logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
redakcja - avatar użytkownika

redakcja - informacje

redakcja - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 30.10.2020
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Konto reprezentuje oficjalnie następującą firmę lub instytucję:

Nazwa: Joanna Szczepanik-Łukasiewicz ICOS
Nazwa skrócona lub zwyczajowa: Redakcja Signs.pl
NIP: 679-176-12-98
REGON: 357224898

Adres zarejestrowania działalności:

Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-510
Adres: Rejtana 2
Województwo: Małopolskie
Uwaga: Ten adres służy wyłącznie celom formalnym. Działalność wykonywana jest w innym miejscu.

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 3.04.2013, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Ostatnia aktualizacja danych nie podlegających weryfikacji: 11.04.2019

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 30.10.2020
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem redakcja:
Wyślij wiadomość prywatną
redakcja o sobie:
Najukochańsza ze wszystkich redakcji!
Ostatnie publikacje:
Graduation Projects 2020 - kończą się zgłoszenia!

Zostało tylko kilka dni aby wziąć udział w 19. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.

27.10.2020 | przeczytano: 152 razy
PREMIERA innowacyjnego programu najmu drukarek HP Latex i  HP Stitch -  Rent2Print

Im więcej drukujesz – tym mniej płacisz! Elastyczność w każdej chwili!” To hasła przewodnie premiery innowacyjnego programu Rent2Print firmy Integart. Rent2Print to program najmu średnio i długoterminowego urządzeń drukujących HP Latex oraz HP Stitch, dedykowany dla klientów, którzy nie chcą inwestować własnych środków finansowych lub wiązać się umową leasingu lub kredytu.

19.10.2020 | przeczytano: 533 razy
Projekt Roku 2019/2020 pod patronatem Signs.pl

Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Konkurs powołany do życia w 2010 corocznie analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej.

16.10.2020 | przeczytano: 362 razy
Multiscreen Day 2020: telewizyjny media miks a pokolenie Y, Z i generacja alfa

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.

15.10.2020 | przeczytano: 409 razy
Szansa na ekspozycję marki pomimo pustych stadionów?

Sport wraca na stadiony, ale kluby zmagają się z koniecznością rozgrywania meczów przy zamkniętych trybunach. Poszukują zatem różnych rozwiązań w celu utrzymania jakości widowiska dzięki dopingowi fanów, ale także zapewnienia pola do ekspozycji marek.

14.10.2020 | przeczytano: 317 razy
Możliwe korzyści z aranżowanego małżeństwa Microsoftu z Tiktokiem

Od mniej więcej dwóch tygodni obserwujemy niemałe zamieszanie związane z TikTokiem. Amerykańska administracja ogłosiła, że jedna z najpopularniejszych w ostatnich miesiącach aplikacja, jest zagrożeniem dla bezpieczeństwa narodowego. Prezydent Donald Trump wydał postanowienie, które m.in. zakazuje współpracy jakichkolwiek podmiotów amerykańskich z chińskim TikTokiem po 15 września 2020. Serwis video nie zniknie jednak zapewne z rynku US, bo Microsoft rozpoczął rozmowy o zakupie aplikacji, a przynajmniej jej części (tej działającej w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii). Na dopięcie transakcji mają niecałe 40 dni.

11.10.2020 | przeczytano: 339 razy
Trzy wnioski z badania wydatków CMO przez Gartnera

Niedawno ukazał się coroczny raport firmy Gartner dotyczący alokacji budżetów marketingowych. Jego naturalnym tłem w 2020 roku jest kryzys pandemiczny. Z opublikowanego raportu wynika, że dyrektorzy marketingu są raczej optymistami co do wychodzenia z kryzysu spowodowanego COVID-19. Aż 57% z nich spodziewa się powrotu do normalności w swoim biznesie w ciągu 18-24 miesięcy. Jest tak pomimo tego, że 44% spodziewa się związanych z kryzysem cięć w swoich budżetach.

11.10.2020 | przeczytano: 380 razy
Printing & Media Show 2020

API.PL zaprasza do udziału w projekcie Printing & Media Show 2020. To cykl prezentacji urządzeń oraz różnego typu mediów i podłoży do druku wielkoformatowego. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną zarówno nowości, jak również sprawdzone już rozwiązania. Printing & Media Show 2020 odbywa się od 13 października do 27 listopada br., kolejno w Oddziałach API.PL w Chorzowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Białymstoku, Rąbieniu k/Łodzi oraz we Wrocławiu.

02.10.2020 | przeczytano: 279 razy
Wyprzedziły swoje czasy. Wielkie odrodzenie QR kodów

Mechanizm znany od 1994 roku obecnie w czasie światowej pandemii i reżimu sanitarnego wraca w wielkim stylu tym samym stając się ważnym tematem na ustach wielu firm. 

21.09.2020 | przeczytano: 461 razy
W API.PL trwa wrześniowa feeria promocji

Drukarki UV z rabatem do 4000 USD, kalandry z upustem do 4000 EUR oraz do 3000 EUR kwoty korzyści przy zakupie plotera DTG, to tylko niektóre z szerokiej gamy produktów objętych wrześniową ofertą promocyjną API.PL.

16.09.2020 | przeczytano: 482 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

Kochani, nie gniewajcie się, ale nie ma mowy abyśmy udostępniali strony na publikowanie pseudonaukowej propagandy. Zajmujemy się zawodowo reklamą, na tym się znamy i tym tematom można bez obaw poświęcić forum, oddając inicjatywę w Wasze ręce - bo jesteście w tym zakresie fachowcami. Nie pozwolimy natomiast na publikowanie materiałów udających dane naukowe przez kolegów, którzy fachowcami i naukowcami nie są, a dali sobie wmówić że mają wystarczające kompetencje aby tego typu danymi żonglować, oceniać je i publikować. Uważamy, że ma to przełożenie na...

29.10.2020 | autor: redakcja | Różności

Czy to.sa rytualy? Ludzie potrzebuja kontaktu i to na pewno wroci. Mysle, ze redakcja miał na myśli cos w kwestiach biznesowych typu targi. Nie, to są kąśliwe uwagi Pawła który usiłuje sugerować, że za lockdownem stoi spisek mający na celu zniewolenie ludzi poprzez zamknięcie ich w domach, a docelowo zapewne w tych pojemnikach które pokazywali na filmie Matrix... Chodziło o aktywności zawodowe. W tej chwili na przykład widać, że imprezy typu...

27.10.2020 | autor: redakcja | Różności

Sprowadzanie wszystkiego do strachu i liczenie na to że wszystko wróci na stare tory gdy strach minie jest wielkim uproszczeniem. Przy okazji lockdownu ludzie nauczą się realizować swoje cele bez ruszania się z domu. Nawyki nabyte podczas lockdownu zostaną zapewne na dłużej niż pandemia, a może i na stałe. To nie znaczy że wszystko od razu przeniesie się do świata on-line, ale wiele z tradycyjnych aktywności wiążących się z osobistą obecnością i kontaktem zostanie poddanych trudnej weryfikacji, której ofiarą padną zapewne aktywności kultywowane bardziej na...

23.10.2020 | autor: redakcja | Różności

Jeżeli jednak zaczynasz sam sobie zaprzeczać, trzeba Ci przypominać co mówiłeś poprzednio i wykazywać brak logiki, to dyskusja zaczyna dotyczyć dyskusji a nie meritum - tak sobie możemy dyskutować w wybranym miejscu, nie angażującym uwagi wszystkich forumowiczów. Każdy powiedział co ma do powiedzenia, pozostali mogą sami ocenić argumenty, a dyskusję o dyskusji sobie darujmy,

17.10.2020 | autor: redakcja | Po godzinach

Panowie, wątek jest na inny temat, jeśli chcemy podyskutować o spamie - a jak widać jest sporo nieporozumień nawet terminologicznych - można założyć nowy wątek, choćby i w tym dziale.

16.10.2020 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Zamówiony mailing nie jest spamem. Na jakiej podstawie twierdzisz że adres został pozyskany nielegalnie? Tego typu oskarżenia wygłaszane publicznie bez odpowiedniego umotywowania to pomówienie.

16.10.2020 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Jeżeli zaprenumerowałeś nasze mailingi reklamowe (można to zrobić niezależnie od prenumeraty redakcyjnego kuriera) to za chwilę możesz otrzymać ofertę na ten temat wysłaną przez nas. Byłoby dla nas krzywdzące gdybyś potem używał publicznie określenia "spam" w odniesieniu do takiej wysyłki.

16.10.2020 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Kochani, używajmy precyzyjnie pojęć. Spam to nie jest masowa wysyłka, tylko wysyłka niezamawiana. Jeżeli ktoś zgodził się otrzymywać tego typu korespondencję, nie powinien publicznie oskarżać nadawcy o wysyłkę spamu.

16.10.2020 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Racja, okupujemy z kolegą zazwyczaj komentarze nie śmiecąc na forum, więc prośba do kolegi o wycofanie się na te z góry upatrzone pozycje. Komentować można choćby pod naszym tekstem na ten temat: https://www.signs.pl/podatkiem-w-reklame%2C-czyli-kowal-zawinil...,388389,artykul.html

16.10.2020 | autor: redakcja | Po godzinach

Czyli baneroza nie jest żadnym rakiem?

15.10.2020 | autor: redakcja | Po godzinach
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764