Na wstępie odpowiem na pytania. -Klej pełny nie kanalikowy. -Samochód został wygrzany przed położeniem folii i po jej nałożeniu. Wiec ten element tez moge wyeliminowac. Ogólnie to strzeliłem sobię trochę w stopę, bo nie mam kompletnie pojęcia jakimi materiałami wyklejam. Praca jest zlecona przez inna agencje reklamową. Dostałem samochody, materiały oraz zapewnienie że materiały są dobrej jakości i przeznaczone do pracy nad tym konkretnym zleceniem( nie potrafię określic materiałów ponieważ nie ma znakowania na papierze, choć folia + laminat...
05.11.2013 | autor: Dworo | Laminowanie i zabezpieczenie wydrukówTak przeczytałem archiwum dlatego własnie tu jestem. O ile przy pierwszych 3 samochodach bład lezy kompletnie po mojej stronie ponieważ wydruki były laminowane na świeżo po wyjsciu z drukarki ( termin klienta ) to przy następnych zastosowałem sie do rad z wyzej wymienionego tematu, a mimo wszystko sytuacja powtarza się. Nie mam info dokladnego na temat folii laminatu i atramentu ale postaram się je zdobyć jesli to ma pomóc sprawie. WIem jedynie ze producent zapewnił o tym że folia + laminat nadają się do "głębokich przetłoczeń"
04.11.2013 | autor: Dworo | Laminowanie i zabezpieczenie wydrukówProblem wygląda następująco. Na zlecenie klienta podjąłem się pracy, wyklejenie kilku samochodów. Średnie przetłoczenia, nic z czym nie mialem kontaku już wcześniej. Warunki wyklejenia to coś kolo 15 stopni C dosyc suche pomieszczenie. Auto dokładnie umyte i odtłuszczone. Na życzenie klienta do wyklejania została użyta folia wylewana + laminat kładziony na zimno. Następnego dnia po wyklejeniu folia cofa się w przetłoczeniach. Prawdopodobnie uznałbym to na starcie za błąd w sztuce ale po kilku następnych samochodach po zmianie technik wyklejania, sytuacja się powtarza...
04.11.2013 | autor: Dworo | Laminowanie i zabezpieczenie wydruków