logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
andrzejob - avatar użytkownika

andrzejob - informacje

andrzejob - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 1.08.2011
  • Ostatnia wizyta: 23.11.2011
  • Konto andrzejob nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: Słupsk

Profil zawodowy:

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Dostawcy (dostarcza sprzęt, materiały lub usługi dla branży reklamowej)
  • Jest z nami od dnia 1.08.2011
  • Ostatnia wizyta: 23.11.2011
  • Konto andrzejob nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem andrzejob:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
13 (13 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
114 dni (4 pkt.)
interwencje administratora na forum:
2 (-10 pkt.)
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 7
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie wiadomości na Forum:

Gros klejów jednoskładnikowych, po jakimś czasie zasycha i zapycha wylot z tuby lub skleja słój z pokrywką, w konsekwencji trzeba zrobić dziurę, by wydobyć to, co zostało. Dlatego składniki oddzielnie nie powinny kleić. Myślę, że jestem w stanie zaoferować opakowanie na klej jednoskładnikowy lub dwuskładnikowy gdzie oba składniki kleją, gdzie efekt zasychania nie...

23.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

Widzę, że szanowny kolega Salomon to również specjalista od tworzyw sztucznych... Dziękuję za oferowaną pomoc. Jeśli będzie trzeba, na pewno nie omieszkam poprosić ale to już drogą bezpośredniego kontaktu. Cały czas jednak podtrzymuję otwartą dyskusję nt. klejów do plexi.

22.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

To jest prosta pochodna Twojego wcześniejszego postulatu. Ja nie twierdziłem, że składnik B to aktywator... Byle jakie opakowanie jest dobre na etapie testów i niskonakładowej produkcji kilkunastu butelek miesięcznie. Przy dużej produkcji...

22.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

Spawanie jest jak najbardziej wykonalne, kwestia odpowiedniego skomponowania sztyftu. Myślę, że podgrzewanie klejonych krawędzi można by ominąć, a w to miejsce zastosować odpowiedni primer, jeżeli w ogóle wystąpi taka konieczność. Z przeprowadzonych doświadczeń wynika, że najlepszą bazą dla kleju będzie chlorek metylenu. Chloroform odpada ze względu na ogromną szkodliwość, a tym samym restrykcje dotyczące jego stosowalności. Oczywiście sam chlorek metylenu nie będzie kleił PVC i PC (celuję głównie w te tworzywa) ale zastosowanie odpowiednich dodatków...

22.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

Diplodoc, twoje oczekiwania są niewykonalne. Żądasz aby składnik A był nieaktywny, a zarazem aktywator (składnik B) działał lepiej dodany w małej ilości niż w dużej. Takie wymyślne opakowanie z dozownikami w sposób znaczący odbije się na cenie produktu, sądzę, że nie każdy "poleci" na opakowanie ignorując zbędny koszt jaki w takim przypadku poniesie. Rozsądniejszym wydaje mi się aby oba składniki były samodzielnymi klejami o znacznie różnych właściwościach, dostępnymi osobno (nie każdy musi od razu chcieć urabiać mieszanki). Opakowania - tubki,...

22.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

Miałem na myśli, że kleje bazowe byłyby tak przygotowane aby spełniać oczekiwania dotyczące produktu rzadkiego i lepkiego, zgodnie z toczącą się tu dyskusją. Ich mieszanie nie miałoby być regułą, a ostatecznością podyktowaną potrzebą chwili. Opakowania jakie mam na oku to takie małe buteleczki-kanisterki (50mL) wykonane z HDPE, zaopatrzone w dozownik. W grę wchodzą jeszcze buteleczki szklane 100mL (jak na syrop) + pipetka-wkraplacz (HDPE). Oczywiście pozostaje jeszcze możliwość sprzedaży w dużych opakowaniach (~1L) puszka-butelka, co z pewnością będzie się...

22.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

Zrodził mi się pomysł, żeby to była 2 kleje, jeden "megarzadki" i drugi o znacznej lepkości (kosystencja butaprenu). Oba kleje mieszałby się w dowolnych proporcjach dając rezultaty pośrednie. Wtedy każdy mógłby dopasować sobie klej do własnych potrzeb. Ogólna uwaga, jaka zrodziła mi się na etapie testów jest taka, że im klej gęstszy tym wolniej wiąże i chyba jest to nie do przejścia...

22.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

Widzę, że co kraj to obyczaj, tj. Harry_Ploter sugeruje klejenie licowe za pomocą gęstego kleju w przeciwieństwie do opinii Salomona jakoby klejenie licami powinno być realizowane klejem o małej lepkości. Prosiłbym o uzasadnienia dla tych wyborów (chodzi o efekt bąblowania?) Przyznam, że Giulietta mnie wypunktowała Oczywiście mam przetestowane różne kleje, w tym także kleje Acrifix, wyjątek stanowią tu produkty 106/107 ze względu na względnie trudną dostępność i wysoką cenę. Proszę, mnie zrozumieć, że wydatek...

21.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

Salomon, 2011-11-21 17:34 Wydaje mi się, że trudno będzie znaleźć kompromis albo okaże się to bezcelowe. Przy pracy z PMMA czasem trzeba skleić formatki krawędziami a czasem płaszczyznami a jeszcze się zdarza, że klej trzeba wpuścić w już spasowane elementy. W pierwszym przypadku klej powinien być gęsty, w drugim i trzecim rzadki i tak też wygląda praktyka. Klej na pewno powinien być idealnie przezroczysty - nie trzeba...

21.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

nie ma żadnego problemu ale wcześniej wolałbym mieć już jakiś punkt zaczepienia

21.11.2011 | autor: andrzejob | Problemy techniczne

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764