logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
Piotr Dopart - avatar użytkownika

Piotr Dopart - informacje

Piotr Dopart - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 16.03.2010
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Tożsamość właściciela konta Piotr Dopart została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Dane osobowe

Imię i nazwisko: Piotr Dopart

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 16.03.2010
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Tożsamość właściciela konta Piotr Dopart została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem Piotr Dopart:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:
Kolejna odsłona kampanii Microsoft:

Microsoft przygotował kolejną odsłonę kampanii swojej przeglądarki internetowej, pod hasłem: "Czasem dwie to za dużo... Jeśli korzystasz z Windows 7, pozostań przy Internet Explorer 9".

04.11.2011 | przeczytano: 1041 razy
Międzynarodowe kontrakty Studia Animacji Xantus

Jesień to gorący okres dla Zespołu Studia Animacji Xantus. Produkcja nowego serialu animowanego „Kreskostoria Polski", formatów edukacyjnych dla najmłodszych, a także promocja na największych targach w MIPCOM w Cannes i Frankfurter Buchmesse nad Menem to jedne z nielicznych wydarzeń, w których uczestniczyli przedstawiciele jednego z największych w Polsce studiów 3D. Międzynarodowe, strategiczne kontrakty to zapowiedź nie tylko intensywnego biznesowo przełomu roku, ale też zwiastun dużej aktywności studia Xantus w kolejnych kwartałach 2012.

03.11.2011 | przeczytano: 3205 razy
Trzecia edycja Targów Event 2011 zakończona

Blisko 2,8 tys. osób odwiedziło III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, które w dniach 5 i 6 października odbyły się w Centrum MT Polska w Warszawie. Szeroką ofertę produktów i usług dla organizatorów eventów z agencji, firm oraz dla przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej zaprezentowało 116 wystawców. W programie targów znalazło się wiele interesujących konferencji i seminariów, a także warsztatów, w których w sumie wzięło udział kilkuset słuchaczy.

24.10.2011 | przeczytano: 2180 razy
Müller Martini na targach Labelexpo 2011: rozwiązania w zakresie druku etykiet i opakowań

Podczas odbywających się niedawno targów LabelExpo 2011 w Brukseli stoisko Müller Martini odwiedziła – biorąc pod uwagę wszystkie dotychczasowe edycje tej wystawy, w których firma wzięła udział – rekordowa liczba gości. Ich największe zainteresowanie wzbudzał zespół drukujący maszyny VSOP (wykorzystującej technologię zmiennoformatowych tulei) oraz przykłady produktów, do jakich jest stosowana ta maszyna.

24.10.2011 | przeczytano: 3157 razy
Wieża Eiffla na stodole - siedem razy „tak” dla Arizony 360 XT w Novum Invest

Novum Invest Sp. z o.o. z Gliwic to firma z ponad dwunastoletnim doświadczeniem. Produkuje, montuje tablice i konstrukcje reklamowe. Ma na swoim koncie tysiące realizacji. Są wśród nich tablice reklamowe wszelkich rozmiarów (billboardy, megaboardy, nośniki unijne, informacyjne, pamiątkowe), o różnych konstrukcjach i wykonane z różnorodnych materiałów, a także inne niestandardowe budowle reklamowe i telebimy. Rozmaitość, jaką oferuje swoim klientom sprawia, że od lat stawia ona na sprzęt umożliwiający sprawną i wysokiej jakości produkcję. Do takich należała inwestycja w ploter Océ Arizona 360 XT. I choć urządzenie rozpoczęło tu niedawno swoją produkcję, wracamy do czasu, kiedy firma podejmowała decyzję o zakupach i pytamy Macieja Wiśniewskiego – prezesa zarządu firmy Novum Invest Sp. z o.o. o to, jakie wyzwania stawiano przed nim.

24.10.2011 | przeczytano: 2256 razy
5. Konferencja Meet Kodak Polska

Kolejna już, 5. edycja organizowanej co roku konferencji Meet Kodak Polska przyniosła jej organizatorom - firmie Kodak Polska – duży sukces. Stało się tak za sprawą wysokiej frekwencji (uczestniczyło w niej około 150 osób), ogromnego zainteresowania tematyką spotkania oraz jego ciekawą formą. Tegoroczna konferencja Meet Kodak Polska odbyła się 20 września w hotelu Holiday Inn w podwarszawskim Józefowie. Podczas spotkania firma Kodak zaprezentowała swoim gościom wiele innowacyjnych rozwiązań, znajdujących się w jej bogatej ofercie, a także wiele interesujących wystąpień specjalistów oraz użytkowników rozwiązań Kodaka. Interesującym był fakt, że wszystko to prezentowane było w kontekście aktualnej sytuacji rynkowej oraz z uwzględnieniem prognoz dotyczących przyszłości szeroko pojętej branży poligraficznej tak, by każdy uczestnik spotkania mógł uwzględnić najlepsze dla niego rozwiązania i modele biznesowe, planując najbliższą przyszłość swoich przedsiębiorstw.

24.10.2011 | przeczytano: 2924 razy

Firma GMC Software Technology poinformowała o uzyskaniu miana lidera w niedawnym raporcie opracowanym przez firmę badawczą Forrester Research Inc., zatytułowanym „The Forrester Wave: systemy obróbki dokumentów w procesach zarządzania komunikacją z klientem; 3. kwartał 2011”.

24.10.2011 | przeczytano: 1874 razy
Duplo Docucutter DC 615 Pro dla cyfrowych wydruków w firmie Krystel

Duplo Docucutter DC 615 Pro to kolejne urządzenie Duplo, jakie pracuje w warszawskiej firmie Krystel. Jego zakup umożliwić ma sprawne wykańczanie wydruków realizowanych w technologii cyfrowej.

24.10.2011 | przeczytano: 3900 razy
Tablet Genius EasyPen M610X

Ofertę tabletów graficznych marki Genius zasilił EasyPen M610X. Jest to odświeżona wersja modelu EasyPen M610. Cechuje go rozdzielczość równa 4000 LPI i 1024 poziomy czułości na nacisk.

24.10.2011 | przeczytano: 2660 razy
Kampania oprogramowania dla MSP od Comarchu

Krakowski producent systemów IT – firma Comarch – rozpoczyna kampanię oprogramowania do zarządzania dla firm z sektora MSP, połączoną z promocją rabatową: 17 proc. na zakup programu Comarch OPT!MA. Promocja potrwa do końca bieżącego roku.

24.10.2011 | przeczytano: 1917 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

Zapraszamy zamieszczenia ogłoszenia w stosownej kategorii na giełdzie.

03.09.2011 | autor: Piotr Dopart | Utylizator

@artur100 Wiadomość została usunięta ze względu na powtarzające się zgłoszenia o wypisywaniu kompletnie pozbawionych treści postów. Ogólnie podchodzę bardzo liberalnie do takich spraw, bo dyskusje potrafią się różnie potoczyć, jednak wpis musi choć trochę wiązać się z tematem. Obawiam się, że w Pana przypadku będę musiał zaostrzyć kryteria.

01.09.2011 | autor: Piotr Dopart | Piaskownica

Dwa ostatnie posty kojarzyły mi się za bardzo z tym GIF-em, więc pozwoliłem sobie je przyciąć. Następne wypowiedzi proszę ad meritum, albo dołączą do starszych braci w /dev/null. (Wiadomość zmodyfikowana przez: Piotr Dopart dnia 28.08.2011 21:04)

28.08.2011 | autor: Piotr Dopart | Piaskownica

Panowie, jakkolwiek flame pt. "kto ma bardziej sucho" jest wspaniałą wariacją nt. odwiecznej męskiej rywalizacji, prosiłbym o spokój. Nie ma takiej kwestii z serii "(nie) da się", której nie można rozwiązać publikując zdjęcie lub wideo w charakterze dowodu, nieprawdaż? Zapraszam do wymiany fotografii prezentujących realizacje daną techniką i sprawa będzie jasna. (Wiadomość zmodyfikowana przez: Piotr Dopart dnia 27.08.2011 15:52)

27.08.2011 | autor: Piotr Dopart | Piaskownica

Warto wstawić ogłoszenie w odpowiedniej kategorii na naszej giełdzie zleceń, chyba że póki co tylko Pan bada grunt?

27.08.2011 | autor: Piotr Dopart | Poradnik zakupowy

3kwadrat_pl, 2011-08-23 15:59 (...) Ktoś to w ogóle sprawdza? Np. oni: http://www.youthoughtwewouldntnotice.com/ (; Oczywiście nie kończy się na wpisie na blogu, zazwyczaj natychmiast idzie cease and desist / pozew o odszkodowanie.

23.08.2011 | autor: Piotr Dopart | Pogotowie plikowe

Ze źródła: 2. Multi-Seat Licenses This option allows you to extend usage of the Content to more than one person within your organization. 3. Items for Resale - Limited Run You may purchase Extended Licenses allowing uses of the Content in items for resale, license, or other distribution, including: up to 100,000 cards, stationery items, stickers, or paper products, up to 10,000 posters, calendars, mugs, or mousepads, or up to 2,000 t-shirts, apparel items, games, toys, entertainment goods, or framed artwork. Więc można by było...

23.08.2011 | autor: Piotr Dopart | Pogotowie plikowe

artur100 najpewniej chodzi o to, że ostatecznym arbitrem w kwestii akceptacji wykonania zlecenia jest klient i to on będzie oceniał czy paskowanie mu przeszkadza, czy też jest akceptowalne, a jeśli tak, to z jakiej odległości powinno być widoczne. Oczywiście można kupić gorszy sprzęt i liczyć, że nikt się nie przyczepi. Ew. można tak formułować umowę, żeby nie było podstaw do czepialstwa. Z drugiej strony, niezadowolony klient zrobi drukarni antyreklamę w tempie ekspresowym, niezależnie czy będzie miał rację w świetle papierkologii czy nie. Czy ograniczenie się do...

21.08.2011 | autor: Piotr Dopart | Druk wielkoformatowy

Jeśli bardziej zależy Panu na konkretnych ofertach na wspomniane zlecenie, to radziłbym ogłosić się na naszej giełdzie. (:

21.06.2011 | autor: Piotr Dopart | Poradnik zakupowy

Tytuły wątków powinny dotyczyć ich treści, a dublowanie tematów bo nikt nie znał odpowiedzi na pytanie, lub nie był pewien i nie chciał wprowadzać w błąd, narażają tylko na takie reakcje jak ta w pierwszej odpowiedzi. Następny taki topic zostanie skasowany bez ostrzeżenia.

27.04.2011 | autor: Piotr Dopart | Poradnik zakupowy
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764