logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
avatar użytkownika

margarett - informacje

avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 24.04.2005
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto margarett nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Strona www: http://
Lokalizacja: Gdańsk
Podpis: Margarett

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 24.04.2005
  • Ostatnia wizyta: w zamierzchłej przeszłości...
  • Konto margarett nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem margarett:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
50 (50 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
1 (3 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
4 (20 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
brak danych
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 73
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ +
Galeria prac:
Zobacz więcej prac tego użytkownika
Zobacz więcej prac tego użytkownika
Zobacz więcej prac tego użytkownika
Zobacz więcej prac tego użytkownika
Ostatnie wiadomości na Forum:

Przed chwilą bez problemu usunęłam 30m2 onewaya z witryny. Po pierwsze przydają się długie paznokcie (dla kobiety ważna wskazówka), po drugie trzeba sprawdzić czy folia jest z klejem usuwalnym czy trwałym (ale to przed naklejeniem), po trzecie, gdy popełniłam błąd i zastosowałam folię z trwałym klejem pomogło trochę przetarcie folii rozpuszczalnikiem do farb poliwinylowych. Temp. wskazana dodatnia, ale jak akcja to akcja

15.11.2007 | autor: margarett | Problemy techniczne

Witam! Ostatnio spotykam się z grafiką drukowaną na... właśnie trudno zidentyfikować mi ten nośnik. Raczej papier lub folia samoprzylepne, ale z bardzo delikatnym klejem. Świetnie się trzyma pcv, a po oderwaniu nie pozostawia śladu kleju Do zastosowania krótkookresowego, 2,3-tygodniowe ekspozycje. Cóż to? Jakiej firmy? Pozdrawiam!

14.11.2007 | autor: margarett | Poradnik zakupowy

Definicji można mnożyć tyle ile się chce. Ja podałam swoje - wynikające z pewnego logicznego toku myślenia i bardzo proste. Pozostanę przy nich bo doskonale porozumiewam się z innymi (nie muszę niczego tłumaczyć i wyjaśniać). Natomiast niezły mętlik widzę w naszej dyskusji. Teraz niestety dłuższa przerwa - wyjeżdzam zrobić kilka skutecznych reklam - mam nadzieję, że zbudują pozytywny wizerunek firmy. Jeśli jednak coś do mnie napiszesz - odsyłam Cię do moich wcześniejszych postów - tam znajdziesz wszystkie...

23.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

On 2006-05-22 21:13, Diplodoc wrote: Wczoraj w telewizorze mówili, że w pewnej restauracji w Warszawie zatruło się 7 osób. Bardzo głośno i wyraźnie podano nazwę knajpy, oraz adres. Skuteczna reklama prawda margarett. Na pewno przynajmniej połowa z tych co to słyszeli pójdzie jutro sprawdzić czy przeżyją kolację czy to ich trafi... Skuteczność reklamy nie jest najważniejszym jej czynnikiem....

23.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

Podejrzewam, że Salomon może mieć sukcesy w przekonywaniu klientów do swoich wizji. Wcześniej napisał: "Chyba jednak miałem w tej dyskusji poważne argumenty a jestem w takich bojach zaprawiony bo niejednokrotnie takie dyskusje prowadzę z klientami" Jesli tak z nimi dyskutuje jak z nami (ze mną) na forum - to myślę że każdego zmęczy i zmaltretuje. Każdy dla świętego spokoju zgodzi się na wszystko. Tylko jedna sprawa, czy to jest etyczne?

22.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

Salomon: z satysfakcją zauważam, że mimo tego, że ta niereklama tak bardzo Ci się nie podoba potrafisz przyjąć rzeczowe argumenty 1. Jeżeli ( jak piszesz) co do AIDY wszystko się zgadza - to w zasadzie mamy problem z głowy - reklama jest ciekawa i skuteczna. Przecież to proste! 2. Wcześniej napisałeś, że połowa klientów będzie zrażona, a połowa zaciekawiona (miara skuteczności) To jeszcze prostsze! Piszesz też o innych rzeczach - kazda z nich to osobny, wielki temat. Nie ma sensu tego wszystkiego ze sobą...

22.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

Chyba sprawa nie jest tak prosta jak się wydaje

21.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

On 2006-05-21 21:14, Salomon wrote: Margaret: właściciel tego interesu wolałby jednak widzieć nas wszystkich jako zadowolonych klientów Salomon: nie sądzisz, że połowa nas wszystkich w zupełności zadowoli właściciela? Sprawa jest prostsza niż się wydaje. Gdyby zrobił reklamę poprawną etycznie estetycznie, prawnie itd, czyli taką...

21.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

Niezależnie od tego, czy reklama podoba się wszystkim, czy połowie - JEST SKUTECZNA choćby dlatego, że o niej dyskutujemy.

21.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

poza tym nie odnoszę się do kwestii etycznych, moralnych, prawnych,itp. a jedynie do kreatywności i szukania zaskakujących rozwiązań. Żeby reklama była skuteczna, tzn. w fazie pierwszego kontaktu zwróciła uwagę, nie musi być ani ładna, ani miła, ani różowa... I nie staram się tu nic nikomu udowodnić, a jedynie przedstawiam swój pogląd

21.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

[quote] On 2006-05-21 16:01, Salomon wrote: "Jeżeli tak pojmować zadania reklamy to mam prosty sposób na wypromowanie Waszych firm: proszę wdziać koszulkę z logo swojej firmy i założyć jakieś bardzo dziurawe buty najlepiej podrutowane żeby podeszwa nie odeszła. Proszę tak chodzić po ulicach Waszego miasta najlepiej kilka dni i nie ma lewara żeby po tych paru dniach nie było o Was głośno." Rewelacyjny pomysł!!! Jeżeli akcja dotyczyłaby np. usług szewskich, popartych śmiesznym hasłem, to czemu nie??? W...

21.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

Najważniejsze, aby reklama zwróciła uwagę odbiorcy, zainteresowała - to pierwszy krok. W tym przypadku b.dobrze zrealizowany. Równie dobrze mogli postawić niebieską krowę w różowe kropki - jeżeli odbiorca by się nią zainteresował to pierwszorzędny cel zostałby osiągnięty. Też można postawić tablicę z ładną trawką, kawałkiem nieba i napisem w barwie ziemi o wysokości litery 2cm i odpowiednio cienkim (subtelnym) kroju - może i ładne, ale czy ktoś to zobaczy???

21.05.2006 | autor: margarett | Oceńcie moją pracę!

On 2006-04-10 21:26, maxlight wrote: "cennik dla firm reklamowcyh" - kolejna hypokryzja. Czy nie jest to po prostu kolejny chwyt marketingowy naszej branży? [/quote] Ja uważam jednak, że coś z tymi "cennikami dla firm reklamowych" nie do końca jest tak jak być powinno. Ostatnio nasz duży klient (zdecydowanie końcowy) pokazał mi maile jakie są do niego przesyłane np. z drukarni solventowych i było to bardzo nieprzyjemne doświadczenie, gdy zobaczyłam cenę za baner 28,00/m2. No i cennik był z nagłówkiem "dla agencji reklamowych"...

14.04.2006 | autor: margarett | Biznes, praca, formalności

a ciekawe co z karą? pieniężna? czy może tylko nakaz usunięcia reklamy?

10.04.2006 | autor: margarett | Szyldy, tablice

[quote] On 2006-04-10 16:08, Salomon wrote: Myślę, że szczegółowych przepisów na to nie ma bo gdyby były z dnia na dzień musiałoby zniknąć połowa szyldów Są przepisy, a te najnowsze bardzo szczegółowe, na tyle, że połowa reklam powinna zniknąć

10.04.2006 | autor: margarett | Szyldy, tablice
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764