logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
redakcja - avatar użytkownika

redakcja - informacje

redakcja - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 22.04.2021
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Konto reprezentuje oficjalnie następującą firmę lub instytucję:

Nazwa: Joanna Szczepanik-Łukasiewicz ICOS
Nazwa skrócona lub zwyczajowa: Redakcja Signs.pl
NIP: 679-176-12-98
REGON: 357224898

Adres zarejestrowania działalności:

Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-510
Adres: Rejtana 2
Województwo: Małopolskie
Uwaga: Ten adres służy wyłącznie celom formalnym. Działalność wykonywana jest w innym miejscu.

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 3.04.2013, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Ostatnia aktualizacja danych nie podlegających weryfikacji: 11.04.2019

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 22.04.2021
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem redakcja:
Wyślij wiadomość prywatną
redakcja o sobie:
Najukochańsza ze wszystkich redakcji!
Ostatnie publikacje:
Nowa seria atramentów Superior M do drukarek Mimaki w DiPrinter

Nowa kolekcja atramentów UV-LED w ofercie DiPrinter to odpowiedź na potrzeby Klientów posiadających drukarki z atramentem utrwalanym światłem UV marki Mimaki.

09.04.2021 | przeczytano: 375 razy
Przewodnik Brandingowy: bezpłatne wydawnictwo Instytutu IBRA

Przewodnik Brandingowy od Instytutu IBRA jest już dostępny do darmowego pobrania. Publikacja przeprowadza marketerów i managerów przez proces tworzenia oraz zmiany marek. Przewodnik to pierwszy z projektów Instytutu realizujący cel edukacji i budowania standardów branży brandingowej, zarówno dla klientów, jak i wykonawców. Można go już pobrać ze strony Instytutu.

31.03.2021 | przeczytano: 473 razy (komentarzy: 10)
Konkurs na jubileuszowy plakat Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) zapraszają do udziału w ogólnopolskim konkursie na plakat z okazji Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

18.03.2021 | przeczytano: 533 razy (komentarzy: 16)
TO TY ZAPŁACISZ – Akcja OOH przeciwko podatkowi od reklamy

Sprawa podatku reklamowego wraca. Najbardziej zagrożona nim branża czyli outdoorowa (Out Of Home Media) rozpoczęła swoją własną komunikację wyrażając niezgodę na ten podatek. Próbuje się przekonać opinię publiczną, że sprawa dodatkowej składki dotyczy głównie “wielkich mediów’, tymczasem nie jest to prawda.

13.03.2021 | przeczytano: 1081 razy (komentarzy: 20)
Integart przejmuje firmę DS-Laser

W dniu 19.02.2021 firma Integart Sp. z o.o przejęła aktywność dystrybutora ploterów laserowych SUMMA L Series – firmę DS-LASER z Częstochowy, kierowanego przez Pana Michała Skrzypczyka, poszerzając w ten sposób znacząco wiedzę fachową oraz portfolio urządzeń w obszarze post-finishingu, o segment obróbki laserowej. Dzięki dystrybucji SUMMA L-Series INTEGART stanie się dostawcą pełnego wachlarza rozwiązań dla rynku druku tkanin technicznych i sublimacyjnych.

04.03.2021 | przeczytano: 300 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce 2020

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2020 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

03.03.2021 | przeczytano: 435 razy
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online

W dniach 23-26 marca 2021 r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w biurach i zdalnej, a także typowego Home Office. W trakcie spotkania będzie również mowa o trendach w sferze aranżacji nowoczesnych przestrzeni spotkań oraz biznesowej komunikacji.

26.02.2021 | przeczytano: 410 razy
10 strategii na gorsze czasy

Ekonomia i komunikacja marketingowa to naczynia połączone. Współwystępujące wzrost inflacji i bezrobocia, spadek dochodów i spowolnienie gospodarcze, z którym mamy do czynienia w wyniku pandemii i lockdownu, mogą przynieść ograniczanie wydatków i konsumpcji. Niewykluczone, że Polacy będą dążyli do oszczędności, co może skutkować zastępowaniem droższych produktów tańszymi, zwłaszcza w przypadku produktów nisko angażujących oraz kupowania mniejszych ilości produktów markowych. Jak w takiej sytuacji powinni zachować się marketerzy? Poniżej przedstawiamy 10 wskazówek dla strategii komunikacji, jak zareagować na kryzys gospodarczy, aby konsumenci pozostali lojalni wobec naszej marki i nie zamienili jej na tańszych konkurentów.

17.02.2021 | przeczytano: 363 razy (komentarzy: 4)
Co łączy marketing ze szpitalami przyszłości?

Okazuje się, że całkiem sporo. Grupa 27 ekspertów z Fundacji K.I.D.S. (wśród nich wolontariusze kompetencyjni Publicis Groupe) opublikowała Raport „Dziecięcy Szpital Przyszłości”, który jest punktem wyjścia do dyskusji o pediatrycznej opiece w Polsce i wizją jej przyszłości. Fundacja chce wprowadzać innowacje, nowe technologie, usprawniać procesy, zmieniać doświadczenia pacjentów, poprawiać komfort pracy lekarzy – wszystko w celu zminimalizowania stresu dzieci i ich rodziców, który związany jest z chorobą i pobytem w szpitalu.

17.02.2021 | przeczytano: 271 razy
Jaki znak nasz? Diagnoza i co dalej

Jak ma być a nie jest – tak można określić spotkanie zorganizowane przez Mateusza Machalskiego, w którym uczestniczyli Andrzej Ludwik Włoszczyński, Adam Twardoch oraz Marcin Władyka. Planowana konferencja ze względu na reżim sanitarny zamieniona została w czteroodcinkowe nagranie dyskusji, w której, wbrew wcześniejszym planom, niestety nie mogłam wziąć udziału z powodu samoizolacji. O ile zmienna, niestabilna sytuacja związana z COVID–19, choć uciążliwa, zapewne będzie miała swój kres, o tyle diagnoza o tymczasowości oraz braku realnych rozwiązań dla komunikacji polskiego państwa trwa od… cóż, praktycznie od zawsze. 

16.02.2021 | przeczytano: 339 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

Uważasz że 80 groszy kosztów licencyjnych na egzemplarzu to dużo? A ile ma kosztować jeden egzemplarz? Ile chcesz na nim zarobić?

31.03.2021 | autor: redakcja | Piaskownica

Tego typu ogłoszenia prosimy zamieszczać na Giełdzie

05.03.2021 | autor: redakcja | Utylizator

Kochani, jeżeli są chętni na takie personalne pogawędki to prosimy założyć nowy wątek w dziale Po godzinach - a tutaj prosimy trzymać się tematu.

21.02.2021 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

hopsa, 2021-02-19 14:31 Cron co robi? A np. aktualizuje xml ze stockiem. Albo w drugą - aktualizuje stany na stronie. Się uczepiłeś tych 100 procesów Masz do dyspozycji całe 16. Równocześnie 4. Chodzi o to że hosting dający 4 równoległe procesy nie jest dedykowany do obsługi systemów wymagających tego typu zabiegów i nie ma powodu się dziwić, że serwer zwisa pod takim naciskiem.

19.02.2021 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Zależy co ten cron robi, bo taką metodą można spokojnie uruchomić te 100 procesów i nawet własny serwer bez żadnych limitów będzie kwiczał.

19.02.2021 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Limity na wordpressach wcale nie są wyższe. Nawet dedykowane "managed hostingi" dają zazwyczaj po kilkanaście równoległych procesów - i koniec, serwer dalej leży. To nie jest tak że jak ze strony korzysta 200 osób to wymaga to 200 procesów. Te 200 osób musiałoby kliknąć jednocześnie uruchamiając trawający w tym samym czasie proces. To skrajnie mało prawdopodobne - nawet żądanie wyplucia strony przez serwer nie jest pojedynczym procesem, ale pewną sekwencją opartą najczęściej o interakcję z przeglądarką, zatem wymagającą dwustronnej komunikacji, oczekiwania w...

19.02.2021 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Koleżanki i koledzy. Prywatne oferty prosimy kierować na pocztę prywatną - nie stanowią one odpowiedzi na postawione przez autora wątku pytanie, niezależnie od tego czy są dla niego interesujące czy nie.

19.02.2021 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Nie ma znaczenia ilu użytkowników korzysta z serwisu, ale ile generują procesów, bo dopiero ta liczba określa stopień obciążenia serwera. Każdy usługodawca podaje jakie są limity bezpieczeństwa dla danego hostingu, wyrażające się właśnie liczbą dopuszczalnych procesów.

19.02.2021 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Część kolegów już kompletnie zdziczała?

10.02.2021 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Takie zwykłe ogłoszenia prosimy zamieszczać na giełdzie

05.02.2021 | autor: redakcja | Utylizator
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764