logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

FastMarketing - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 11.12.2023
  • Ostatnia wizyta: 23.04.2024
  • Konto FastMarketing nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: Polska

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 11.12.2023
  • Ostatnia wizyta: 23.04.2024
  • Konto FastMarketing nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem FastMarketing:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
3 (9 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
134 dni (4 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 13
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie publikacje:
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju

Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele obszarów życia: społeczeństwa, środowiska, technologii, zmian regulacyjno-prawnych i gospodarczych.

20.04.2024 | przeczytano: 941 razy

Z badania ankietowego* skierowanego do osób zarządzających, managerów i specjalistów wynika, że ponad 57% firm nie ma konkretnego planu marketingowego. Działania planowane są - cytujemy: „po prostu”, „przypadkowo”, „przy okazji” lub „jak znajdzie się budżet”, albo wcale i raczej nikt ich nie weryfikuje, ani nie optymalizuje. Ponad 35% planuje działania na kolejny rok sprzedażowy, tworząc raporty i analizy z działań. Minimalna pozostała część „w sumie nie wie czy ma jakiś konkretny plan marketingowy”.

12.01.2024 | przeczytano: 603 razy

Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie - sklep internetowy, który oferuję zakup szybkiego planu marketingowego realizowanego w 48 godzin.

14.12.2023 | przeczytano: 379 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764