logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL

CoreValues - informacje


  • Jest z nami od dnia 7.12.2021
  • Ostatnia wizyta: 24.05.2022
  • Konto CoreValues nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Ten użytkownik nie udostępnia żadnych informacji na swój temat.

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 7.12.2021
  • Ostatnia wizyta: 24.05.2022
  • Konto CoreValues nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem CoreValues:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
2 (6 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
168 dni (6 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 12
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie publikacje:
„Jesteśmy tacy jak ty!” mówi nowa kampania Centrum Handlowego Bonarka

Centrum handlowe Bonarka w Krakowie w marcu ruszyło z nową kampanię reklamową. Galeria jest w trakcie modernizacji, która całkowicie ją odmieni. To idealny moment na odświeżenie wizerunku marki na bardziej dynamiczny i emocjonalny. Ma być on lustrem emocji klientów, pryzmatem współczesnej wrażliwości. Inspiracją dla twórców kampanii były wizerunki tak zwanych wawelskich głów, które w kolejnych odsłonach kampanii układają się w cykl portretów współczesnych krakowian. Pierwszy obraz cyklu reklamowego można już oglądać w Internecie i na ulicach Krakowa.

15.03.2022 | przeczytano: 1206 razy
Interaktywny magazyn Bonarki w nowej odsłonie

Multimedialna promocja oferty najemców oraz oryginalne połączenie gier online z aplikacja mobilną sprawiają, że cyfrowe wydanie „Bonarki” angażuje i buduje szeroki zasięg wśród klientów i potencjalnych klientów galerii. Interaktywność magazynu została nagrodzona w najnowszej edycji konkursu Power of Content Marketing w kategorii „Magazyn elektroniczny dla klientów”. Najnowsze, zimowe wydanie cyfrowego magazynu „Bonarki” już dostępne. Jego twarzą niezmiennie pozostaje Małgorzata Kożuchowska.

07.12.2021 | przeczytano: 1965 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764