logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

Mateusz Zawiślak - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 1.04.2020
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Dane osobowe

Imię i nazwisko: Mateusz Zawiślak
Funkcja/specjalizacja: redaktor

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 13.08.2016, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Użytkownik nie aktualizował samodzielnie danych nie podlegających weryfikacji.

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 1.04.2020
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem Mateusz Zawiślak:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:
Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem

W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu skutki wybuchu epidemii. Dzięki urządzeniom tnącym Summa, możemy produkować wiele artykułów, które uzupełniają niedobory materiałów ochronnych przeciwko COVID-19. Razem z Tobą możemy przyczynić się do przezwyciężenia tych kłopotliwych czasów.

01.04.2020 | przeczytano: 126 razy
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski

„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma Progressivo, a nabrała ona tempa po tym, jak pochwalił ją m.in. Filip Chajzer z TVN.

01.04.2020 | przeczytano: 104 razy
Myśl strategicznie w czasach koronawirusa

Planowanie strategiczne, różne scenariusze, zmiana nawyków konsumentów, nowy język komunikacji... A co zmieni się w online? Czy sprzedaż przenosić się będzie do sieci? – zapraszamy do przeczytania rozmowy z Magdaleną Euejdą - Digital Strategy Manager oraz Tomaszem Sąsiadkiem - Co-Managing Director w Bluerank.

01.04.2020 | przeczytano: 288 razy
Rock Radio wspiera akcję #pomagamyszpitalom

Trwa internetowa zbiórka pieniędzy na akcję #pomagamyszpitalom! Fundacji KURONIÓWKA wspierającej osoby, które w trudnych chwilach niosą nam wszystkim pomoc. Dzięki działaniom Fundacji pracownicy szpitali otrzymują wzmacniające posiłki zapewniające odpowiednią regenerację. Rock Radio patronuje tej akcji i informuje o niej na swojej antenie, zachęcając wszystkich do pomocy – razem #pomagamyszpitalom!

01.04.2020 | przeczytano: 79 razy

Ostatni dzień marca to dla wielu pracowników i wielu firm „czarny wtorek”. Tarcza antykryzysowa nie opuściła jeszcze Sejmu, co oznacza, że pracodawcy pozostają w niepewności i starają się na własna rękę ograniczać ryzyko bankructwa. Oznacza to, że znaczna część pracowników otrzyma wypowiedzenia, duża część firm zdecyduje się również na redukcję wymiaru czasu pracy i obcięcie wynagrodzeń. Jednocześnie Ci pracownicy, którzy pozostaną mogą obawiać się, że wkrótce i ich czeka zwolnienie.

01.04.2020 | przeczytano: 53 razy
Covid-19 trudnym sprawdzianem komunikacji w branży motoryzacyjnej

Nigdy wcześniej branża motoryzacyjna nie była lepiej przygotowana do prowadzenia biznesu przez internet niż przed wybuchem pandemii koronawirusa. Jednak w ciągu ostatnich tygodni zachowania konsumentów tak bardzo się zmieniły, że dotychczasowa strategia sprzedaży i komunikacji przestała dobrze działać. W takim przypadku sukces leży w szybkości działania i elastycznym podejściu do biznesu, ponieważ za kilka dni priorytety klientów po raz kolejny mogą się zmienić. Jak zatem prowadzić komunikację, aby patrzeć na rzeczy z perspektywy biznesu i klienta?

01.04.2020 | przeczytano: 80 razy

Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.

01.04.2020 | przeczytano: 61 razy
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”

Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.

01.04.2020 | przeczytano: 97 razy
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”

Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.

01.04.2020 | przeczytano: 117 razy

PR Calling, agencja specjalizująca się w obsłudze firm napędzanych innowacjami, rozpoczyna współpracę z najpopularniejszą aplikacją zakupową w Polsce – Listonic.

01.04.2020 | przeczytano: 90 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764