Witam! Mam taki problem maszyna jak w tytule versa works wysyła plik do cięcia po obrysie i wycina jak popadnie a w zasadzie jaka była kolejność tworzenia w corelu. Jak rozwalić plik żeby wycinało po kolei.
06.11.2014 | autor: lukasow | Piaskownicaze znanych mi informacji to uwzględniając wszystkie za i przeciw wybrałbym HP latex częściowo dla zdrowia a częściowo dla medium, które nie musi mieć przygotowanej powierzchni pod zadruk. Materiał bez powleczeń. Porównując koszty to można powiedzieć że to jest to podobny przedział. ZA HP przemawia to że może stać pod ścianą i nie zajmuje miejsca. Druga rzecz wydruki są suche i nie traci się czasu na dosuszanie lub inne z tym związane zajęcia. Można laminować od razu po wyjściu z maszyny. O serwisie i usterkach przy maszynach to jest problem...
20.04.2012 | autor: lukasow | Druk wielkoformatowyPostanowiłem dla wiadomości ogółu pracujących w branży opisać problem. W ogólnej opinii panuje pogląd na szkodliwość mniej więcej taki: twardy solvent szkodliwy i te mniej lub nieszkodliwe eco i mild. Jak to zbadać bądź sprawdzić co jest bardziej szkodliwe albo mniej. Najprościej przeczytać skład chemiczny i poszukać w internecie co mówią specjaliści o poszczególnych związkach. Pojawia się problem bo substancje są najczęściej używane poza granicami polski i nazwy chemiczne nie są równoznaczne w polskiej literaturze przez co odnalezienie...
15.04.2012 | autor: lukasow | Po godzinachtrzeba kupić taką folię która ma klej kanalikowy - w plasticsie mają i wtedy najwymyślniejsze wycinanki można jechać na sucho i nie tracić czasu na dosychanie.
09.08.2011 | autor: lukasow | PiaskownicaW PLASTICSIE lub TUPLEXIE jest acryfix 117 chyba taki ma numer utwardzany przez UV a nie odparowaniem rozpuszczalnika. Wystarczy bardzo mała ilość a on sam jakby penetruje spoinę nie wypływa poza i jest bardzo rzadki ale dobrze klei. Była tym klejona rurka z plexi do podstawki wszystko bezbarwne a robiło za ekspozytor.
09.08.2011 | autor: lukasow | Problemy techniczneW Plastics-ie maja taki materiał CYBERTEX przypomina w strukturze materiał roletowy.
27.08.2010 | autor: lukasow | Druk wielkoformatowypranie w 30-40 stopniach jakiś delikatny proszek. Jak pracowałem w drukarni to był ten sam problem. A i tkanina jek sie naelektryzowała to to była jazda pióropusze sie robiły
05.07.2010 | autor: lukasow | Znakowanie, DTG, DTF, termotransfer, sublimacjaWitam Znam reklamę-serwis, kleją barrrrdzo dużo i dobrze, więc jak twierdzą, że lukasow fantazjuje to tak jest. Co do stwierdzenia kozika że DHL-a zrobił w 1,5 godziny to się zgadzam sam też kleiłem - ale tylko elementy na naczepie - NIE CAŁOŚĆ, całości w tym czasie się nie da - wygrzewanie trwa dłużej. Co do zapłaty to sami niszczymy rynek gdyby ceny były takie jak w 2000r to nikt by nie proponował wyjazdów za chlebem...
29.06.2010 | autor: lukasow | Car wrapping: Reklama na pojazdachSłupki wjazdowe mogą być z foli odblaskowej nie muszą świecić - oszczędność energii, a ostatnio widziałem banery odblaskowe zadrukowane więc jest już pełna technologia bez zastosowania elektryki a spełnia swoje zadanie - świeci w nocy. Mogę podać namiar na firmę która robi coś takiego a montażystów ma w całym kraju.
29.06.2010 | autor: lukasow | Reklama świetlna, litery blokowe, kasetonyAerograf to najlepsze rozwiazanie nie trzeba dużo farby a efekty sa jak z maszyny drukującej. Widziałem samochód pokryty cały grafika aerografem i na szybach OWV tez pomalowana.
28.06.2010 | autor: lukasow | Problemy techniczneJak obliczyć takiego tira jeden człowiek okleja 9 h. Jak ktoś potrzebuje armii ludzi, sporo wody i dwie tony czasu i jeszcze podnośnik do klejenia bo drabina sie gibie to nic dziwnego, że nie zrobi w terminie, a potem porusza temat na forum. Widziałem kiedyś jak ekipa 6 osób robiła jeden bok tira drugą stronę okleił jeden człowiek jak ta reszta była w połowie drogi. Patałach na pewno bedzie miał problem nawet jakby miał tydzień czasu. A ceny wysokie bo kleić nie umie jak trzeba zapłacić za wydruk bo nie poszło to z czegoś musi zapłacić. Przy 20-30 tirach po...
24.05.2010 | autor: lukasow | Car wrapping: Reklama na pojazdachmam takie pytania o ochronę lakieru czy już ktoś to wklejał i jaki poziom cenowy można uzyskać. Podobnież to nie jest PVC ale poliuretanowa folia bezbarwna
19.05.2010 | autor: lukasow | Problemy techniczneOstatni wynalazek czyli myjka parowa do podłóg działa świetnie i sprawdza sie przy zdejmowaniu folii. Jeśli klej nie schodzi to PLASTICS ma specjalne żele do czyszczenia klej zamienia sie w kisiel i mozna zmyć wodą bez uszkodzenia lakieru. W razie pytań służę pomocą.
04.05.2010 | autor: lukasow | PiaskownicaIstnieje olbrzymie prawdopodobieństwo niedosuszenia wydruku przed klejeniem. Jeśli był nakładany laminat to tym bardziej. Takie wydarzenia maja miejsce. Ale jak już maja to nie chodzi o to by gadać ale by wyczyścić. Jest żel czyszczący, który zamienia taki klej w "kisiel" i można usunąć go wodą. Kosztuje sporo około 40 zł za 0,5l ale jest bardzo wydajny. Więcej informacji na e-mail wete@op.pl
09.04.2010 | autor: lukasow | Car wrapping: Reklama na pojazdachmam taka zagadkę: dostałem próbkę foli srebrnej półmat na bezbarwnym podkładzie. Grubość foli na oko około 100 mikronów. Podkład jak u folii do znaków drogowych 3M tzw. ECF-ki Jak ktoś wie gdzie coś takiego można zakupić to będę wdzięczny.
07.04.2010 | autor: lukasow | Poradnik zakupowy