logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
bodes - avatar użytkownika

bodes - informacje

bodes - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 1.05.2009
  • Ostatnia wizyta: 25.11.2019
  • Konto bodes nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: bodes

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 1.05.2009
  • Ostatnia wizyta: 25.11.2019
  • Konto bodes nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem bodes:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
74 (74 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
3860 dni (129 pkt.)
interwencje administratora na forum:
3 (-15 pkt.)
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 188
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ + +
Ostatnie wiadomości na Forum:

Dzień dobry Jak w temacie, chciałbym zmienić konfigurację z CMYK+MT na CMYK+WH. Proszę o info czy można tego dokonać bez konieczności wzywania magika z serwisu.

02.05.2019 | autor: bodes | Problemy techniczne

Nie rozumiemy się. laminat nie ma wpływu na znaczniki, bardziej chodzi oto że światło z czytnika się odbija od folii i czujnik wariuje.

10.04.2019 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Dzień dobry. Ostatnio robiłem wydruki na folii odblask i pojawił się problem z odczytem znaczników po laminowaniu laminatem stałym. Ploter nie odczytuje znaczników i się gubi. Na zwykłej folii jest ok a na odblaski nie łapie. Czy jest jakiś sposób aby to ominąć. wolałbym nie używać laminatu w płynie.

10.04.2019 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Ploter wystartował wróciły wszystkie dysze. Nie obyło się bez płukania całego układu. Przyczyną były tusze po terminie ważności, zgęstniały. Płukanie wykonane przez serwis.

21.03.2018 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Jan Tajga sprzedam Ci go w rozsądnej cenie. Aikon - to nie serwis, w przypływie desperacji zakup na aletnio.pl. (Wiadomość zmodyfikowana przez: bodes dnia 18.03.2018 15:53)

18.03.2018 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Aikon nie było inne opcji dostawy jak poczta polska. Captop nowy pompa ssie. Jan Tajga czy tobie się wydaje że na tym ploterze można zarobić kupę kasy. Jak Ty to nazywasz "mędze" bo firma w której go kupiłem okazała się firmą uduś, wszystko było oki dopóki nie wpłynęła kaska za ploter. Od początku były problemy z tym ploterem. a to z dokładnością cięcia lub z tuszem metalic, nie wspominając że instalacja odbyła się po dwuch miesiącach od zakupu.(Wiadomość zmodyfikowana przez: bodes dnia 18.03.2018 14:37)

18.03.2018 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Teraz potrzebuję fachowej opinii. Dotarłem do miejsca gdzie już więcej sam nic nie zrobię a jedynie mogę zaszkodzić. Zdemontowałem dampery jak widać na foto , po odciąganiu strzykawką, magenta idzie ok natomiast żółty nie da się odciągnąć, w mojej ocenie damper jest do wymiany. Chciałbym was zapytać jaki czas mogę trzymać głowicę w...

18.03.2018 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

To tylko utwierdza mnie w przekonaniu że firma KML jest lub była niekompetentna.

16.03.2018 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Jest coraz gorzej. Captop wymieniony. Test wychodzi jak widać. W przewodach było sporo powietrza na wszystkich kolorach a szczególnie na żółtym, udało się to jakoś dossać ale aktualnie kolor żółty stoi w miejscu jak na foto. Delikatne wciąganie przez captopa nic nie daje. Ploter ma trzy lata, czy po takim czasie profilaktycznie powinno...

15.03.2018 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Mam BN-a już jakieś 4 lata i większych problemów nie odnotowałem. Zdecydowałem się na niego dlatego, ponieważ jest mały a ja nie wykonuję dużych prac, przeważnie są to etykiety. konfiguracja to CMYK+Metalic. Co do kolorów metalicznych to były spore problemy aby wydruk był stabilny, nie rozmazywał się, wydruk tylko na folii z połyskiem, na macie brak efektu metalizacji. Niestety firma w której kupiłem ploter wprowadziła mnie w błąd i okazała się typowym "kup i spadaj" zero wsparcia, teraz została przejęta przez Igepa. Szybkość druku w rozdzielczości 1440x1080...

12.02.2018 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Sprawdziłem przewody, zero bąbelków, całość wygląda na szczelną, jedyne co, to jak wyjąłem kasetę magenta to cała sekcja jest jakby utytłana w tuszu, jakby z kasety prysnęło, jeszcze tak pytam, czy za słabą jakość czyszczenia może odpowiadać captop, nie był wymieniany jakieś 2 lata.

11.02.2018 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Witam Od kilku dni mam spory problem z zatykającymi się dyszami. Ale od początku. Podczas druku wysiadło 85% dysz na każdym kolorze, stało się to nagle bez żadnych wcześniejszych objawów. Po kilku czyszczeniach dysze wróciły w 100% oprócz magenty. Ploter czyszczę już drugi dzień i za każdym razem inne dysze są przytkane, tak jak widać na foto. Głowice moczyłem kilka godzin w clinerze i sytuacja poprawiła się co widać na czwartym foto, foto 7...

11.02.2018 | autor: bodes | Druk wielkoformatowy

Kolego indeo w przeciwieństwie do Ciebie nie urodziłem się z kompletną wiedzą w tym temacie tak Jak ty oraz niektórzy pozostali użytkownicy. Nie mam postawy roszczeniowej, tylko szukam rozwiązania problemu. Ploter zakupiłem do swoich prywatnych celów i nie drukuje na nim kilometrów banera po 6,50zł za metr. Poza tym jeśli ktoś podczas instalacji nie informuje że instaluje dodatkowe składniki to uważam że wszystko co zrobił wykonał na oprogramowaniu dostarczonym do produktu, do którego mam dostęp. Temat już jest zakończony. Kontakt ze sprzedawcą okazał się...

06.08.2016 | autor: bodes | Problemy techniczne

Przecież nie pytam się czy mam odpowiedni profil zainstalowany, a jedynie czy opcje w programie są odpowiednio ustawione. I nie zgodzę się z tym że kopiowanie ustawień jest moim obowiązkiem, uważam też że jeśli wydajesz trochę kaski na cokolwiek, to obowiązkiem sprzedającego jest przekazać ci wszystkie informacje jakie mogą być ci potrzebne, dlatego że kupujący może być kompletnym laikiem i dopiero zaczynać przygodę z drukiem. Uważam też że instalator powinien informować o konieczności robienia kopii ustawień ponieważ tak jak w tym przypadku już go w firmie nie...

02.08.2016 | autor: bodes | Problemy techniczne

Brak kontaktu. Koleś już nie pracuje. Podejżewam że nie instalował żadnych doatkowych profili, a przynajmniej nie poinformował o tym.

31.07.2016 | autor: bodes | Problemy techniczne
Ostatnie ogłoszenia na Giełdzie:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764