logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
redakcja - avatar użytkownika

redakcja - informacje

redakcja - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 21.04.2019
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Konto reprezentuje oficjalnie następującą firmę lub instytucję:

Nazwa: Joanna Szczepanik-Łukasiewicz ICOS
Nazwa skrócona lub zwyczajowa: Redakcja Signs.pl
NIP: 679-176-12-98
REGON: 357224898

Adres zarejestrowania działalności:

Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-510
Adres: Rejtana 2
Województwo: Małopolskie
Uwaga: Ten adres służy wyłącznie celom formalnym. Działalność wykonywana jest w innym miejscu.

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 3.04.2013, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Ostatnia aktualizacja danych nie podlegających weryfikacji: 11.04.2019

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 21.04.2019
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem redakcja:
Wyślij wiadomość prywatną
redakcja o sobie:
Najukochańsza ze wszystkich redakcji!
Ostatnie publikacje:
Szczecin 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Szczecin 2018

Prezentujemy kolejny odcinek przeglądu stanu prac nad uchwałami krajobrazowymi w 8 największych miastach Polski. Przed przystąpieniem do prac nad uchwałą w Szczecinie przeprowadzono szczegółową inwentaryzację, która pokazała, że jedynie 19% reklam w mieście zostało ustawionych legalnie.

19.04.2019 | przeczytano: 238 razy
Ikea. Ta kuchnia sprawdza się w życiu

Czy można osiągnąć spektakularny wzrost sprzedaży bez etykiety "Nowość!" - nie zmieniając niczego w ofercie, nie wprowadzając nowych produktów? Jurorzy Effie Awards wskazali taki przykład. Kampania kuchni IKEA doprowadziła do imponujących wzrostów sprzedaży wyłącznie dzięki nowemu pomysłowi na opowieść o istniejących od dawna w ofercie produktach. Zobaczcie jak tego dokonano...

19.04.2019 | przeczytano: 255 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja

Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.

18.04.2019 | przeczytano: 195 razy
Podsumowanie 5 edycji konferencji Label Innovations

5. edycja konferencji Label Innovations odbyła się w duchu ekologicznych innowacji oraz kreatywnych inspiracji, której uczestnicy dali upust podczas warsztatów kreatywnych.

17.04.2019 | przeczytano: 198 razy
Siła spotkań na Targach Packaging Innovations: Podsumowanie

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, które odbyły się w dniach 2-3 kwietnia 2019 r. w EXPO XXI Warszawa udowodniły, że jedna rozmowa lub jedno spotkanie warte jest więcej niż setki wysłanych maili. Świadczy o tym bardzo duże zainteresowanie Targami, które przez wielu uznawane są za najciekawsze wydarzenie branży opakowań w Europie Środkowej. Tegoroczną edycję odwiedziło blisko 5 000 osób, które poszukiwały konkretnych rozwiązań i produktów.

17.04.2019 | przeczytano: 252 razy
Poznań 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Poznań 2018

W naszym cyklu prezentującym stan prac nad uchwałami krajobrazowymi na koniec 2018 r. tym razem Poznań. Uchwałę intencyjną podpisano ti najpóźniej ze wszystkich omawianych miast: w marcu 2017, jednak prace nad projektem trwały od początku 2017 roku. Pełna wersja projektu nie została przedstawiona (do końca 2018 - red. Signs.pl). W listopadzie 2017 roku zostały przedstawione propozycje tylko niektórych zapisów do projektu uchwał.

14.04.2019 | przeczytano: 412 razy
Depresja tematem XXVIII konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy

Centralny Instytut Ochrony Pracy-Państwowy Instytut Badawczy zaprasza do udziału w XXVIII  edycji konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy poświęconej tym razem tematowi depresji. Do wygramnia jest 5 tys. zł, termin nadsyłania prac upływa 7 maja.

10.04.2019 | przeczytano: 384 razy
Prudential - Młody Bóg

Złote Effie 2018: Prudential - Młody Bóg

W naszym cyklu prezentującym zwycięskie kampanie XIX edycji Effie Awards tym razem „Młody Bóg” - czyli reprezentant marki Prudential w trudnych rozgrywkach między uczestnikami rynku ubezpieczeniowego. Zdaniem jurorów w kampanii udało się zmotywować odbiorców do zainteresowania się własną przyszłością i powiązania tej refleksji z marką, co przełożyło się na wzrosty sprzedaży przekraczające 173%. W ocenie jury pominięto jednak istotny naszym zdaniem czynnik: Prudential dysponował w Polsce specjalnym potencjałem wizerunkowym związanym z obecnością marki w przedwojennej (i wojennej dzięki losom firmowego wieżowca) historii Polski. Być może zatem szybki wzrost sprzedaży był w pewnej mierze rodzajem "premii" za powrót marki kojarzonej z "porządnymi, przedwojennymi czasami"... Jak sądzicie? Jesteśmy ciekawi Waszych komentarzy!

06.04.2019 | przeczytano: 349 razy (komentarzy: 1)
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Gdańsk 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Gdańsk 2018

Kontynuujemy nasz cykl prezentujący stan prac nad uchwałami krajobrazowymi w największych miastach Polski. Dziś czas na Gdańsk, który uchwalił swój kodeks reklamowy na sesji Rady Miasta 22 lutego 2018 r.

06.04.2019 | przeczytano: 479 razy
Jasnowidze 2018: Znamy wyniki konkursu

Zakończyła się trzecia edycja konkursu Jasnowidze, równie udana, bogata i inspirująca jak poprzednie. Z radością obserwujemy rosnące zainteresowanie konkursem w Polsce i za granicą. Jego potwierdzeniem jest liczba zgłoszonych projektów. W tej edycji otrzymaliśmy 530 prac z 35 krajów świata: 370 z Polski i aż 160 z zagranicy! Nadesłane projekty reprezentowały pełen przekrój stylów, konwencji i gatunków książki ilustrowanej dla dzieci, a ich twórcy wykazali się ogromną kreatywnością.

04.04.2019 | przeczytano: 320 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

@Lemarek, Twoje pliki miały bok długości ponad 2,4 K... Istnieje limit 1920 px na długość boku - nasza wina że nie było to powiedziane podczas ładowania pliku, a w dodatku błąd z tego tytułu skutkował mylącym komunikatem o niewłaściwym formacie plików. Już to skorygowaliśmy - a obrazek który chciałeś załadować mógłby mieć z powodzeniem 600-800 px szerokości

17.04.2019 | autor: redakcja | Interfejs i funkcjonalność Signs.pl

Na reklamy mamy limit 25 kb... W porywach do 50.

17.04.2019 | autor: redakcja | Interfejs i funkcjonalność Signs.pl

Anonimek, 2019-04-17 12:16 a ja bym sobie cycki zmienił. Mam nawet kandydata, ale jakbym nie kompresował, to za wielki. Te limity w avatarku to hańba i obieranie wolności słowa. 50 kilosków to mało na awatar? A ile byś chciał na te sodomizmy?

17.04.2019 | autor: redakcja | Interfejs i funkcjonalność Signs.pl

Lamarek, 2019-04-17 12:04 A propo niewygodnych pytań... czyli zupełnie z innej beczki - czy nie zwyrole nie mogą dodawać obrazków z dysku do wiadomości? Bo ja chciałem dzisiaj coś pokazać takiemu jednemu ale nie mogłem załadować ani jpg ani gif-a ani też png (wszystko max 170 kb). Możesz podesłać te pliki na webmaster(at)signs.pl? Zobaczymy co się dzieje. Limit jest 250 a nie 170.

17.04.2019 | autor: redakcja | Interfejs i funkcjonalność Signs.pl

Wiesz na jakie problemy narażasz kolegów gdy siedzą nocami na forum, a tu wchodzi żona? Podobno niejednego już tylko szybki ALT-TAB uratował przed niewygodnymi pytaniami...

15.04.2019 | autor: redakcja | Interfejs i funkcjonalność Signs.pl

Kolego, zechciej na spokojnie przeczytać to co napisałeś zaczynając wątek, potem zastanów się jak może to zostać zrozumiane i pomyśl czy włożyłeś minimum wysiłku aby zostać zrozumianym właściwie.

14.04.2019 | autor: redakcja | Znakowanie, DTG, termotransfer, sublimacja

Dlaczego nie umieścisz tego na giełdzie?

13.04.2019 | autor: redakcja | Utylizator

Przestań udawać że nie wiesz o co chodzi. Jeśli polecasz coś bo chcesz to sprzedać albo np. liczysz, że sprzedawca się zechce za takie polecanie zrewanżować, to takie polecanie jest ordynarnym oszustwem jeżeli się do tego interesu jawnie nie przyznajesz. Nie trzeba wyższych studiów aby to rozumieć. A jeśli chcesz się jawnie przyznawać, to masz do dyspozycji możliwość publikowania newsów, artykułów w których będziesz polecał ile wlezie, masz Strefę Dostawców na forum. Ludzie szukają na forum opinii, a nie marketingowych zachęt. Wystarczy trochę...

12.04.2019 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Jeżeli polecasz coś nie mając w tym własnego biznesowego interesu, możesz jak najbardziej to zrobić. Jeśli natomiast masz taki interes, to zabronione jest nawet zapraszanie po porady na priv. - forum poza Strefą Dostawców nie służy do rozmów handlowych.

12.04.2019 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Żebyś tylko puszczał. Ale dyndasz!

12.04.2019 | autor: redakcja | Interfejs i funkcjonalność Signs.pl
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764