On 2010-04-17 10:51, artlab wrote: nawara jest do pobrania na stroniedds Za 50 euro ... Nie wiem czy jeszcze potrzebna, ale Navara poszła na maila.
27.04.2010 | autor: Harry-C | Pogotowie plikoweKolega sobie chyba jaja robi ... Wydaje mi się, że nie ma takiego modelu w ogóle. Najdłuższy Boxer to 6363mm
27.04.2010 | autor: Harry-C | Pogotowie plikowewww.brandsoftheworld.com tu na pewno znajdziesz. sprawdzałem
27.04.2010 | autor: Harry-C | Pogotowie plikowenie ukrywam, że czasem zdarzyło mi się ciąć na lakierze ale to z braku sprzętu. Ktoś nam kiedyś przywiózł jakiś nożyk, który podobno przecina tylko folię (bez podkładu), ale to jakiś badziew. Nawet folii nie tnie. Jest jakiś sprzęt aby ciąć folię już na aucie bez uszczerbku dla lakieru ?
06.04.2010 | autor: Harry-C | Car wrapping: Reklama na pojazdachOn 2009-11-19 03:16, big_bob wrote: Po prostu powiedz klientowi, że w tekście są błędy. Zwróć mu uwagę, że to jest praca dla korektora i za to należą sie dodatkowe pieniądze. W każdym razie nie wolno Ci pominąc tego milczeniem i oddać do druku z błędami. Teoretycznie to nie Twój problem, ale nie możesz zamykać się wyłącznie na swojej robocie i nie zwracać uwagi na resztę. Zaleznie od umowy klient mógłby oskarżyć Cię...
19.11.2009 | autor: Harry-C | DTP, poligrafiaOn 2009-11-19 00:34, ploter-serwis wrote: Problem dotyczy czujników końca tuszu w kasetach Lyson (Ikonos) to dość częste z moich obserwacji. Proszę o kontakt pomogę w miarę możliwości. www.mutoh.com.pl Jeżeli chodzi o problemy z czytaniem chipów na kasetach Lysona, to dobrym rozwiązaniem jest podłożyć coś pod kasetę, by chip był troszkę...
19.11.2009 | autor: Harry-C | Druk wielkoformatowyUwaga na porsche - emblematy są przykręcane śrubką od spodu. Porsche mi nie grozi ... Dziękuję za wszystkie wskazówki i pozdrawiam
06.11.2009 | autor: Harry-C | Problemy techniczneRockwell Bold to plik o nazwie: rocb____.ttf Grand Canyon Bold ma nazwę: gcb_____.ttf poszukaj sobie w googlach tych plików
05.11.2009 | autor: Harry-C | Pogotowie plikoweZ pianką nie ma problemu. A garoty nie będę robił, gdyż ze względu na niską cierpliwość mógłbym jej na kimś użyć, w sposób do jakiego jest przeznaczona zazwyczaj A jeżeli emblemy są na zatrzaski lub kołki ? Siła + modlitwa by się nie połamało ? Czy rzeczywiście opalarka przy tym może pomóc ?
05.11.2009 | autor: Harry-C | Problemy techniczneJeżeli to o to chodziło to proszę bardzo ... www.brandsoftheworld.com/search/110761555/94605.html(Wiadomość zmodyfikowana przez: Harry-C dnia 04.11.2009 10:21)
04.11.2009 | autor: Harry-C | Pogotowie plikoweOn 2009-11-02 19:36, bzzz wrote: opalarka i trochę cierpliwości Opalarką zdejmować znaczki ? Co mi daje opalarka ? Mam podgrzać troszkę emblemat na samochodzie a potem podważać go raklą ?
03.11.2009 | autor: Harry-C | Problemy techniczneDołączę się do tego postu, bo jest bezpośrednio związany z moim pytaniem. Jak, w miarę bez większych strat, pościągać emblematy samochodu przed oklejeniem ? Normalnie bym je pourywał, ale boję się że połamię to dziadostwo. Macie jakieś patenty na zdjęcie tych plastików ? A jak się urwie zaczepy to jak to ew. przykleić ?
02.11.2009 | autor: Harry-C | Problemy technicznePoszło na maila. To chyba ten model.
02.11.2009 | autor: Harry-C | Pogotowie plikoweFiat Fiorino lub Peugeot Bipper są identyczne prawie. Produkowane są w tej samej fabryce. Różnią się detalami, które można poprawić ręcznie na wektorze.
01.04.2009 | autor: Harry-C | Pogotowie plikowePięć minut w Corel Trace ... Do ściągnięcia z linku poniżej www.sendspace.pl/file/TVq3PC1X/
26.03.2009 | autor: Harry-C | Pogotowie plikowe