logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
bebu - avatar użytkownika

bebu - informacje

bebu - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 30.08.2006
  • Ostatnia wizyta: 19.07.2019
  • Konto bebu nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Imię i nazwisko lub pełna nazwa: Beniamin Buszewski
Lokalizacja: Wrocław

Profil zawodowy:

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 30.08.2006
  • Ostatnia wizyta: 19.07.2019
  • Konto bebu nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem bebu:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
14 (14 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
6 (18 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
15 (45 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
4706 dni (157 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 234
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ + +
Ostatnie publikacje:
Orchidea modernizuje wizerunek Ptasiego Mleczka Miś

Firma Miś posiada w swoim szerokim asortymencie słodkości, ptasie mleczko w trzech różnych wariantach do wyboru – o smaku waniliowym, czekoladowym i cytrynowym. Za zmodernizowanie identyfikacji wizualnej pianki Miś, odpowiada Orchidea Creative Group

18.03.2013 | przeczytano: 1499 razy
Orchidea Creative Group dla Appel

Rybne kompozycje firmy Appel - nowości zamknięte w poręcznych puszkach z łatwym otwarciem - trafiły na sklepowe półki w oprawie materiałów reklamowych, zaprojektowanych przez Orchidea Creative Group.

13.03.2013 | przeczytano: 735 razy
Kosmiczna Trufla z maczkiem od Orchidea Creative Group

Opakowanie pralin czekoladowych firmy Śnieżka-Invest Sp. z o.o., przenosi nas w odległą konstelację słodkości. Koncepcja projektowa - jak i naming produktu - to dzieło firmy Orchidea Creative Group.

18.12.2012 | przeczytano: 1754 razy
Orchidea Creative Group dla Śnieżka-Invest

Orchidea Creative Group przygotowała dla firmy Śnieżka-Invest Sp. z o.o. świąteczne opakowania słodkich specjałów, w produkcji których specjalizuje się przedsiębiorstwo. Mieszanka cukierków czekoladowych, słodka trufla i znane wszystkim Michałki przeszły bożonarodzeniowy lifting.

18.12.2012 | przeczytano: 928 razy
Orchidea opakowuje paszteciki od Dudy

Przedsiębiorstwo Duda wprowadziło na rynek linię różnorodnych smakowo pasztetów w małych, ekonomicznych opakowaniach. Na ofertę składają się rozmaite smaki – cebulkowy, pomidorowy czy drobiowy. Agencja marketingowa Orchidea Creative Group zaprojektowała pudełka dla zestawu produktów Dudy i etykiety ozdabiające każdy z ich rodzajów.

07.12.2012 | przeczytano: 1401 razy
Orchidea Creative Group dla Peklimaru

Agencja marketingowa Orchidea Creative Group, przygotowała dla firmy Peklimar - producenta wyrobów wędliniarskich - kampanię promującą nowość w ich asortymencie – linię wędlin Delicjum.

05.12.2012 | przeczytano: 1095 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

Ja robię tak - sposób ustalony z drukarniami, z którymi współpracuję, działa bardzo dobrze: 1) musisz znać grubość grzbietu - jest to ważne, bo wtedy wiesz, ile obrazu "zniknie" 2) znając grubość, bierzesz wartość nieco ponad połowy tej grubości w mm (czyli np. grzbiet ma 7 mm, bierzesz 4 mm) 3) Dzielisz grafikę na rozkładówce na 2 obrazy - po prostu skopiuj w to samo miejsce obraz i skadruj każdy z nich do pełnej strony - po prostu Twoja grafika to 2 osobne obrazy stykające się w środku. 4) Teraz w kadrze przesuwasz obrazy o wartość z punktu 2 -...

02.10.2017 | autor: bebu | Projektowanie graficzne

Stado krów, by mieć co rano świeże mleko do kawy... Świetna myśl! Post Roku! Wymiękłem...

03.02.2016 | autor: bebu | Poradnik zakupowy

kiter, 2013-01-17 11:31 Właśnie chce uniknąć segregatora - wolałbym oprawę klejoną. Czyli unik nie wyszedł

23.01.2013 | autor: bebu | Piaskownica

W połowie 2010 r. miałem przyjemność być na akceptacji druku na puszkach w dużej fabryce w Radomsku. Na halę mnie nie wpuszczono - więc nie mogłem podejrzeć maszyn które drukują na puszkach, ale w rozmowie z ich technologiem dowiedziałem się, że druk jest, jak to określił, "pół-offsetem", a więc zbliżony technologicznie do druku offsetowego, więcej szczegółów nie chciał zdradzić zasłaniając się tajemnicą. Oczywiście drukuje się na "świeżo" wytłoczonej w ramach 1 linii puszce. Obecnie, coraz częściej, drukuje się metodami cyfrowymi - dzięki czemu nie...

23.01.2013 | autor: bebu | Piaskownica

Robiłem wyceny w drukarniach krajowych i zapewniam - w Chinach było dużo taniej nawet doliczając transport, a firma na pewno nie była z tych, które są rozrzutne... Nam się opłacało przede wszystkim z tego względu, że i tak towar pochodził z Chin, opakowania stanowiły dodatek. quote]Diplodoc, 2012-11-15 12:45 bebu, 2012-11-07 09:33 Ale cenowo bili nasze drukarnie na głowę...

30.11.2012 | autor: bebu | Po godzinach

Spokojnie spersonalizujesz to później w druku cyfrowym - najlepiej miejsce pod personalizację zostaw nielakierowaną wybiórczo (tylko dyspersja). Nie wiemy jaki nakład, ale kolejność taka: - offset + uszlachetnianie (czyli lakier UV wybiórczy) - druk cyfrowy (personalizacja). Jeśli to mały nakład, leć cyfrowo ulotki, od razu w jednym przelocie można spersonalizować i na końcu uszlachetnić.

26.11.2012 | autor: bebu | DTP, poligrafia

Można by rzec, że praca jest w cenie... No weźmy przykład Hiszpanii z 26% bezrobociem, ciekawe ile tam by kosztowało stanowisko handlowca w podobnej firmie - 6000 EUR? ) Oferta naprawdę zabawna. Ciekawe czy ktoś tak sobie ją serio skonstruował, widziałem tam niezłą tabelkę z potencjalnym przychodem w zależności od wielkości miasta, nic tylko wejść i trzepać kasę. Profeska pełną gębą!

09.11.2012 | autor: bebu | Po godzinach

A ja trafiłem na innego "kwiatka" w dzisiejszych ogłoszeniach z giełdy - franszyza agencji reklamowej - po wgłębieniu się w treść doszedłem do wniosku że firma szuka handlowców którzy gotowi są sprzedawać jej produkty w swoich punktach sprzedaży płacąc za dostąpienie tej łaski jedyne 6 tys. Ciekawy kanał dystrybucji...

09.11.2012 | autor: bebu | Po godzinach

naitsabes, 2012-11-07 10:02 co wy palicie ...też chcę Palimy te niedobre kartony...

07.11.2012 | autor: bebu | Po godzinach

To już rok, wydarzenie to wywarło na mnie jakieś piętno w podświadomości - jako projektant opakowań czuję się trochę współwinny, dlatego teraz staram się produkować bezpieczne pudełka, przy każdym projekcie siedzę długo, robię makiety i myślę... Moje nowe pudełka mają solidne strefy zgniotu, odpowiednio pochłaniające energię - mam nadzieję że dzięki nim nie dojdzie nigdy do podobnej tragedii...

07.11.2012 | autor: bebu | Po godzinach
Ostatnie komentarze:
Ostatnie ogłoszenia na Giełdzie:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764