logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

SamuelJ - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 5.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 20.04.2017
  • Konto SamuelJ nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Imię i nazwisko lub pełna nazwa: Samuel Jęsiek
Firma: Fideli sp. z o.o.
e-mail:* USUN_TO_samuel.j@fideli.pl
Lokalizacja: Wolsztyn

Profil zawodowy:

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 5.08.2016
  • Ostatnia wizyta: 20.04.2017
  • Konto SamuelJ nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem SamuelJ:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
17 (17 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
258 dni (9 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 26
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie wiadomości na Forum:

Ok, dziękuję za odpowiedzi

13.03.2017 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Atramenty Yakohita WPI. Drukarki trafiły tam właśnie z tego powodu, o którym pisałem wcześniej i stały dobre kilka miesięcy. Oczywiście atramenty wypompowane i układ przelany cleanerem.

12.03.2017 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Rozumiem. W takim razie mam w magazynie trzy drukarki Epson T7000 i jedną T7200. Stoją nieużywane i postanowiłem się za nie zabrać bez pomocy serwisu, ponieważ dążę do tego aby być samowystarczalny w tej dziedzinie. Przy każdym urządzeniu problem jest ten sam. Nie mogę doczyścić głowicy za pomocą "Head Cleaning" (po wielokrotnym czyszczeniu i wydrukowaniu testów dysz okazuje się, że żaden kanał nie jest do końca czysty - raz w jednym miejscu raz w drugim). Ink Charging też nie przynosi efektów. Przeczyściłem te gumki na pompie/stacji i nie wydaje mi się żeby...

12.03.2017 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Dlaczego na tym forum nie może być prostej konwersacji typu pytanie i konkretna odpowiedź? Nie jestem całkowicie zielony w tym temacie, mniej więcej orientuję się co do czego i umiem przedstawić wstępną diagnozę, ale miałem nadzieję, że dowiem się czegoś więcej od "SPECJALISTÓW"

12.03.2017 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Ale z Was śmieszki...

06.03.2017 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Witam. Czy może mi ktoś fachowo i dość precyzyjnie opisać jak działają i za co odpowiedzialne są te części w ploterach? I jeszcze jak mogę zdiagnozować, która z części szwankuje - print head / głowica - pump cap / pompa - duct / *nie wiem jak to przetłumaczyć, żeby miało sens* Wiem, że to oczywiste i wiele można wywnioskować po samych nazwach i mniej więcej wiem o co chodzi, ale proszę o więcej informacji. Z góry dziękuję

04.03.2017 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Witam. Od niedawna zacząłem korzystać z Caldera VisualRIP i nie wiem jak mogę podzielić projekt na równe części. Mam grafikę która nie zmieści mi się w całości na materiale. Chcę ją podzielić np. na dwa pionowe elementy i wydrukować jeden pod drugim. Może mi ktoś pomóc? Z góry dzięki

30.09.2016 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Już sobie poradziłem Ploter nadal działa i to nawet lepiej dzięki temu przeczyszczeniu. Teraz tylko sprawdzić czy nie będzie problemów na dłuższą metę.

17.08.2016 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

No i tylko o to mi chodziło. Dzięki wielkie

11.08.2016 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Pytam tylko o procedurę czyszczenia, a nie o porady co kupić i czy się opłaca. Ja dostałem polecenie i muszę je wykonać.

10.08.2016 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Rozmawiałem już o tym z szefem i nie biorę odpowiedzialności za to co się stanie z ploterem. Ale nie o to pytałem.. chodzi mi o sam proces czyszczenia. I czego potrzebuje do stworzenia odpowiedniego profilu ICC?

10.08.2016 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Dziękuję za odpowiedź. Ploter na którym będę sprawdzał te tusze już nie ma gwarancji i niedługo i tak wymieniamy go na inny. Tusze nie są mieszalne, są sprowadzone z Chin.. (Part NO: WPK9) Czyli czyszczenie nieuniknione.. tylko jak to DOBRZE zrobić?

10.08.2016 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Witam. Niedawno w naszej firmie zakupiono tańsze zamienniki tuszy i muszę je przetestować. Nie jestem aż tak doświadczony i nie wiem dokładnie jak powinna wyglądać cała procedura zmiany tuszu na inny. Polecono mi przeczyścić cały układ żeby między tuszami nie doszło do jakiejś reakcji. Będę sprawdzał te tusze na ploterze Epson T7000. Kupiłem już specjalny płyn do czyszczenia, wiem że muszę nalać go do pojemników zamiast tuszu... i mam kilka pytań. *Czy wystarczy po prostu zrobić kilka razy czyszczenie z poziomu menu plotera, a może lepiej przez...

10.08.2016 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Przy drukowaniu korzystam z 2 komputerów, zmieniłem ustawienia wg zaleceń. Na jednym komputerze "Rekomendowana Alokacja pamięci" wyniosła 500 więc zostawiłem 500, a na drugim było "... less than 126", więc ustawiłem 125. Póki co działa dobrze i ogromne dzięki za radę... realizuję dużo zamówień i 4x szybsze ripowanie jest zbawienne

09.08.2016 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

Dzięki za odpowiedź. Ja mam takie ustawienia...

08.08.2016 | autor: SamuelJ | Druk wielkoformatowy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764