logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

Mateusz Zawiślak - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 18.09.2019
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Dane osobowe

Imię i nazwisko: Mateusz Zawiślak
Funkcja/specjalizacja: redaktor

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 13.08.2016, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Użytkownik nie aktualizował samodzielnie danych nie podlegających weryfikacji.

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 18.09.2019
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem Mateusz Zawiślak:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:
Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT

18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.

18.09.2019 | przeczytano: 101 razy
Nowa ramówka CNN International

CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.

18.09.2019 | przeczytano: 56 razy
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu

W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.

18.09.2019 | przeczytano: 93 razy
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji

Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową premierę na targach The Print Show (NEC Birmingham, Wielka Brytania, 17-19 września) całkowicie nowe urządzenia CJV300 Plus, JV300 Plus i CG-FXII Plus będą wystawiane na stoisku E10 w pawilonie 9, gdzie firma Mimaki będzie reprezentowana przez firmę Hybrid Services, jej autoryzowanego dystrybutora w Wielkiej Brytanii.

18.09.2019 | przeczytano: 306 razy
Jak reklama DOOH może pomóc w wyborze odpowiednich produktów FMCG?

Niezależnie od tego, gdzie znajduje się nośnik DOOH – w kawiarni,  sklepie spożywczym, czy na dworcu kolejowym, cyfrowa reklama zewnętrzna to jedna z najskuteczniejszych metod dotarcia do klientów znajdujących się poza domem. Co wpływa na sukces tego medium? Dlaczego warto inwestować w DOOH, również w branży FMCG?

18.09.2019 | przeczytano: 80 razy
Drukarnia Internetowa Viperprint ponownie wybiera HP Indigo

Drukarnia internetowa ViperPrint po raz kolejny sięgnęła po sprawdzone rozwiązanie rozszerzające możliwości produkcyjne firmy. Tym razem wybrany został model półformatowy - HP Indigo 12000.

18.09.2019 | przeczytano: 96 razy
Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.

18.09.2019 | przeczytano: 68 razy

„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.

18.09.2019 | przeczytano: 59 razy
Nowy szef sprzedaży maszyn wąskowstęgowych

Pragniemy poinformować, że z dniem 16 września 2019 r. Pan Edwin Piotrowski obejmuje stanowisko Kierownika Sprzedaży Maszyn Wąskowstęgowych Gallus w firmie Heidelberg Polska.

18.09.2019 | przeczytano: 56 razy

Już od poniedziałku, 16 września br. aż do październikowych wyborów parlamentarnych na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM można słuchać podcastu "Ostatnie 24 godziny kampanii". Co wieczór jeden z 5 prowadzących podsumuje w nim kolejny dzień przedwyborczej rywalizacji partii oraz kandydatów na posłów i senatorów.

18.09.2019 | przeczytano: 52 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764