logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

Mateusz Zawiślak - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 1.12.2023
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Dane osobowe

Imię i nazwisko: Mateusz Zawiślak
Funkcja/specjalizacja: redaktor

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 13.08.2016, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Użytkownik nie aktualizował samodzielnie danych nie podlegających weryfikacji.

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 1.12.2023
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem Mateusz Zawiślak:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:
Premierowy weekend w TVN Style

W nadchodzący weekend widzki TVN Style nie będą mogły narzekać na nudę! Stacja przygotowała dla nich trzy zupełnie nowe programy. Już w niedzielę 1 października z premierowymi odcinkami zadebiutują: „Ślub last minute”, „Stylowe taxi Agaty” oraz „Rogalska Show”.

29.09.2023 | przeczytano: 435 razy
Branża SEO z perspektywy międzynarodowej - Whitepress publikuje wyniki raportu

Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza działaniami SEO realizuje także inne usługi marketingowe (65 proc.). Blisko 1/3 SEO-wców z Wielkiej Brytanii dysponuje miesięcznym budżetem nawet 4500 euro na domenę. Dla porównania Polska, Czechy i Rumunia operują kwotami na poziomie 400-500 euro na daną stronę. Co jeszcze wiemy o pracy SEO-wców na podstawie raportu WhitePress?

29.09.2023 | przeczytano: 799 razy

Na platformie Pilot WP pojawił się nowy kanał „Patronite Podróże”.  To kanał FAST (Free Ad-Supported Television), czyli telewizji wspieranej reklamami, który oferuje oryginalne treści podróżnicze w zupełnie nowej formie.

29.09.2023 | przeczytano: 380 razy
Cichy luksus: kampania i konkurs Krispol we współpracy z Aluprof

Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie zaaranżowana przestrzeń. Aby wzbudzić zainteresowanie klientów, którzy planują zakup stolarki premium dla swojego domu, z początkiem jesieni marka KRISPOL we współpracy z firmą Aluprof uruchomiła kampanię pod hasłem „Cichy luksus”.

29.09.2023 | przeczytano: 724 razy
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami

Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie wykonane z odzyskanych zaworów, rur i transformatorów, stare fotografie w formie obrazów, a także znalezione i wyeksponowane w gablotach ręcznie pisane dzienniki pracowników to tylko kilka historycznych artefaktów dawnej elektrowni miejskiej, które zaskoczą gości.

29.09.2023 | przeczytano: 645 razy
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal

Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.

29.09.2023 | przeczytano: 469 razy
Rosyjskie społeczeństwo bardzo podatne na manipulacje Kremla

Większość rosyjskiego społeczeństwa popiera lub milcząco akceptuje rządy Władimira Putina i wojnę prowadzoną w Ukrainie. Co więcej, po inwazji na ten kraj poparcie dla działań Kremla w sondażach opinii publicznej znacząco wzrosło – pokazała ubiegłoroczna analiza Ośrodka Studiów Wschodnich. Ten wzrost poparcia jest jednak efektem prowadzonej na ogromną skalę dezinformacji i rozbudowanej machiny propagandowej, która od początku wojny przedstawia rosyjskiemu społeczeństwu zafałszowany obraz rzeczywistości. Kremlowski reżim nie szczędzi na ten cel pieniędzy, podobnie jak na propagandę nakierowaną na społeczność międzynarodową, również na Polaków. Tutaj jednak nie działa prosta manipulacja, więc Kreml wykorzystuje do tego słabości społeczeństwa i pojawiające się napięcia między Ukraińcami i Polakami.

29.09.2023 | przeczytano: 576 razy
„Się Dzieje” - program, w którym Dejman integruje internet z telewizją

W drugim sezonie nowością jest muzyczny przegląd New Music Week oraz odcinki specjalne z gośćmi. W ostatnim prowadzący Damian Biedrzycki "Dejman" na antenie rozmawiał z Martą Rodzik, która w przeszłości była dziennikarką, a obecnie zajmuje się branżą PR.  

29.09.2023 | przeczytano: 543 razy
Serwis Adamed Expert także dla pielęgniarek i położnych

W ramach serwisu Adamed Expert od września dostępna jest podstrona dedykowana pielęgniarkom, pielęgniarzom i położnym. To obiektywne i rzetelne treści merytoryczne –pogłębiające możliwość edukacji, rozwoju zawodowego, ale także porady z zakresu prawa, czy wsparcia psychologicznego dla tej grupy zawodów medycznych.

29.09.2023 | przeczytano: 491 razy
Negatywne nastroje wśród polskich przedsiębiorców

Polscy przedsiębiorcy od miesięcy funkcjonują w niekorzystnym otoczeniu rynkowym i w warunkach dużej niepewności. To zaś przekłada się na negatywne nastroje i mniejszą skłonność do inwestycji. Z uwagi na planowane podwyżki płacy minimalnej w nadchodzących miesiącach polskie firmy czekają dodatkowe wyzwania związane ze wzrostem kosztów pracowniczych. – Poza tym brak rzetelnych prognoz, brak przewidywalności i stabilności gospodarczej utrudnia planowanie dalszej działalności, obliczanie rentowności, płynności i podejmowanie na tej podstawie jakichkolwiek decyzji biznesowych – zwraca uwagę prezes Business Centre Club Jacek Goliszewski.

29.09.2023 | przeczytano: 468 razy
Najnowsze trendy eventowe 2023

Chociaż wciąż popularne pozostały wydarzenia hybrydowe, które są doskonałą alternatywą pozwalającą ograniczyć podróże, to rok 2023 jest w przeważającej części wypełniony bezpośrednimi konferencjami, targami, integracjami i innymi eventami. Ludzie bardziej niż kiedykolwiek chcą się spotykać, spędzać wspólnie czas i tworzyć nowe relacje. Jakie są więc najnowsze trendy i które produkty najchętniej wybierają klienci? Wyjaśnia Dyrektor Centralnego Działu Sprzedaży i Marketingu Arche SA Kamil Maciąg.

29.09.2023 | przeczytano: 793 razy
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”

Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej sesji zdjęciowej wzięli udział członkowie Discovery Team, w tym Martyna Wojciechowska, Bear Grylls, Eric Larsen, Angela Neururer, Anna Heupel oraz Gürel Sahin.

29.09.2023 | przeczytano: 488 razy
14. maszyna marki Nilpeter w drukarni Natalii

Podczas zakończonych niedawno targów Labelexpo Europe 2023 drukarnia etykiet i opakowań giętkich Natalii Sp. z o.o. zakontraktowała nową, 26-calową maszynę fleksograficzną Nilpeter FA-26, wyposażoną w jedenaście zespołów. Będzie to już 14. rozwiązanie tego duńskiego producenta, jakie trafi do zakładu Natalii w podpoznańskiej Rokietnicy. Dostawcą rozwiązania będzie firma Koenig & Bauer (CEE), która od kilku lat jest wyłącznym dystrybutorem marki Nilpeter na polskim rynku. Dostawa i montaż maszyny przewidziane są na 3. kwartał 2024 r. Pojawi się tu ona w szczególnym dla drukarni Natalii roku – 40-lecia jej obecności na polskim rynku poligraficznym.

29.09.2023 | przeczytano: 955 razy
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”

Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem, jeśli będzie poruszony w szkole. Na tę potrzebę zdobywania wiedzy przez młodych odpowiada Avon, który razem z partnerami – Fundacją Rak’n’Roll i Kliniką Ginekologiczną Gini, startuje z drugą edycją ogólnopolskiej kampanii o zdrowiu i samobadaniu piersi – Normalne, że ich dotykam.

29.09.2023 | przeczytano: 453 razy

Grzegorz Piątek został laureatem Nike Czytelników 2023. Wyniki głosowania czytelniczek i czytelników ogłosiła dziś na łamach cyfrowego i tradycyjnego wydania redakcja „Wyborczej”. Wyróżnienie zostanie oficjalnie wręczone podczas niedzielnej gali, w czasie której poznamy także laureata lub laureatkę Nagrody Nike 2023. Transmisję na żywo z wręczenia najważniejszego wyróżnienia literackiego w Polsce będzie można oglądać 1 października od godz. 20:00 na antenie TVN24 BiS oraz na Wyborcza.pl.   

29.09.2023 | przeczytano: 277 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764