logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
avatar użytkownika

BakalieStudioBrandingowe - informacje

avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 18.06.2008
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto BakalieStudioBrandingowe nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: warszawa

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 18.06.2008
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto BakalieStudioBrandingowe nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem BakalieStudioBrandingowe:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
5 (15 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
brak danych
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 15
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie publikacje:

Rozpoczęła się kampania społeczna pod hasłem „Niech żyje Natura!“, informująca o założeniach, celach oraz budująca wizerunek programu ochrony środowiska NATURA 2000.

17.08.2008 | przeczytano: 958 razy

Bakalie Studio Brandingowe przygotowało projekty graficzne plakatów, reklam prasowych oraz reklam outdoorowych i indoorowych na różne nośniki. Projekty będą promować „Festiwal Skarby Urody” organizowane przez sieć drogerii Rossmann.

31.07.2008 | przeczytano: 1202 razy

Do prac nad opracowaniem nowej strategii komunikacji wizualnej województwa śląskiego, została zaproszona agencja brandingowa, Bakalie Studio Brandingowe. Wykorzystując autorskie narzędzia takie jak „QUAD“ i „GRAF“, agencja zaprezentowala nowe podejscie do strategii i wartości zawartych w marce.

27.07.2008 | przeczytano: 1430 razy

Bakalie Studio Brandingowe zostało zaproszone do udziału w międzynarodowej konferencji Face to Face 2008.

24.07.2008 | przeczytano: 1111 razy
Rebranding marki Tatrzański Park Narodowy.

W trosce o dobro tatrzańskiej przyrody oraz turystów odwiedzajacych jedyny w Polsce obszar o charakterze wysokogórskim, dyrekcja Tatrzańskiego Parku Narodowego podjęła działania mające usprawnić komunikację pomiędzy pracownikami parku a turystami. Do współpracy przy stworzeniu nowej strategii komunikacji marki TPN została zaproszona agencja brandingowa, Bakalie Studio Brandingowe.

22.06.2008 | przeczytano: 6599 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764