logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
redakcja - avatar użytkownika

redakcja - informacje

redakcja - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 18.01.2021
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Konto reprezentuje oficjalnie następującą firmę lub instytucję:

Nazwa: Joanna Szczepanik-Łukasiewicz ICOS
Nazwa skrócona lub zwyczajowa: Redakcja Signs.pl
NIP: 679-176-12-98
REGON: 357224898

Adres zarejestrowania działalności:

Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-510
Adres: Rejtana 2
Województwo: Małopolskie
Uwaga: Ten adres służy wyłącznie celom formalnym. Działalność wykonywana jest w innym miejscu.

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 3.04.2013, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Ostatnia aktualizacja danych nie podlegających weryfikacji: 11.04.2019

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 18.01.2021
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem redakcja:
Wyślij wiadomość prywatną
redakcja o sobie:
Najukochańsza ze wszystkich redakcji!
Ostatnie publikacje:
Nowa identyfikacja wizualna Uniwersytetu Fryderyka Chopina

Wraz z początkiem 2020 r. Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina unowocześnił formę komunikacji, wprowadzając zgodny z obowiązującymi trendami profesjonalny system identyfikacji wizualnej (SIW). Zasady konstrukcji znaku, sposoby jego zastosowania oraz obowiązującą kolorystykę opisano w Księdze Znaku UMFC.

18.01.2021 | przeczytano: 46 razy
Audio is (not) a new video? – czy mamy do czynienia z rewolucją?

Pandemia i lockdown zrewolucjonizowały konsumpcję mediów w ostatnich miesiącach, inny tryb życia i rytm dnia odbiorców stały się niespodziewaną trampoliną dla niektórych form, inne musiały mocno walczyć o uwagę i udział w czasie słuchania i oglądania. Podcasty były w tej pierwszej grupie, ich popularność gwałtownie wzrosła, co jest kolejnym dowodem na to, że okazji do ich słuchania widzimy znacznie więcej, niż dojazdy do pracy – słuchamy w domu, w trakcie wykonywania codziennych czynności, gdy chcemy, by informacja i rozrywka nam towarzyszyły.

16.01.2021 | przeczytano: 125 razy
Odwaga i trafiony insight podstawą sukcesu kampanii społecznej w Libanie

Kampanie społeczne stanowią dla wielu marketerów nie lada wyzwanie. Gdzie szukać insightu, by trafić w istotne potrzeby społeczne? Jak skonstruować komunikację, by spełnić cele kampanii? Kiedy wchodzimy na obszar tradycyjnych obrzędów religijnych, wykonanie założeń wydaje się jeszcze trudniejsze. Donner Sang Compter, organizacja społeczna z Libanu, stawiła czoło zadaniu i osiągnęła mierzalny sukces.

16.01.2021 | przeczytano: 116 razy
Konkurs na okładkę w technologii 3D Touch: wyniki

21 grudnia 2020 r. drukarnia Totem.com.pl oraz firma Konica Minolta ogłosiły wyniki Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch. Spośród setki nadesłanych projektów wybrano 8, ich autorzy otrzymali nagrody w łącznej kwocie 15 tys. złotych.

15.01.2021 | przeczytano: 218 razy

Wielu polskich konsumentów zwraca się mocniej w kierunku mniejszych sklepów, zlokalizowanych poza tradycyjnymi centrami handlowymi, które wzmacniają ich poczucie bezpieczeństwa. To szansa, którą właściciele lokali przy ulicach handlowych mogą teraz wykorzystać.

15.01.2021 | przeczytano: 94 razy (komentarzy: 1)

W tym roku noworoczne wyprzedaże mają specyficzny charakter, gdyż ze względu na pandemiczne obostrzenia można z nich skorzystać przede wszystkim w sklepach internetowych. Czy na początku 2021 roku klienci mogą liczyć na atrakcyjne okazje? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia 2021 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 roku, wyniósł 3,7 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało niż potaniało. Przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że wbrew komunikacji reklamowej, klientom mogło być ciężko znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.

15.01.2021 | przeczytano: 142 razy
Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą

Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25 stycznia.

15.01.2021 | przeczytano: 192 razy

1 410 000 złotych – tyle wyniósł dochód ze świątecznego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. W akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.

15.01.2021 | przeczytano: 129 razy

Od 1 lutego 2021 r. nowym redaktorem naczelnym „Polski Metropolii Warszawskiej” zostaje Wojciech Rogacin. Paweł Siennicki podjął decyzję o odejściu z firmy.

15.01.2021 | przeczytano: 98 razy

W ubiegłym roku minęło piętnaście lat od emisji pierwszego w historii wydania „Dzień Dobry TVN”. Od tamtej pory program nieustannie dostarcza widzom rozrywki, informacji, wzruszeń. Dzięki wyjątkowym prowadzącym to idealny przepis na udany poranek. W 2020 "Dzień Dobry TVN" był liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie komercyjnej.

15.01.2021 | przeczytano: 84 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

Ponawiamy prośbę o podpisanie się pod zarzutami. Albo się z tego wycofajcie albo odważcie się wziąć za to odpowiedzialność. Anonimowe donosy nie mają żadnej wiarygodności i wartości merytorycznej.

18.01.2021 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Kochani, ponieważ padają tu ciężkie zarzutu wykraczające poza merytoryczną i popartą faktami ocenę cech technicznych albo kompetencji merytorycznych, przypominamy o obowiązującej na forum zasadzie iż wpisy takie muszą być podpisane w sposób wystarczający oskarżonemu do podjęcia kroków prawnych jeśli czuje się poszkodowany. Bardzo prosimy kolegę PWM_Media o uzupełnienie podanych tu informacji o wyraźną deklarację kto za nie odpowiada.

16.01.2021 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Państwo drodzy, to są stosunkowo proste sprawy, a już na pewno nie ma powodu się z ich powodu wyzywać. Praca twórcza na etacie a utwór pracowniczy PORADA: Wykorzystanie prac stworzonych dla agencji we własnym portfolio

13.01.2021 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Ten dział służy publicznemu prezentowaniu i dyskutowaniu ofert, prosimy nie zachęcać do kontaktów poza forum, bo jeśli ktoś chce zamieścić standardowe ogłoszenie, ma do dyspozycji Giełdę. Każdy ma możliwość kontaktu poprzez pocztę prywatną jeśli uzna to za stosowne.

12.01.2021 | autor: redakcja | Zapytania ofertowe do dostawców

Takie rzeczy prosimy zamieszczać na Giełdzie

12.01.2021 | autor: redakcja | Utylizator

Zamykamy ten wątek ze względu na obecność niezweryfikowanych informacji dotyczących kwestii medycznych zawartych we wskazanych przez autora wątku materiałach. Nie mamy nic przeciwko dyskusji na temat reakcji przedsiębiorców na obostrzenia lub na temat oceny działań pomocowych - dopóki nie ma charakteru agitacji politycznej, mieści się to jak najbardziej w tematyce forum. Na pseudonaukowe rewelacje medyczne nie ma jednak u nas miejsca. Jeśli ktoś chce dyskutować na tematy medyczne, powinien robić to na forum na którym obecni są fachowcy z tej dziedziny.

12.01.2021 | autor: redakcja | Utylizator

Prosimy zamieszczać takie rzeczy na giełdzie

12.01.2021 | autor: redakcja | Utylizator

Pod Pewexem kręciło kiedyś się kilku niezłych oryginałów. Musiała być konkubiną jednego z tych dżentelmenów.

24.12.2020 | autor: redakcja | Humor

Czyli że matka miała system stałego zasilania? Z Pewexu...?

23.12.2020 | autor: redakcja | Humor

Prosimy kierować takie rzeczy na giełdę

22.12.2020 | autor: redakcja | Utylizator
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764