logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
kaban - avatar użytkownika

kaban - informacje

kaban - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 4.06.2003
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto kaban nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: Konin

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 4.06.2003
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto kaban nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem kaban:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
33 (33 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
1 (3 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
brak danych
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 36
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+
Ostatnie wiadomości na Forum:

dzięki, niestety na zmianę nazwy też nie pozwala, a moge prosic o linaka do strony producenta odkurzacza??

14.12.2006 | autor: kaban | Problemy techniczne

Witam Szukam programu, który, poradzi sobie z usunięciem pliku, którego w sposób „normalny” nie mogę usunąć z dysku. Plik to eps 800 MB, wstawiałem go do kolejki do ripa i zawiesza mi ripa 5 sekund po jego uruchomieniu. Trochę się namęczyłem zanim zmieniłem folder kolejki. Teraz chciałbym usunąć z dysku ten plik, w trybie awaryjnym nie idzie, ciągle „mówi”, że nie można usunąć, ponieważ korzysta z niego jakiś inny program lub osoba. Komputer zrestartowany, żaden program nie jest uruchomiony (nawet w tle), sieć odpięta fizycznie (wyjęta...

14.12.2006 | autor: kaban | Problemy techniczne

Witam mam do wydrukowania plik gdzie 98% to skala szarości, a te 2% to czerwone logo. Rip Color Gate kiedy dostaje tiff-a w CMYK-u dziwnie miesza kolory i wydruk jest szary ale w odcieniu czerwieni, brązu. Balans kolorów nie załatwia sprawy. Czy ktoś wie, jaki robię błąd? Czy to jest wina profilu ? Czy może trzeba wybrać inny profil wejściowy? Jaki? Czy może inaczej przygotować plik ? Jak? Zależy nam żeby ta praca wyszła pokazowo. Tzn. Żeby ta skala szarości nie wchodziła w żaden odcień. Proszę o sugestie. Pozdrawiam...

04.10.2006 | autor: kaban | Druk wielkoformatowy

Ludzie, kto powiedział, ze tam były przeciągi, proszę się dokładnie zapoznać z tekstem. Tam nie ma kurzu, wspominałem, że to piwnica w nowym budynku, z nowymi, oknami drzwiami etc. Jedyny plus, że latem jest tam przyjemnie, chłodno, otwieranie drzwi psułoby tylko klimat. Zresztą, kto siedzi tam gdzie pracuje maszyna. Przychodzisz, włączasz, wychodzisz. Wiem z doświadczenia, że przy zbyt wysokich temp. maszyny odmawiały posłuszeństwa. Ludzie mogli drukować tylko w nocy, tak jak mój dostawca z czasu, kiedy nie miałem plotera. U nas latem w pomieszczeniu jest ok....

07.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

Markusie, nie znam Cię, wiec trudno mi o Tobie cokolwiek powiedzieć. Wiem tylko tyle, że pojawiałeś się na forum razem z dyskusją, czyli 3.03.2006 r. Może warto byłoby się podpisać i podąć namiary na siebie? Prawda jest, że dałam takie ogłoszenia, ale jak widać musiałem przestać, ponieważ pojawiały się problemy. Maszyna na początku drukowała fantastycznie, a potem było gorzej. Panie Tomaszu, z Epcotu, osobiście nic do Pana nie mam, Pan pracuje w Epcocie i to wszystko. Jeśli twierdzi Pan, że naprawiałem sam maszynę, dlaczego nie wpisał Pan tego w raport?...

06.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

Dali instrukcję, ale po angielsku gdzie jest napisane, ze musze znać ten język ? , mimo ich prób, ploter rzuca (przesuwa) wcinanie jakieś 3-4 mm na metrze długości. Skoro w cenie jest szkolenie to niech szkolą. Prawda?? Federacja konsumentów jest dla konsumentów, niestety dla podmiotów gospodarczych jest inne, chyba gorsze prawo. Jako konsument załóżmy pan X, już dawno miałbym po kłopocie. Tomasz Kasprzyk (Wiadomość zmodyfikowana przez: kaban dnia 06.03.2006 14:11)(Wiadomość zmodyfikowana przez: kaban dnia...

06.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

Panie Pawle był Pan u mnie dwa razy, zawsze po to żeby poprawić coś po Pańskim koledze, który z racji wieku i stażu, nie może znać się na tych jakby nie patrzeć skomplikowanych maszynach. To również nie jego wina. Sami wielokrotnie mówiliście, że nie macie czasu, że Was ciągle gonią po Polsce, że jest Was tylko dwóch. To, że Pana młodszy kolega zalał maszynę nieodpowiednim tuszem odkrył Pan, potem poleciały pompki. Jednak do dnia dzisiejszego, niestety nie wiecie jak wycinać wcześniej zalaminowane wydruki. Serwisujecie i szkolicie z zakresu obsługi maszyny tnąco...

05.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

Cieszę się, że są tacy, którym się ta dyskusja przydała. Dziękuję za negatywna posty. Złośliwych zapraszam do sprawdzenia w encyklopedii, co to jest (było) forum i do czego służyło. Uciszę się, kiedy tu pojawią się pozytywne komentarze odnośnie serwisu, o którym dyskutujemy. Zapraszam jednak osoby, które podobnie jak ja kupiły maszynę modyfikowana przez firmę sprzedającą. Sprzedawać i serwisować Seiko to jedno, modyfikowane Rolnady to drugie. Żeby przerabiać i serwisować Rolnady, potrzeba znacznie większej wiedzy i praktyki. Strażnikom poprawności...

05.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

Zastanawia mnie tylko, dlaczego szanowna redakcja, nie zadaje tych samych pytań Epcotowi. Przecież oni też, sformułowali kilka, co najmniej kontrowersyjnych zarzutów. Pozdrawiam wszystkich, którzy doszli do tego miejsca. Tomasz Kasprzyk

04.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

Nie wstydzę się swych słów to wszystko 100% prawdy. Dzięki tym postom, wiem, że nie jestem sam. Zgłosiło się już kilka osób pokrzywdzonych przez Epcot. Zadeklarowały się opisać swoje przeżycia z Epcotem na piśmie z danymi firmy i pieczęciami etc. (taki był cel, który udała się nam osiągnąć). Jeżeli ktoś publicznie zarzuca mi coś, czego nie zrobiłem, muszę móc się bronić. Taki ktoś zwyczajnie kłamie. Przykre jest to, że jak napisałem w Epcocie są osoby, z którymi można było rozmawiać niestety ich starania zostały zaprzepaszczone przez tzw. górę....

04.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

Aha, nie wiem czy zauważyliście, ale Epcot zręcznie udał, że nie zauważył, że nie tylko ja mam z nimi kłopoty. Nie odnieśli się do pozostałych listów. Zachęcam do pisania i informowania ewentualnych zainteresowanych co może siei przydarzyć. Tomasz Kasprzyk

03.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

Jak wcześniej pisałem Roland SC545EX nie V, a w usuniętym liście , którego ja również byłem adresatem (do wiadomości), bało czarno na białym napisane, że nie jestem już stroną i, że o ewentualnej naprawie może decydować firma leasingowa. Firma leasingowi prosi o ustalanie terminów z nimi, mnie już właściwie nawet nie wolno o tym decydować. Szkoda, że regulamin zabrania cytowania czegoś, co jednoznacznie zadaje kłam kiepskim, bo kiepskim, ale argumentom Epcot. Zainteresowanym prześle te korespondencję na maila. Tomasz Kasprzyk

03.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

wiadomość usunięta z powodu naruszenia regulaminu(Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 03.03.2006 20:48)

03.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

jednak!! Do czegoś zmusiliśmy Epcot. PRZEPRASZAM, ŻE NA FORUM, ALE UWAŻAM, ŻE CZYM WIĘCEJ LUDZI TO TERAZ PRZECZYTA, TYM MNIEJ BĘDZIE W PRZYSZŁOŚCI TAKICH LISTÓW. Teraz pewnie długa odpowiedź punkt po punkcie. 1) rzeczywiście Marta kiedyś mieszkała w Pleszewie, nie zmieniła tego. Przepraszam. Natomiast nigdy się za nią nie podawałem. Za Martę jeszcze raz przepraszam, młoda dziewczyna, chciała dobrze, rozpętała burze. 2) tak jest mieściliście się w 14 dniach, ale jaka z tego pociecha, kiedy nawet uśredniając, że był to 8 dzień, razy 8...

03.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności

Gdybyś czytał uważnie zauważyłbyś, że pełne dane zostały podane wczoraj, jak również jest informacja, że Marta nie mogła wczoraj od 15 niczego w serwisie umieścić. Kiedy tylko wróciłem naprawiałem ten błąd i przeprosiłem. Ty też się nie podpisałeś, a w ogóle, czemu służy Twoja wypowiedź, nie wypowiedziałeś się na temat tylko jakieś ogólniki. Właśnie zbieram dokumenty i informacje, które wykorzystam w sądzie przeciwko Epcotowi. Jak widać nie jestem sam. Dodatkowo napisałem jak Epcot traktuje klientów, żeby inni wystrzegli się mojego błędu....

03.03.2006 | autor: kaban | Biznes, praca, formalności
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764