logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

jacekra - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 8.07.2014
  • Ostatnia wizyta: 16.10.2015
  • Tożsamość właściciela konta jacekra została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

  • Jest z nami od dnia 8.07.2014
  • Ostatnia wizyta: 16.10.2015
  • Tożsamość właściciela konta jacekra została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem jacekra:
Wyślij wiadomość prywatną
Ostatnie publikacje:
Smaki i kolory sezonu w reklamie piwa Książęcego

Z nadejściem jesieni kolekcja Książęcego powiększa się o Książęce Burgundowe Trzy Słody. To kolejna piwna kompozycja „do odkrycia”, która pozytywnie zaskoczy piwoszy i rozbudzi ich wyobraźnię. O tym, jak smakuje sezonowy wariant dowiemy się z nowej reklamy telewizyjnej, której premiera już w poniedziałek, 19 października.

16.10.2015 | przeczytano: 883 razy
Miasta zyskały fortunę – promocja warta 9,5 miliarda złotych

Media stanowią niezwykle istotny czynnik, wpływający na wizerunek polskich miast. Stolice województw zyskały promocję wartą 9,5 mld złotych, dzięki materiałom opublikowanym na ich temat w III kwartale – wynika z raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

16.10.2015 | przeczytano: 821 razy
Form Up: Nowa agencja content performance

Michał Szynal i Piotr Kazimierczuk zakładają agencję Form Up, specjalizującą się w działaniach content performance. Nowy projekt to wynik wieloletnich doświadczeń założycieli w dziedzinach performance marketingu, technologii oraz komunikacji, które zdobywali m.in. w Isobar Polska, Acxiom czy Novem. Agencja doradza markom w jaki sposób serwować content w formie dostosowanej do ścieżki zakupowej klienta.

16.10.2015 | przeczytano: 1452 razy
Spotkanie polskich klientów Agfa Graphics

W dniach 6-7 października br. w hotelu Warsaw Plaza odbyła się 16. Ogólnopolska Konferencja Użytkowników Systemów Apogee i Asanti. Spotkanie, w którym wzięło udział blisko stu gości, było okazją do zaprezentowania najnowszych wersji oprogramowania sterującego produkcją: Apogee (akcydensowy druk offsetowy) oraz Asanti (plotery wielkoformatowe). Konferencji towarzyszyły sesje warsztatowe, poświęcone poszczególnym modułom, funkcjom i udoskonaleniom obu produktów.

16.10.2015 | przeczytano: 819 razy
Ricoh wyróżniony Złotym Asem IT

W trzeciej edycji plebiscytu Złote Asy IT Ricoh Polska zdobyło statuetkę w kategorii „Producent”. Wręczenie nagród odbyło się 16 października w siedzibie Towarzystwa Lekarskiego.

16.10.2015 | przeczytano: 534 razy
Cisowianka Perlage i Monica Bellucci w kontekście Bonda

W związku ze zbliżającą się premierą najnowszego filmu o przygodach Jamesa Bonda, w którym to jedną z głównych ról gra Monica Bellucci, postanowiliśmy przypomnieć szerokiej publiczności reklamę Cisowianki Perlage z jej udziałem.

16.10.2015 | przeczytano: 628 razy
Liderzy rankingu cytowań we wrześniu

We wrześniu 2015 roku według Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została ponownie Gazeta Wyborcza. Na drugim miejscu pojawiła się Rzeczpospolita, na trzecim Przegląd Sportowy. Najchętniej cytowanym dziennikiem regionalnym była podobnie jak w ubiegłym miesiącu: Polska Głos Wielkopolski, za nią Polska Gazeta Wrocławska oraz Dziennik Polski. Wśród tygodników ogólnopolskich najchętniej powoływano się na Newsweek Polska, następnie na W Sieci i Do Rzeczy oraz Politykę.

16.10.2015 | przeczytano: 1382 razy
Czy wideo korporacyjne musi być nudne?

Korporacje już dawno nas przyzwyczaiły, że produkcje pokazujące ich życie muszą być nudne. Jedynie interesujące są te z wyjazdów firmowych, które najczęściej „wyciekają” do sieci. Na tym tle wyróżnia się produkcja Jacka Gadzinowskiego zrealizowana dla LG Electronics Polska, a która właśnie zwyciężyła w konkursie Grand Video Awards.

16.10.2015 | przeczytano: 702 razy
Brązowe Effie dla Rainbow

12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał Brązowe Effie w kategorii Usługi w prestiżowym konkursie Effie Awards 2015. Wyróżnienie dotyczy kampanii „Zwierzaki"- Lato 2015. To kolejna nagroda dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

16.10.2015 | przeczytano: 609 razy
Biedronka w prasie, Tesco w internecie – ranking marek sieci handlowych

Biedronka trzeci raz z rzędu została najpopularniejszą siecią handlową i nadal utrzymuje wyraźną przewagę nad konkurentami. Na podium znalazły się także Tesco i Carrefour – wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

16.10.2015 | przeczytano: 932 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764