logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

Mateusz Zawiślak - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 4.03.2021
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Dane osobowe

Imię i nazwisko: Mateusz Zawiślak
Funkcja/specjalizacja: redaktor

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 13.08.2016, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Użytkownik nie aktualizował samodzielnie danych nie podlegających weryfikacji.

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 11.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 4.03.2021
  • Tożsamość właściciela konta Mateusz Zawiślak została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem Mateusz Zawiślak:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:
Superbet nowym sponsorem głównym GKS Tychy

Zakłady bukmacherskie Superbet zostały sponsorem głównym piłkarskiego GKS Tychy. Walczący o awans do Ekstraklasy zespół zagra z logotypem firmy na koszulkach już w niedzielnym meczu z Zagłębiem, o czym poinformowano podczas czwartkowej konferencji prasowej na Stadionie Miejskim Tychy.

04.03.2021 | przeczytano: 104 razy
Wielkanoc - sezonowa kategoria na ESB

Darmowa platforma European Buyers&Sellers codziennie inspiruje nowymi produktami. Umożliwia wysyłanie szybkich zapytań do kilkudziesięciu dostawców jednocześnie z całej Europy.

04.03.2021 | przeczytano: 96 razy

Serwis Sport.pl na czas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie przygotowuje specjalny program wideo „W punkt K” dla kibiców skoków narciarskich. W trzech odcinkach formatu, emitowanych od dziś do soboty, znajdą się analizy, komentarze, przegląd wpisów z mediów społecznościowych oraz rozmowy z ekspertami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski.

04.03.2021 | przeczytano: 63 razy

Firma zamierza sprostować błędne przekonania na temat drukarek atramentowych za pomocą krótkich filmów

04.03.2021 | przeczytano: 66 razy
Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, drugi rok z rzędu wygrał przetarg na obsługę sieci supermarketów Kaufland Polska. W jego wyniku agencja pozostaje odpowiedzialna za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Zajmie się również realizacją działań SEM oraz kampanii w social mediach.  

04.03.2021 | przeczytano: 100 razy
Pandemia przyspieszyła cyfrową rewolucję

W wyniku pandemii, handel dynamicznie rozwija się na dwóch kluczowych płaszczyznach – stacjonarnej oraz w sektorze online. Cała branża e-commerce jest zapewne największym beneficjentem koronakryzysu, który wprost przyczynił się do cyfrowej rewolucji na rynku detalicznym.

04.03.2021 | przeczytano: 92 razy
Kitkat rusza z kampanią

Wystartowała nowa kampania reklamowa kultowej marki KitKat należącej do Nestlé. Jednocześnie na półkach sklepowych pojawiły się nowe smaki i formaty słodyczy.

04.03.2021 | przeczytano: 92 razy
Mullenlowe Warsaw z kolejną kampanią dla firmy Provident

Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Komunikacja, za którą odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, koncentruje się na pozytywnych emocjach, jakich dostarcza realizacja planów.

04.03.2021 | przeczytano: 93 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Żywiec Zdrój z nową kampanią celebrującą zbiórkę 100% plastiku

W marcu wystartowała nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój, w której marka informuje o realizacji bezprecedensowego zobowiązania – zbiórki i recyklingu równowartości 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku. Jest to równocześnie pierwsza w historii firmy szeroko zasięgowa kampania o tematyce recyklingu plastiku. Działania reklamowe realizowane są w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz na kanałach influencerów i prowadzone będą do końca kwietnia.

04.03.2021 | przeczytano: 124 razy

Gazeta.pl po raz kolejny łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders – tym razem w ramach projektu „Białoruskie domino 2021”. W związku ze współpracą na łamach portalu regularnie będą prezentowane reporterskie teksty, analizy i wywiady. Prowadzone działania mają na celu wsparcie białoruskiej drogi do wolności.

04.03.2021 | przeczytano: 61 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764