logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

IAAPolska - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 14.12.2011
  • Ostatnia wizyta: 26.07.2012
  • Konto IAAPolska nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: Warszawa

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 14.12.2011
  • Ostatnia wizyta: 26.07.2012
  • Konto IAAPolska nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem IAAPolska:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
8 (80 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
3 (9 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
225 dni (8 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 97
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ +
Ostatnie publikacje:

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) wraz z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zajmą się podnoszeniem poziomu świadomości branży reklamowej odnośnie regulacji prawnych dotyczących instalowania reklam na budynkach mieszkalnych.

26.07.2012 | przeczytano: 961 razy

Po raz 43. IAA organizuje największe wydarzenie biznesowe w skali całego globu. Światowy Kongres IAA odbędzie się w Wiedniu, w dniach 18-20 września.

04.04.2012 | przeczytano: 957 razy

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce popiera veto Parlamentu Europejskiego dotyczące zmian w zakresie informowania konsumentów o wartościach odżywczych i zdrowotnych produktów spożywczych.

27.03.2012 | przeczytano: 1044 razy (komentarzy: 1)

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) – partner III edycji Ogólnopolskiego Kongresu Regionów ogłasza konkurs na „Najlepszą kampanię promocyjną miejsca 2011 roku”, w którym zostaną poddane ocenie działania promocyjne samorządów terytorialnych na terenie całej Polski.

23.03.2012 | przeczytano: 1180 razy

IAA popiera bardziej restrykcyjne przepisy dotyczące używania eko-symboli na produktach i w reklamie.

14.03.2012 | przeczytano: 839 razy

International Advertising Association już po raz ósmy organizuje Światowy Szczyt Marketingowy, który zgromadzi ponad 300 kluczowych przedstawicieli światowej społeczności mediowej. Tegoroczny szczyt IAA odbędzie się w Time Warner Center w Nowym Jorku, 26 kwietnia 2012 roku.

08.03.2012 | przeczytano: 1132 razy
Kampania Społeczna Roku pod patronatem IAA

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) objęło patronat nad czwartą edycją konkursu Kampania Społeczna Roku 2011. Celem plebiscytu jest profesjonalizacja kampanii społecznych oraz wskazywanie dobrych praktyk w zakresie komunikowania istotnych problemów o charakterze lokalnym i ogólnospołecznym.

01.03.2012 | przeczytano: 1203 razy

IAA przedłużyło termin składania prac w konkursie studenckim na najlepszy plakat do 16 marca. Studenci kierunków reklama, marketing i design jeszcze przez ponad 2 tygodnie mogą nadsyłać prace ilustrujące ideę zrównoważonego rozwoju, która jest tematem tegorocznego konkursu.

29.02.2012 | przeczytano: 1007 razy

Już po raz czwarty IAA organizuje konkurs na najlepszy plakat, tym razem ilustrujący problematykę zrównoważonego rozwoju. W poprzednich edycjach konkursu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA skupiono się na odpowiedzialności społecznej, zmianie klimatu i bioróżnorodności, w ramach realizacji misji inicjowania i wspierania projektów pożytecznych społecznie.

13.02.2012 | przeczytano: 1479 razy

W styczniu 2012 roku IAA Polska poszerzyło grono swoich członków o Atmedia – pierwsze i zarazem największe w naszym kraju biuro reklamy mediów tematycznych. Atmedia działa w Polsce od 1998 roku, jako niezależny broker i ekspert w dziedzinie mediów tematycznych. Spółka prowadzi także biura w Czechach i na Węgrzech.

07.02.2012 | przeczytano: 791 razy

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce objęło patronat nad tegoroczną edycją Targów Euro-Reklama, odbywających się w dniach 27-29 marca, w Poznaniu.

31.01.2012 | przeczytano: 963 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764