logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

Mateusz Zawiślak - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 14.05.2021
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Dane osobowe

Imię i nazwisko: Mateusz Zawiślak
Funkcja/specjalizacja: redaktor

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 13.08.2016, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Użytkownik nie aktualizował samodzielnie danych nie podlegających weryfikacji.

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 14.05.2021
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem Mateusz Zawiślak:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:

W ub.r. firma E-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i ebookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła w pierwszym kwartale 2021 roku wzrost zysku netto z 802 tys. zł do 959 tys. zł. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.  Wartość przychodów sprzedażowych osiągnęła poziom 3 121 tys. zł i była wyższa o 8 proc.

14.05.2021 | przeczytano: 65 razy
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze

W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.

14.05.2021 | przeczytano: 131 razy

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika konwersji najemców segmentu premium.

14.05.2021 | przeczytano: 70 razy

W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.

14.05.2021 | przeczytano: 81 razy
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne

Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.

14.05.2021 | przeczytano: 134 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym

W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru. Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach.

14.05.2021 | przeczytano: 137 razy

Zapraszamy do udziału w najważniejszej konferencji organizowanej przez IAB Europe. Interact 2021 ponownie w formie online odbędzie się już 25-27 maja bieżącego roku w slotach po 2, 5 godziny dziennie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

14.05.2021 | przeczytano: 68 razy
VMLY&R podpisało umowę najmu w Zabłocie Business Park B

Firma VMLY&R podpisała umowę najmu w krakowskim biurowcu Zabłocie Business Park B. JLL reprezentowało najemcę w procesie negocjacji umowy.

14.05.2021 | przeczytano: 135 razy

W ramach Rady Sektorowej zapraszamy na drugie wydarzenie poświęcone tematowi silversów w Sektorze Komunikacji Marketingowej. Tym razem chcemy porozmawiać o tym, jak osoby z pokolenia 50+ mogą i powinny efektywnie poszukiwać pracy w sektorze komunikacji marketingowej i co może im w tym pomóc. Dotkniemy także tematu zarządzania różnorodnością w firmie i radzenia sobie w komunikacji międzypokoleniowej w miejscu pracy.

14.05.2021 | przeczytano: 94 razy
Adidas Stan Smith w rozszerzonej rzeczywistości

adidas i SneakerStudio podkreślają temat zrównoważonego rozwoju w ramach kampanii Stan Smith Forever. Launchowi nowych ekologicznych butów adidas Stan Smith towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R.

14.05.2021 | przeczytano: 119 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764