logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
Maciej Ślużyński - avatar użytkownika

Maciej Ślużyński - informacje

Maciej Ślużyński - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 20.10.2004
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto Maciej Ślużyński nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Strona www: http://www.sluzynski.webtime.pl
e-mail:* USUN_TO_sluzynski@gmail.com
Lokalizacja: Poznań

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 20.10.2004
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto Maciej Ślużyński nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem Maciej Ślużyński:
Wyślij wiadomość prywatną
Maciej Ślużyński o sobie:
Konsultant ds. marketingu i PR w wydawnictwie PWN, pracował m.in. na stanowiskach copywritera i dyrektora kreatywnego w agencjach reklamowych i stacjach radiowych, zajmuje się również działalnością dydaktyczną. Jest autorem książki Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
5 (250 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
5 (25 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
brak danych
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 275
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ + +
Galeria prac:
Zobacz więcej prac tego użytkownika
Zobacz więcej prac tego użytkownika
Zobacz więcej prac tego użytkownika
Zobacz więcej prac tego użytkownika
Zobacz więcej prac tego użytkownika
Ostatnie publikacje:
Slogan reklamowy, czyli „najdroższe zdanie świata”

O astronomicznych honorariach dla copywriterów za napisanie "jednego zdania" krążą legendy. Rzeczywiście, gdyby przeliczać słowa na pieniądze, najbardziej opłaca się właśnie pisanie haseł reklamowych. Szkoda tylko, że zapotrzebowanie na nie jest stosunkowo małe. No i naprawdę niełatwo jest w tej dziedzinie zabłysnąć.

09.10.2005 | przeczytano: 100119 razy (komentarzy: 1)
Nieoczekiwana zmiana pól (semantycznych)

Reklamowe porady językowe: Nieoczekiwana zmiana pól (semantycznych)

Motto: "Ani IXI, ani OMO nie wypierze tak jak ZOMO"! - hasło z okresu stanu wojennego

Jedną z metod konstruowania haseł reklamowych jest wykorzystanie pól semantycznych jakiegoś wyrazu lub określenia (a nawet kontekstu kulturowego) i zbudowanie na tej podstawie ciągu skojarzeń, który ma spowodować lepsze zapamiętanie sloganu i w związku z tym podnieść jego skuteczność. Napisało mi się niechcący zdanie "długie, mądre i zawiłe", więc postaram się w paru słowach wyjaśnić.

21.03.2005 | przeczytano: 43573 razy (komentarzy: 4)
Artykuły z cyklu Reklamowe porady językowe
Życie przerosło reklamę

Reklamowe porady językowe: Życie przerosło reklamę

Motto: Kiedy dwoje mówi to samo, to to nie jest to samo...

Wiele jest przykładów haseł reklamowych (czy też cytatów z reklam), którym życie nadało inny, nowy i nieoczekiwany dla twórcy sens. Przy czym trzeba zaznaczyć, że nie zawsze samo życie ośmiesza lub przekształca hasło reklamowe – czasami czyni to zawistna, złośliwa i bezlitosna konkurencja.

20.12.2004 | przeczytano: 28009 razy (komentarzy: 1)
Artykuły z cyklu Reklamowe porady językowe
PARS PRO TOTO, czyli marka doskonale upozycjonowana

Motto: Kto odkrył dziurę ozonową? Radziecki uczony, Piotr Ozonow. A kto wynalazł konserwy rybne? Inny radziecki uczony – Puszkin...

O pozycjonowaniu marek napisano już wiele książek; ja sam jestem autorem jednej z nich. I od zawsze w tych książkach stoi jak wół napisane, że nakład finansowy na pozycjonowanie marki stanowi stały wydatek firmy będącej tejże marki właścicielem i jest praktycznie niekończącą się inwestycją (czyli tym, co reklamowe „tygrysy” lubią najbardziej). Ale – ku zmartwieniu speców od marketingu – jest jednak kres pozycjonowania; można zaobserwować niekiedy taką sytuację, gdy przestaje być konieczne ponoszenie dodatkowych kosztów na stałe pozycjonowanie marki, ponieważ ta zajęła już pozycję najwyższą; zaczęła funkcjonować niezależnie w języku potocznym.

23.11.2004 | przeczytano: 15384 razy (komentarzy: 5)
Najwyższy stopień przymiotnika

Reklamowe porady językowe: Najwyższy stopień przymiotnika

Motto: „I jeszcze dłużej, i jeszcze raz, sto lat, sto lat niech żyje nam...” (cytat z „kultowej” piosenki naszych rodziców)

Kiedy chodziłem do szkoły uczono mnie, że przymiotnik ma – oprócz formy podstawowej – dwie gradacje, czyli stopień wyższy i najwyższy. Prawdę tę podawano jako aksjomat językowy, sugerując jednocześnie, że pewne przymiotniki stopnie wyższe tworzą przy pomocy konstrukcji prostych, inne zaś – przy pomocy konstrukcji złożonych. Niektóre zaś przymiotniki – jak na przykład „ludowy”, „etniczny”, czy „cywilizacyjny” – stopniowaniu nie podlegają. I koniec filozofii.

20.10.2004 | przeczytano: 34429 razy (komentarzy: 11)
Artykuły z cyklu Reklamowe porady językowe

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764