logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

Mateusz Zawiślak - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 29.07.2021
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Dane osobowe

Imię i nazwisko: Mateusz Zawiślak
Funkcja/specjalizacja: redaktor

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 13.08.2016, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Użytkownik nie aktualizował samodzielnie danych nie podlegających weryfikacji.

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 29.07.2021
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem Mateusz Zawiślak:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:
Rewolucja w podatku dochodowym?

Po tygodniach oczekiwania rząd przedstawił projekt zmian w Ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych i niektórych innych ustaw. W przypadku Polskiego Ładu sprawdza się powiedzenie, że diabeł tkwi w szczegółach. Wśród zaproponowanych zmian znajdują się bowiem sztandarowe projekty podniesienia kwoty wolnej od podatku i drugiego progu, które należy ocenić pozytywnie. Jest też jednak wiele przepisów, które będą skutkowały  dotkliwą podwyżką świadczeń publiczno-prawnych. Z kolei dla klasy średniej, która według projektu zaczyna się od poziomu dochodów nieco ponad 68 tys. zł, rząd zapowiedział ulgę.

29.07.2021 | przeczytano: 89 razy (komentarzy: 1)
Hochland: akcja edukacyjna dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo

Według badania IQS Game Story 2 w Polsce aż 87% nastolatków w wieku 12-18 lat gra w gry minimum raz w tygodniu. Nie brakuje dowodów na to, że ta forma rozrywki może mieć pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Konieczna jest do tego jednak odpowiednia edukacja młodych graczy oraz ich rodziców. Właśnie do nich jest skierowana akcja edukacyjna organizowana przez markę Kanapkowy firmy Hochland.

29.07.2021 | przeczytano: 82 razy

Badanie przeprowadzone przez BravoKupony, platformę sprzedażową oferującą kody rabatowe i kupony przeanalizował kraje OECD w ramach badania Smart Shopper Index, który porównuje rozsądne zachowania konsumenckie oraz wydatki mieszkańców poszczególnych krajów EOCD. Polska została sklasyfikowana na samym końcu rankingu.

29.07.2021 | przeczytano: 47 razy
Ryczałt według Polskiego Ładu – obniżki stawek podatku dla wybranych, wzrost kosztów dla wszystkich

W ostatnim czasie rząd mocno promował opodatkowanie ryczałtem ewidencjonowanym.  Zapowiadane obniżki stawek podatku nie będą jednak dotyczyły wszystkich, którzy rozliczają się według tej formy. Dodatkowo Ministerstwo Finansów planuje podniesienie dla nich kosztów związanych ze składką zdrowotną. W efekcie zmian wszyscy ryczałtowcy będą płacić na rzecz państwa więcej niż obecnie.

29.07.2021 | przeczytano: 86 razy
Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa

Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale wpisuje się on w zabytkową tkankę miasta, wzbudzając zainteresowanie mieszkańców i turystów.

29.07.2021 | przeczytano: 93 razy
Inspiracje produktowe na platformie ESB

Każdego tygodnia na łamach ESB Online publikowanych jest około 50 nowych inspiracji produktowych, które wyświetlają się na stronie głównej.

29.07.2021 | przeczytano: 79 razy
Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie

Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.

29.07.2021 | przeczytano: 48 razy

Burda Media Polska (BMP) porozumiała się z Gruner und Jahr  (G+J) w sprawie nabycia na rynku polskim grupy popularno-naukowych marek wydawniczych „Focus”, wraz z portalem Focus.pl. „Focus” jest silną marką medialną i publikacją popularnonaukową o ugruntowanej pozycji w Polsce. Przejęcie ”Focusa” umożliwi BMP dalszy rozwój marki na polskim rynku i kontynuację prac nad dopasowaniem treści do oczekiwań polskich odbiorców. Do tej pory „Focus” był wydawany przez BMP na podstawie licencji udzielonej przez G+J.

29.07.2021 | przeczytano: 82 razy
Wyjazdowe stroje Manchesteru City na sezon 2021/2022

PUMA zaprezentowała dziś komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2021/22. Stroje zostały wyprodukowane w specjalnym procesie produkcyjnym, ograniczającym wykorzystanie wody Dope Dye, aby zwrócić uwagę na problem nadmiernego jej zużywania. Stworzone w ten sposób koszulki, stanowią hołd dla globalnej inicjatywy charytatywnej klubu, Cityzens Giving, która wykorzystuje piłkę nożną do podnoszenia świadomości i dostępu do wody pitnej.

29.07.2021 | przeczytano: 97 razy
Najbardziej opiniotwórcze media czerwca 2021

Według raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w czerwcu media najczęściej, bo ponad 4 tys. razy powoływały się na materiały redakcji portalu Onet. Powyżej 3 tys. cytowań odnotowały kolejno tytuły TVN24 i Wp.pl. W liczbie od 2,7 tys. do 1,9 tys. natomiast znalazły się Rzeczpospolita, RMF FM i Dziennik Gazeta Prawna.

29.07.2021 | przeczytano: 72 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764