logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

Mateusz Zawiślak - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 24.09.2020
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Dane osobowe

Imię i nazwisko: Mateusz Zawiślak
Funkcja/specjalizacja: redaktor

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 13.08.2016, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Użytkownik nie aktualizował samodzielnie danych nie podlegających weryfikacji.

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 24.09.2020
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem Mateusz Zawiślak:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:
Nieagencja nowym klientem PR Calling

Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.

24.09.2020 | przeczytano: 95 razy
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

24.09.2020 | przeczytano: 156 razy

- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około targowych” pozostały bez nawet minimalnego wsparcia ze strony rządu. O pomoc – np. w postaci czasowego zwolnienia ze składek – apelowała wcześniej do rządu, sejmu i senatu Polska Izba Przemysłu Targowego (PIPT).

24.09.2020 | przeczytano: 108 razy

Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała dziś, 24 września br.

24.09.2020 | przeczytano: 102 razy
Life on Mars dla New Balance

Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.

24.09.2020 | przeczytano: 197 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile

Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.

24.09.2020 | przeczytano: 131 razy
PIAP apeluje do Ministra Finansów w sprawie opodatkowania spółek komandytowych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych, organizacja branżowa zrzeszająca przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy zwróciła się do Ministra Finansów Tadeusza Kościńskiego z pismem, w którym postuluje o odrzucenia pomysłu wprowadzenia podwójnego opodatkowania spółek komandytowych. W ocenie organizacji planowane przepisy uderzą bardzo mocno w sektor małych i średnich przedsiębiorstw i mogą mieć negatywny wpływ na sytuację wielu przedsiębiorców.

24.09.2020 | przeczytano: 145 razy

Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki Cerutin. Spot radiowy oparty jest na  linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona”- lubianego zespołu Boys i zachęca do sięgnięcia po Cerutin, popularnego leku stosowanego w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów grypy.

24.09.2020 | przeczytano: 156 razy
Wrocławska agencja Elephate wkracza na rynek holenderski

Mimo kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa, agencja Elephate rozszerza swoją działalność o kolejny zagraniczny rynek. Doświadczony zespół content marketerów, PR-owców i copywriterów z Polski wesprze działania holenderskich firm.

24.09.2020 | przeczytano: 141 razy
Europejska aktualizacja zasad odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego przygotował i udostępnia polskie tłumaczenie dokumentów sporządzonych przez Cosmetics Europe, dotyczących zasad przewodnich odpowiedzialnej reklamy i komunikacji marketingowej. Nowe zapisy, dotyczące m.in. influencer marketingu, reklamy skierowanej do dzieci i nastolatków czy promowania korzyści dla środowiska płynących z zastosowania produktów, są aktualizacją zasad przyjętych przez Zarząd Kosmetycznych.pl w 2012 roku.

24.09.2020 | przeczytano: 141 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764