logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

Mateusz Zawiślak - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 19.07.2019
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Dane osobowe

Imię i nazwisko: Mateusz Zawiślak
Funkcja/specjalizacja: redaktor

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 13.08.2016, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Użytkownik nie aktualizował samodzielnie danych nie podlegających weryfikacji.

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 19.07.2019
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem Mateusz Zawiślak:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.

19.07.2019 | przeczytano: 81 razy
5 miliardów złotych długu mikroprzedsiębiorców

76% zadłużonych firm figurujących w Krajowym Rejestrze Długów, to przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Wierzycielom są winni ponad 5 mld zł – o 3,2 mld zł więcej niż przed 5 laty. Sami mają do odzyskania od kontrahentów 910 mln zł - najwięcej od dużych firm.

19.07.2019 | przeczytano: 162 razy
Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?

Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​ Na rynku pojawiają się już pierwsze komercyjne produkty oparte na technologii kwantowej.

19.07.2019 | przeczytano: 135 razy
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.

19.07.2019 | przeczytano: 131 razy
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej

Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.

19.07.2019 | przeczytano: 92 razy
Content marketing w social mediach – o czym warto pamiętać?

Jednym z największych mitów na temat content marketingu jest przekonanie, że metoda ta ogranicza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Tymczasem, popularnym miejscem rozpowszechniania wartościowych treści są m.in. social media. Od dłuższego czasu cieszą się one niesłabnącą popularnością ze strony marketerów, którzy włączają je do systemu komunikacji marek. Media społecznościowe pozwalają bowiem skupić się skutecznie na odbiorcy i jego potrzebach. W tym celu, należy jednak zadbać o spójną i autentyczną narrację.

19.07.2019 | przeczytano: 124 razy

W czwartek, 18 lipca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,26% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.

19.07.2019 | przeczytano: 81 razy
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl

Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.

19.07.2019 | przeczytano: 142 razy
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum

Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.

19.07.2019 | przeczytano: 98 razy
Maxcom prezentuje nowe logo

Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.

19.07.2019 | przeczytano: 125 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764