logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
avatar użytkownika

redakcja - informacje

avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 15.05.2025
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Konto reprezentuje oficjalnie następującą firmę lub instytucję:

Nazwa: Joanna Szczepanik-Łukasiewicz ICOS
Nazwa skrócona lub zwyczajowa: Redakcja Signs.pl
NIP: 679-176-12-98
REGON: 357224898

Adres zarejestrowania działalności:

Miejscowość: Liszki
Kod pocztowy: 32-060
Adres: Cholerzyn 445
Województwo: Małopolskie
Uwaga: Ten adres służy wyłącznie celom formalnym. Działalność wykonywana jest w innym miejscu.

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 6.06.2023, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Ostatnia aktualizacja danych nie podlegających weryfikacji: 6.06.2023

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 15.05.2025
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem redakcja:
Wyślij wiadomość prywatną
redakcja o sobie:
Najukochańsza ze wszystkich redakcji!
Ostatnie publikacje:
„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów

Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!

14.05.2025 | przeczytano: 50 razy
Trendy w eventach korporacyjnych 2025

Wydarzenia firmowe to dziś jedno z najpotężniejszych narzędzi komunikacji. Angażują wszystkie zmysły uczestników, oferując unikalne doświadczenie interakcji z marką i zespołem. Obecnie eventy korporacyjne wykraczają daleko poza standardową imprezę z headlinerem – stają się strategicznym zasobem dla firmy, jej kultury i employer brandingu.

14.05.2025 | przeczytano: 47 razy
Salestube wchodzi na rynek brytyjski

Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją Mediaplus UK.

14.05.2025 | przeczytano: 61 razy
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą

Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.

14.05.2025 | przeczytano: 72 razy
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO

Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.

14.05.2025 | przeczytano: 67 razy
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy

Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury, wykorzystując szerokokątną perspektywę 24 mm, jak również do portretów z pięknym efektem bokeh przy ogniskowej 60 mm. Dodatkowo, dzięki funkcji Hybrid Zoom (*1), można zwiększyć zakres zoom aż do 187 mm (*2) zarówno w przypadku zdjęć, jak i wideo. Duża przysłona F2.8 zapewnia wysoką rozdzielczość obrazu i doskonały efekt bokeh w całym zakresie ogniskowych, umożliwiając stosowanie krótszych czasów naświetlania i minimalizując rozmycie obiektu nawet przy słabym oświetleniu.

14.05.2025 | przeczytano: 59 razy
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo

W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej Radtke, Integrated Communication Director Publicis Warsaw.

14.05.2025 | przeczytano: 73 razy
Opakowania AI-friendly: czytelne także dla algorytmów

Jedną z podstawowych ról opakowania, oprócz przechowywania i transportowania, jest jego atrakcyjność wizualna, dzięki której produkt wyróżnia się na półce, przyciąga uwagę klienta i skłania do zakupu. Opakowanie pełni jednak dużo więcej funkcji, a poza konsumentem powinno być czytelne także dla algorytmów. Mowa o sztucznej inteligencji, która stosowana w systemach do zarządzania ekspozycją, ułatwia monitorowanie dostępności produktów oraz usprawnia logistykę. Aby mogła skutecznie wspierać procesy logistyczne i sprzedażowe, konieczne jest zastosowanie rozwiązań projektowych AI-friendly. Jak zatem, we współczesnym świecie wielopaków, zestawów promocyjnych czy opakowań zbiorczych, tworzyć opakowania produktów, które zwiększają efektywność operacyjną, poprawiają analitykę, a finalnie usprawniają sprzedaż?

14.05.2025 | przeczytano: 70 razy
Publicon rozwija Publicon.AI

Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija Tomasz Bryja - wcześniej związany z takimi markami jak Microsoft, dobreprogramy, Wirtualna Polska, DOMODI, Diablo Chairs, a obecnie również Executive Chairman w IDEA commerce.

14.05.2025 | przeczytano: 64 razy
Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn

Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych jakie oferuje im Linkedin.

14.05.2025 | przeczytano: 77 razy

Masz wrażenie, że Twoi klienci działają irracjonalnie? Przeceniają drobne nagrody, a te odroczone w czasie, nawet znacznie większe, ich nie kuszą? A może z jakiegoś powodu nagle zwiększają częstotliwość zakupów, nawet jeśli nie proponujesz im specjalnych zniżek? To nie magia, to psychologia! Poznaj efekty psychologiczne rządzące naszymi decyzjami zakupowymi i dowiedz się, jak wykorzystać je w programie lojalnościowym.

14.05.2025 | przeczytano: 84 razy
Crunchips w letniej odsłonie i opakowaniach od Soul & Mind

Na rynku pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips Summer Edition w dwóch smakach: Salsa oraz Kremowa Papryka. Nowe propozycje to nie tylko intensywne doznania smakowe, ale również przyciągające uwagę opakowania przygotowane przez agencję Soul & Mind.

14.05.2025 | przeczytano: 90 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dscoop Edge: rozwiązania HP automatyzujące cyfrowy druk przemysłowy

Podczas Dscoop Edge w Long Beach, w obecności 1000 liderów branży poligraficznej, HP zaprezentowało nowe możliwości automatyzacji opartej na sztucznej inteligencji, wprowadzając system HP Nio oraz nowe funkcje dla HP PrintOS, HP Site Flow i HP Brand Centre. Prezentacja tych rozwiązań zbiega się z obchodami 20-lecia Dscoop, podkreślając dynamiczny rozwój technologii druku cyfrowego w ciągu ostatnich dwóch dekad.

14.05.2025 | przeczytano: 91 razy
Masowa korespondencja wciąż istotna w dobie cyfryzacji

Choć cyfryzacja dynamicznie zmienia sposób komunikacji, a liczba przesyłek listowych ogółem maleje, są obszary, w których tradycyjna korespondencja pozostaje nieodzownym narzędziem komunikacji. Z danych niezależnego operatora pocztowego Speedmail wynika, że największe wolumeny nadal generują branże: bankowa, telekomunikacyjna i windykacyjna, gdzie papierowe listy wspierają skuteczność operacyjną i budowanie relacji z klientem. Systematycznie rośnie także udział administracji publicznej, dla której alternatywny operator staje się ważnym partnerem w bezpiecznym przekazywaniu informacji obywatelom.

14.05.2025 | przeczytano: 77 razy

Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?

14.05.2025 | przeczytano: 64 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

Przepraszam bardzo za utrzymujące się od wczorajszego wieczora kłopoty z dostępem do Signs.pl. Mieliśmy dość zmasowany atak na serwer który wprawdzie udało się skutecznie powtrzymać, ale po którym z niezrozumiałych powodów posypało się coś po stronie Cloudflare, który to system pośredniczy w serwowaniu naszych stron (w ten sposób neutralizujemy niechciany ruch ze strony botów). Eksperymentujemy z ustawieniami Cloudflare i wygląda na to, że zmniejszenie rygorów cachowania poprawiło sytuację, choć stale ją obserwujemy. pozdrowienia Łukasz

27.04.2025 | autor: redakcja | Portal - błędy, sugestie, pomysły

I kolejna okazja na poszerzenie możliwości zawodowych z Signs.pl. Tym razem znany dobrze cykl warsztatów COLOP Polska i bezpłatna wejściówka na jeden z 3 terminów najbliższych spotkań: - 24 – 25 kwietnia 2025 w Szczecinie - 22 – 23 maja 2025 w siedzibie firmy Colop Polska w Bytomiu - 12 – 13 czerwca 2025 w Żabiej Woli pod Warszawą Kto pierwszy, ten lepszy i ten otrzyma wejściówkę. Więcej informacji:

14.04.2025 | autor: redakcja | Szkolenia, praktyki, edukacja, literatura, targi

Dla naszych bywalców zainteresowanych nowymi technologiami w produkcji firmowej, organizacji eventów i widowisk, zastosowaniem AI w marketingu i komunikacji, przygotowaliśmy wraz z organizatorem konferencji Scena Jutra po 5 bezpłatnych wejściówek na każdy z 2 dni konferencji! Zainteresowanych otrzymaniem kodów promocyjnych prosimy o kontakt: signs(at)signs.pl. Wydarzenie odbędzie się 14-15 kwietnia w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Więcej informacji:

06.04.2025 | autor: redakcja | Szkolenia, praktyki, edukacja, literatura, targi

dfwedwdeww3

12.02.2025 | autor: redakcja | Tester

Tego nie wiemy - jak w wypadku każdego filmu interpretacje mogą się mnożyć, ku zaskoczeniu autorów. W końcu autorzy też nie do końca muszą sobie zdawać sprawę co siedzi w głębokich zakamarkach ich podświadomości A dyskusja została rozkręcona przez niemiecką prasę - to tam zaczęto rozwijać tematy takie jak wspomniany dylemat "czy człowiek rodzi się zły". Autorzy pewnie w ogóle o tym nie myśleli - ale nic nie przeszkadza aby wykorzystać taki filmik w dyskusji na ten temat. Przynajmniej dopóki...

08.02.2025 | autor: redakcja | Humor

Mówiąc poważnie, w tle jest tak naprawdę dyskusja o delegowaniu kompetencji. Pełna samodzielność i autonomia wykluczają współdziałanie i życie w społecznych ramach, ale modele tego delegowania - na władzę, autorytety, specjalistów-zawodowców itd. są coraz mocniej dyskutowane i podważane, co widzieliśmy choćby przy okazji pandemii. Teraz do tego katalogu dołącza jeszcze sztuczna inteligencja i systemy podejmujące za nas decyzje w sytuacjach nieraz krytycznych życiowo... Być może ten filmik można czytać również jako głos w tych sporach i dyskusjach

08.02.2025 | autor: redakcja | Humor

Wyjaśnijmy, że spot nie jest dziełem producenta, ale grupy studentów, a firma niespecjalnie jest z niego zadowolona. Obok rozlicznych kontrowersji ("czy ludzie rodzą się już źli?") prowokuje również dyskusję na temat zagrożeń związanych z podejmowaniem decyzji przez autonomiczne systemy we współczesnych samochodach. Jeśli kogoś denerwuje, że auto próbuje kręcić za niego kierownicą, to filmik podsuwa kolejne argumenty do narzekań

07.02.2025 | autor: redakcja | Humor

Typowe ogłoszenia prosimy zamieszczać na naszej Giełdzie

04.02.2025 | autor: redakcja | Kwarantanna

Witamy na forum

27.01.2025 | autor: redakcja | Humor

Więcej informacji: https://www.signs.pl/jerzy-owsiak-oraz-pawel-tkaczyk-prelegentami-remacongress-2025,407182,artykul.html

18.01.2025 | autor: redakcja | Szkolenia, praktyki, edukacja, literatura, targi

Owsiak ma mówić na temat logistyki przy organizacji imprez i o roli upominków reklamowych w jego akcjach. Ma w tej dziedzinie unikatowe doświadczenia, które mogą okazać się cenne dla ludzi z branży - szczególnie eventowej. Co w tym złego?

18.01.2025 | autor: redakcja | Szkolenia, praktyki, edukacja, literatura, targi

Konary, parówki, dżemy i takie sprawy - okiem agencji reklamowych:

08.01.2025 | autor: redakcja | Humor

Czyli że identyfikujesz się raczej z kierownictwem z pierwszego filmiku?

31.12.2024 | autor: redakcja | Humor

Rekrutacja grafika komputerowego:

30.12.2024 | autor: redakcja | Humor

Kiedy kierownik tłumaczy grafikowi jak wykonać zadanie

29.12.2024 | autor: redakcja | Humor
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764