logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
ID-group - avatar użytkownika

ID-group - informacje

ID-group - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 21.10.2015
  • Ostatnia wizyta: 14.04.2017
  • Konto ID-group nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Imię i nazwisko lub pełna nazwa: Mateusz Winiarczyk
Firma: ID
Strona www: http://www-id-group.pl
e-mail:* USUN_TO_info@id-group.pl
Lokalizacja: Łódź

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 21.10.2015
  • Ostatnia wizyta: 14.04.2017
  • Konto ID-group nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem ID-group:
Wyślij wiadomość prywatną
ID-group o sobie:
ID zajmuje się organizacją produkcji odzieży i marketingiem marek modowych.
Szyjemy odzież, drukujemy na tekstyliach, dostarczamy materiały - dzianiny i tkaniny, pakujemy wszytko według wytycznych klienta.
Zajmujemy się również szeroko pojmowanym marketingiem modowym : wykonujemy zdjęcia w tym zdjęcia produktów 3D na niewidocznym manekinie, wykonujemy metki, projektujemy, dostarczamy gotowe rozwiązania z zakresu reklamy

Szczegółowe informacje o ID na naszej stronie: www.id-group.pl
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
541 dni (18 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 18
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie ogłoszenia na Giełdzie:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764