logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
SerwisAtrium - avatar użytkownika

SerwisAtrium - informacje

SerwisAtrium - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 13.08.2010
  • Ostatnia wizyta: 17.08.2021
  • Konto SerwisAtrium nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: Opole

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 13.08.2010
  • Ostatnia wizyta: 17.08.2021
  • Konto SerwisAtrium nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem SerwisAtrium:
Wyślij wiadomość prywatną
SerwisAtrium o sobie:
Serwis Atrium Centrum Ploterowe Sp. z o.o.
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
25 (25 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
4022 dni (134 pkt.)
interwencje administratora na forum:
1 (-5 pkt.)
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 154
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ +
Ostatnie wiadomości na Forum:

Można sprawdzić czy nie są pozalewane, przełamane. Proszę sprawdzić piny na końcach taśm czy się nie po rozwarstwiały.

17.08.2021 | autor: SerwisAtrium | Druk wielkoformatowy

W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy za ten problem nie odpowiadają taśmy długie lub taśmy krótkie. Następnie sprawdzić głowicę.

16.08.2021 | autor: SerwisAtrium | Druk wielkoformatowy

Należy sprawdzić czy dysze nie są pokrzywione. Za taki problem odpowiada również za wysoko położona głowica nad materiałem w czasie drukowania.

16.08.2021 | autor: SerwisAtrium | Piaskownica

Witam Proszę sprawdzić czujniki optyczne LC, HR. Czujniki są zamontowane przy stacji serwisowej.

26.04.2021 | autor: SerwisAtrium | Problemy techniczne

Witam Czy atramenty są w terminie ważności. Cap top jest nowy ,czy od stycznia w maszynie zainstalowany? Jak wygląda test dysz? Zapraszam do kontaktu z serwisem.

09.09.2020 | autor: SerwisAtrium | Problemy techniczne

Plotery LED UV m.in. ze względu na cyrkulację białego atramentu wymagają podłączenia do zasilania. Mutoh zaleca opróżnienie układu w przypadku kiedy ploter nie będzie używany (włączany) przez dłużej niż miesiąc. Jeśli jest możliwe włączanie plotera w tym czasie i przedrukowywanie go to oczywiście lepiej nie wypuszczać atramentu. Dlatego w instrukcji jest prośba o kontakt z serwisem aby wybrać najlepsze rozwiązanie w takiej sytuacji. Ważne jest aby dokładnie zasłonić ploter przed ekspozycją słoneczną.

28.04.2020 | autor: SerwisAtrium | Druk wielkoformatowy

Czy "efekt boiska": jest widoczny na każdej apli? Jak wygląda test dysz? Po kalibracji proponuję wydruk testowy apli C M Y K i sprawdzenie czy na każdym kolorze jest ten sam efekt:

16.03.2020 | autor: SerwisAtrium | Problemy techniczne

Proponuję zainstalować ponownie odpowiednie sterowniki do 1601 z zależności od wersji Windows 7 (32 lub 64 bit)

28.01.2020 | autor: SerwisAtrium | Druk wielkoformatowy

Jeśli test dysz jest prawidłowy to proponuję wykonać jeszcze Test5: Paleta, czy są też smugi/przesunięcia? Załączone zdjęcie wskazuje na konieczność wykonania kalibracji. Link do instrukcji: http://files.atrium.com.pl/instrukcje/instrukcja%20obslugi%20i%20czyszczenia%20mutoh%20valuejet%20426uf.pdf

28.01.2020 | autor: SerwisAtrium | Problemy techniczne

Proszę wykonać następujące czynności: Menu --> Setup --> User Type --> Type x (zależy dla którego materiału chcemy ustawić --> PF Adjust --> Initial Print, podać długość odcinka testowego, np.500mm --> Initial Change, wpisać zmierzoną długość odcinka testowego, np. 501.5mm --> Confirm Print, zmierzyć, powinno całkiem dokładnie pasować, jeśli jeszcze nie jest idealnie to --> Micro Print --> obejrzeć wydruk, wybrać najlepszy "klocek", idealny jest bez przerwy ani zakładki pomiędzy górną i dolną częścią klocka --> Micro Change, podać wartość procentową...

22.08.2019 | autor: SerwisAtrium | Problemy techniczne

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764