logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
avatar użytkownika

codes - informacje

avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 13.11.2007
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto codes nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Imię i nazwisko lub pełna nazwa: CODES
Strona www: http://www.codes.pl

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 13.11.2007
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto codes nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem codes:
Wyślij wiadomość prywatną
codes o sobie:
ANAGRAM to zespół specjalistów, projektujących nazwy i symbole dla firm i produktów. Jest liderem w kreowaniu nazw: wyróżniających firmę i produkt na rynku, dopasowanych do potrzeb biznesu i zabezpieczonych przed podrabianiem przez konkurentów.

CODES pomaga firmom zbudować przewagę konkurencyjną i wykorzystać ją do pokonania konkurentów. Naszą główną umiejętnością jest ukierunkowanie marketingu na wspieranie strategii biznesowej firmy.

IDENTITY to kompletny zestaw usług identyfikacji, który odróżnia nas od naszych konkurentów, budując tym samym pozytywny wizerunek firmy. Powoduje to, że klienci mają większe zaufanie do marki.
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
24 (240 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
17 (51 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
25 (1250 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
brak danych
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 1541
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ + + + + + + +
Ostatnie publikacje:

Nazwa produktów spożywczych często opiera się na stosowaniu uznanych konwencji. Wystarczy, że jakaś marka odniesie sukces, konkurenci jak najszybciej próbują z tego skorzystać. Powstaje konwencja nazewnicza. Nazwy produktów spożywczych nawiązujące do lidera powstają szybko, nie zawsze w sposób rozsądny.

20.04.2013 | przeczytano: 2136 razy

Firmy zarządzające więcej niż jedną marką na rynku, wcześniej czy później stają przed decyzją, co jest efektywniejsze: jedna, ale silna marka czy wiele słabszych, ale kierowanych do klientów precyzyjniej marek. Sytuacji, w której istnieją dwie marki na jednym rynku w portfelu jednej firmy nie da się długo utrzymać. Efektem prawie zawsze jest likwidacja marki słabszej.

10.04.2013 | przeczytano: 1720 razy

Ptasie Mleczko to wyrób cukierniczy, mlecznej pianki w polewie czekoladowej. Według firmowej anegdoty, produkt i nazwę Ptasie Mleko wymyślił Jan Wedel w roku 1936. Obecnie nazwa ptasie mleczko to nazwa potoczna dla kategorii produktów i marka należąca do firmy E. Wedel.

08.04.2013 | przeczytano: 2208 razy
Submarka, czyli jak rozszerzać portfolio ofertowe?

McCafe to submarka McDonald's. Koncepcja McCafe ma 20 lat. Pierwszy lokal tego typu otworzyli Australijczycy w Melbourne. Submarka McCafe jest spójna z nazewnictwem innych ofert i usług firmy: McDrive, McWrap, McChicken, McRoyal, McMuffin, McDrive i wykorzystuje siłę marki McDonald's.

30.03.2013 | przeczytano: 4917 razy

Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał w styczniu bieżącego roku Zakładom Mięsnym Łmeat Łuków naruszania praw Mars Incorporated. Spór dotyczył nazwy Chapss. Mars Incorporated oprotestował znak towarowy karmy dla psów wprowadzony przez Łmeat Łuków. Zakłady mięsne produkowały markę Chapss, podczas gdy na markę Chappi obowiązywała ochrona prawna marki.

22.03.2013 | przeczytano: 1393 razy
Osiem cech, jakie musi mieć dobra nazwa produktu

Dobra nazwa produktu to podstawa sukcesu rynkowego marki. Tylko z bezpieczną i unikalną można zbudować silną markę. Aby to było możliwe nazwa musi spełniać dwa podstawowe kryteria: kreatywnie wyróżniać i gwarantować bezpieczeństwo prawne marce.

01.03.2013 | przeczytano: 5069 razy
Renaming nazwy

Nie ma firmy bez nazwy. Czasami nazwa nie pasuje do prowadzonego biznesu lub do nowej strategii firmy. Potrzebna jest jej zmiana. Taki proces, potocznie określany, jako renaming nazwy, wcale nie jest rzadkością. Na przykład na warszawskiej giełdzie już ponad 100 spółek zmieniało swoją nazwę. Z perspektywy strategii biznesowej renaming nazwy jest elementem procesu budowania silnej rynkowo marki.

19.02.2013 | przeczytano: 1846 razy

Nazwy produktów występują w reklamach, działaniach Public Relations, są podstawą tworzenia opracowań Corporate Identity. Nazwy produktów mogą mieć cechy perswazyjne - dlatego są kluczowym elementem budowania marki. Projektowanie nazwy produktów stanowi początek istnienia każdej marki. Nazwa jest codziennie w olbrzymiej ilości komunikatów, zarówno pisanych jak i mówionych, prezentowana klientom. Powielana kształtuje znajomość produktu i wysoką świadomość marki. W tym kontekście staje się oczywiste, dlaczego nie należy lekceważyć procesu tworzenia nazwy produktu.

07.02.2013 | przeczytano: 3334 razy
Jakie wymagania musi spełniać nazwa produktu spożywczego?

Oznakowanie środka spożywczego nie może wprowadzać konsumenta w błąd. Ograniczenie to dotyczy w szczególności charakterystyki środka spożywczego, w tym jego nazwy, rodzaju, właściwości, składu, ilości, trwałości, źródła lub miejsca pochodzenia, metod wytwarzania lub produkcji. Oznakowanie nie może także wprowadzać w błąd przez przypisywanie środkowi spożywczemu działania lub właściwości, których nie posiada. Oznakowanie nie może sugerować, że środek spożywczy posiada szczególne właściwości, jeżeli wszystkie podobne środki spożywcze posiadają takie właściwości.

05.02.2013 | przeczytano: 2921 razy
Dobra nazwa marketingowa: Jak wyróżniać nazewnictwem produkty?

Wszystko, co nas otacza, ma swoją nazwę. Jeśli produkt nie ma nazwy, nie istnieje, jako marka. Porozumiewamy się, komunikujemy w świecie tworzonym przez nazwy. Teoretycznie wybór nazw jest nieograniczony. Obok nazw polskich, tradycyjnych, w każdej chwili możemy sięgnąć po te z innych kultur, z innych języków. Nazwy produktów, które nie pasują fonetycznie do naszego polskiego „ucha” – posiadają jednak pewną cechę, która jest również nieodzownym elementem wizerunku marki – wyróżniają się!

29.01.2013 | przeczytano: 2380 razy
Jak powstaje dobra nazwa produktu?

Dobra nazwa produktu czy usługi nie może powstać zupełnie przypadkowo. Na świecie jest zarejestrowanych ponad 20 milinów znaków towarowych. Dlatego dziwi fakt, że wiele agencji reklamowych tak niefrasobliwie i beztrosko zdaje się na łut szczęścia, czy ślepy traf. Trafna nazwa firmy to z reguły efekt przemyślanego procesu kreatywno – analitycznego, niezwykle rzadko zaś przypadku.

14.01.2013 | przeczytano: 1654 razy
Nazwa dla nowej firmy: ograniczenia prawne a Marketing

Na pozór, nazwa firmy to tylko sposób oznakowania. Unikatowa nazwa wspiera budowanie pozycji rynkowej. Jednak, aby nazwa dla nowej firmy właściwie wypełniała swoje funkcje, należy zadbać o bezpieczeństwo prawne związane z nazwaniem przedsiębiorstwa.

19.12.2012 | przeczytano: 1833 razy
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

Dobre slogany reklamowe muszą być oryginalne, zwięzłe, wieloznaczne i eufoniczne. Dobry slogan powinien być łatwy do zapamiętania. Slogany reklamowe są kreowane, aby umożliwiać skuteczne dotarcie z przekazem do grupy docelowej, ukazywać główną korzyść produktu, wyróżniać markę na tle konkurencji. Ale najważniejsze jest, aby slogan reklamowy przekonywał do zakupu.

17.12.2012 | przeczytano: 6347 razy
Rebranding na tle rozwoju rynku

Rebranding jest połączeniem zmian modelu biznesowego ze zmianami wizerunku. Po każdej fuzji lub akwizycji rebranding jest koniecznością. Są to koszty i poważny wysiłek organizacyjny. Dlaczego więc na rynku sieciowych kawiarni, światowe marki nie wprowadzają od razu swojego pełnego wizerunku?

14.12.2012 | przeczytano: 1911 razy (komentarzy: 1)
Grupa Azoty: Czy siłą można budować markę?

Grupa Kapitałowa Azoty Tarnów zmieniła nazwę. Oczekiwano, że będzie bardziej ciekawa, innowacyjna i silna marketingowo. Tymczasem kapitałowa góra urodziła mysz. Czy Grupa Azoty to dobra nazwa?

11.12.2012 | przeczytano: 2034 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764