logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
Puller - avatar użytkownika

Puller - informacje

Puller - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 22.03.2019
  • Ostatnia wizyta: 2.02.2020
  • Konto Puller nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: playmats.pl@gmail.com

Profil zawodowy:

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 22.03.2019
  • Ostatnia wizyta: 2.02.2020
  • Konto Puller nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem Puller:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
2 (2 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
317 dni (11 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 13
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie wiadomości na Forum:

Jak wspomniałem wcześniej sprawę przekazałem do PG Policji, więc pozostaje czekać. Moje jedyne wątpliwości budzi interpretacji Corela odnośnie instalacji oprogramowania na nowym sprzęcie. Prośba do osób posiadających działający X5 BOX, 1 stanowisko, zarejestrowany. Czy w "Status produktu i subskrypcje" posiadacie jakieś informacje? W moim przypadku produkt zarejestrowany na liście, informacji brak przy statusie.

08.04.2019 | autor: Puller | Różności

Jakieś pomysły, co dalej poza kombinowanie z blokowaniem komunikatów? Wymiana email z supportem podobna jak w wątku. X5 zakupiony w 2015. BOX. Folia itd. Zarejestrowany. Zgłaszam sprawę do wydziału PG policji. Zobaczymy, jak dalej potoczą się sprawy.

22.03.2019 | autor: Puller | Różności

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764