logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
art60 - avatar użytkownika

art60 - informacje

art60 - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.09.2008
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto art60 nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: częstochowa

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 10.09.2008
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto art60 nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem art60:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
18 (18 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
brak danych
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 18
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie wiadomości na Forum:

Witam Mam legalnego Onyx-a 7.0.6 z kluczem zakupionego razem mutohem. Dzisiaj padł mi dysk i po ponownej instalacji rip woła o kod. Narazie mam 30 dni ale co dalej?. Na stronie onyxa jest plik który ma po uruchomieniu eliminować rejestrację ale u mnie nie działa. Będę wdzięczny za każdą pomoc.

22.07.2010 | autor: art60 | Druk wielkoformatowy

Tak, to prawda ale w tym właśnie tkwi problem. Kupując jako JAN KOWALSKI jestem konsumentem a jako FIRMA JAN KOWALSKI niekoniecznie. I na to chciałem zwrócić uwagę zabierając głos w dyskusji. Firma Atrium nie jest ani lepsza ani gorsza pod tym wzgędem od innych firm z tej branży. Nie zmienia to jednak faktu, że oni o tym wiedzą a my często zapominamy. Stąd ten prawnik.

11.01.2010 | autor: art60 | Problemy techniczne

Do Szanownej Redakcji Kupując ploter w firmie x nie będąc jej przedstawicielem, dystrybutorem itp.i nie podpisując umów szczególnych jestem konsumentem. Nie zmienia to jednak faktu, że każda umowa zobowiązuje do wynikających z niej określonych zachowań. Na postawie wypowiedzi Pana Mariusza z Atrium domniemywam że każda transakcja z tą firmą powinna się odbywać w obecności prawnika.

10.01.2010 | autor: art60 | Problemy techniczne

Do Pana Mariusza Froni. Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Z Pana wypowiedzi wynika, że Mutoch udziela gwarancji na swoje plotery( z wyłączeniem układu zasilania) tylko na atramenty alternatywne np. Flemink sprzedawane przez Atrium. Czy atramenty alternatywne Flemink sprzedawane przez inną firmę w Polsce powodują całkowitą utratę gwarancji na kupiony u Państwa ploter?. Innymi słowy, czy kupując u Państwa ploter a atramenty w innej firmie automatycznie tracimy gwarancję na cały ploter? Pozdrawiam

08.01.2010 | autor: art60 | Problemy techniczne

Witam Pytania do Pana Mariusza Froni z Atrium. Czy przelanie zakupionego u Was plotera atramentami alternatywnymi w czasie gwarancji powoduje utratę gwarancji na układ zasilania czy na cały ploter? Pozdrawiam

07.01.2010 | autor: art60 | Problemy techniczne

Jest taki laminator LEITZ na zimny laminat (drogi laminat w wałku) którym mozna laminować jednostronnie wkładając dwie kartki razem. Po takiej operacji kartka się nie zwija. Można użyć dobrej jakości laminatu do wydruków pigmentowych i przepuścić już naklejony ręcznie przez zimny laminator.

09.09.2009 | autor: art60 | Laminowanie i zabezpieczenie wydruków

Minolta w systemie tzw serwisowym czyli tonery i inne materiały eksploatacyjnej które dostajesz od nich,liczy sobie ok. 50gr za stronę A4 czyli musi być coś poniżej tej kwoty

09.09.2009 | autor: art60 | Problemy techniczne

A tak przy okazji problemów z ploterem. Mam problem z zatrzymywaniem się karetki podczas druku przy FJ600. Wyskakuje komunikat "motor error" lub "internal error 1260433" Co to za cholerstwo ?. Spotkałem się z opinią: - uszkodzony silnik - uszkodzona płyta - uszkodzony encoder lub złe połączenie sieciowe Co jest najbardziej prawdopodobne. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

08.09.2009 | autor: art60 | Szkolenia, praktyki, edukacja, literatura, targi

DULUX Protector - zewnętrzna farba elewacyjna. Szpachla akrylowa na całości inaczej widać połączenia.

25.03.2009 | autor: art60 | Piaskownica

1.BASF 2. Szpachla akrylowa 3. Każda emalia akrylowa z tych droższych np. Dulux

24.03.2009 | autor: art60 | Piaskownica

Przypowieść. Sprzedawca ryb - rybaku dlaczego odpoczywasz zamiast wypływać na połów nie jeden a kilka razy dzienie. Teraz odpoczywasz, a mógłbyś złowić więcej ryb, kupić kolejną łódź, łowić więcej i tak do chwili aż nic byś nie robił tylko odpoczywał !. Rybak-A co ja w tej chwili robię? Kumasz?

20.03.2009 | autor: art60 | Problemy techniczne

Producent maszyn i mediów? - jest ich kilkudziesięciu i to się nie zmienia-czyli OK Diler i serwis? - jest ich coraz więcej, i rośnie czyli BARDZO OK ! Firmy z branży? - chyba mniej,tendencja spadkowa moim zdaniem.( nie dotyczy amatorów ci się mają dobrze). Klient końcowy? - tyle samo ale wyedukowany przez tych drugich (allegro-baner 11, folia 15 itp) czyli BARDZO OK ! A Waszym zdaniem?

20.03.2009 | autor: art60 | Problemy techniczne

Bardzo dziękuję za szybką i wyczerpującą odpowiedź na pytanie. Pozostaje jednak sprawa użytkowników wpomnianej "maszynki" jeśli tacy już są. Cena plotera mimo ,iż nie jest chyba ostateczna nie napawa optymizmem więc w czym problem ?. Cena wydruku (raczej nie realna jeśli chodzi o akceptowaną normalnie jakość), serwis ( bez szczegółów czego dotyczy i jak działa) to chyba za mało by konkurować ze sprzętem typ Mutoch, Seiko oczywiście używanym. Pozostaje więc mieć nadzieję, że poza zyskiem sprzedającego ploter ma inne "ukryte" zalety.

19.03.2009 | autor: art60 | Poradnik zakupowy

Jak w temacie, czy ktoś posiada taki sprzęt i jak się ma do Rolanda aukcja.onet.pl/show_item.php?item=559395293 Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź

19.03.2009 | autor: art60 | Poradnik zakupowy

Moim zdaniem problemem nie sa atramenty tylko canvas. Mialem podobny problem i poradzilem sobie poprzez lakierowanie wydruku przed naciagnieciem na blejtram lakierem bezbarwnym w spreyu m-ki Sniezka ( rozpuszczalnikowym).

28.09.2008 | autor: art60 | Piaskownica

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764