pleksa i bok wygięty z dibondu, prosta konstrukcja świetnie wyglądająca.

29.08.2012 | autor: Arbuz | Piaskownica

Klasyk w naklejaniu na mokro to: 1. Wyczyścić powierzchnie w tym wypadku bramę 2. Spryskać płynem aplikacyjnym (płyn wedle upodobań) 3. Rozwinąć wydruk (folie) odwrotnie do spryskanej powierzchni (tzn folia do bramy) folia ładnie się przyklei na samym płynie. 4. Zdjąć z góry do dołu papier i spryskać ponownie 5. Odwrócić wydruk (folie) właściwą stroną do powierzchni (bramy) i użyć rakli (wyciskarki jak kto lubi) w celu pozbycia się płynu spod folii. 6. Dociąć w razie konieczności folie wyczyścić do sucha nie pozostawiając...

23.05.2012 | autor: Arbuz | Piaskownica

Salomon, 2012-05-15 17:23 widywałem już zaprzyjaźnione firmy które transfer ściągały dopiero w następnym dniu a i to w bólach, dlatego nigdy nie stosuję transportu w takich sytuacjach. Natomiast obieranie przy niedocięciu, przy dobrze ustawionym nacisku noża, można wykonac po kilkunastu minutach a bywa, że natychmiast... (Wiadomość zmodyfikowana przez: Salomon dnia 15.05.2012 15:26)...

15.05.2012 | autor: Arbuz | Piaskownica

Z mojego doświadczenia proponuje : 1. Wybrać folie po wycięciu i zatransferować ale tylko logo. 2. Wyciąć na ploterze nie wybierać folii i zatransferowac tylko logo nakleić i potem wybrać folie z szyby. Punkt najważniejszy użyj transferu papierowego !!! Przy tak dużych modułach naklejaj tylko na mokro ja esyfola nie preferuje ale zapewne można użyć, ja najchętniej używam Johnson Baby. pozdrawiam

14.05.2012 | autor: Arbuz | Piaskownica

3kwadrat_pl, 2012-04-17 22:20 Arbuz wybacz, ale bredzisz. Transfer do owv? To się chyba nie dzieje... Ps. Poczekaj, może Heniu dojży posta, to jak napisze w pięty Ci pójdzie. (Wiadomość zmodyfikowana przez: 3kwadrat_pl dnia 17.04.2012 20:21) Ja widziałem i jak najbardziej...

17.04.2012 | autor: Arbuz | Piaskownica

vThormen, 2012-04-17 20:13 branders, 2012-04-17 19:42 Może wytłumaczysz jaką techniką spokojnie oklejasz takie okno? a już nie rozumiem spadów aby docinać na szybie lub na uszczelce jak kiedyś szyba...

17.04.2012 | autor: Arbuz | Piaskownica

vThormen, 2012-04-17 19:23 żadne trasferowanie i żadne spady co to za pomysły to ile wy bierzecie za naklejenie OWV za 1 m/2 ?? spokojnie można okleic takie okno Każdy ma swoją szkołę Ja preferuje dwa razy więcej czasu spędzić na przygotowaniu materiału do aplikacji a potem wykleić folie cztery razy...

17.04.2012 | autor: Arbuz | Piaskownica

Spady to rzecz gustu, ja osobiście zawsze preferuje posiadać jakikolwiek spad nawet minimalny a to z powodu ze folia lubi się naciągnąć od naklejania na sucho jak i od warunków pogodowych np zbyt wysoka temperatura lub słońce. Osobiście na dużych powierzchniach zawsze OWV transferowałem papierem co ułatwia aplikacje folii kilkukrotnie od OWV nie naciąga się w ogóle lub bardzo minimalnie a to zwykle jest bolączką tej folii. Odnośnie pozycjonowania ze spadem mnie nie utrudnia to pracy w ogóle dlatego lube miec niewielki spad myślę ze to bardzo poprawna...

16.04.2012 | autor: Arbuz | Piaskownica
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764