logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
redakcja - avatar użytkownika

redakcja - informacje

redakcja - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 25.06.2019
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Konto reprezentuje oficjalnie następującą firmę lub instytucję:

Nazwa: Joanna Szczepanik-Łukasiewicz ICOS
Nazwa skrócona lub zwyczajowa: Redakcja Signs.pl
NIP: 679-176-12-98
REGON: 357224898

Adres zarejestrowania działalności:

Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-510
Adres: Rejtana 2
Województwo: Małopolskie
Uwaga: Ten adres służy wyłącznie celom formalnym. Działalność wykonywana jest w innym miejscu.

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 3.04.2013, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Ostatnia aktualizacja danych nie podlegających weryfikacji: 11.04.2019

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 25.06.2019
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem redakcja:
Wyślij wiadomość prywatną
redakcja o sobie:
Najukochańsza ze wszystkich redakcji!
Ostatnie publikacje:
Cięcie zasięgów: Jak Facebook udaje, że (nie)walczy z deepfake'ami

„Wyobraźcie to sobie przez chwilę: jeden człowiek posiadający całkowitą kontrolę nad skradzionymi danymi miliardów ludzi, wszystkimi ich sekretami, życiem, przyszłością…” – mówi Mark Zuckerberg na sfałszowanym nagraniu, które opublikował na portalu brytyjski artysta Bill Posters jako część promocji projektu „Spectre” *. Posters swoim materiałem chce zwrócić uwagę na to, jaką władzą dysponuje Facebook dzięki gromadzonym przez siebie danym. Jednak więcej kontrowersji niż samo nagranie wzbudziła reakcja Facebooka na kolejnego głośnego deepfake’a.

24.06.2019 | przeczytano: 94 razy
Kto zarabia na śledzeniu użytkowników? Nie media, o których los tak się martwimy!

Czy naprawdę musimy się godzić na śledzące reklamy, żeby korzystać z sieci za darmo? To przekonanie od lat pokutuje w debacie publicznej, ale jeśli wierzyć wynikom badania, które kilka amerykańskich uczelni przeprowadziło we współpracy z jednym z dużych wydawców internetowych – może być oparte na błędnych przesłankach. Oczywiście, za produkcję treści ktoś musi zapłacić, a przyzwyczailiśmy się, że płaci reklamodawca. Wiemy też, że zapłaci więcej, jeśli reklama będzie targetowana. Do tego momentu wszystko się zgadza: więcej informacji o użytkownikach przekłada się na lepsze targetowanie, a to oznacza większy zysk. Czy wiemy jednak, do kogo trafia ta nadwyżka?

24.06.2019 | przeczytano: 96 razy
Wykorzystanie prac stworzonych dla agencji we własnym portfolio

Dostałam propozycję pracy dla agencji reklamowej. Będę jednak też nadal tworzyła jako freelancer. Czy mogę wykorzystywać przygotowane dla agencji materiały w moim portfolio?

24.06.2019 | przeczytano: 130 razy
Ikea Family – transformacja danowa firmy

Na koniec naszego cyklu prezentującego zwycięskie kampanie XIX edycji Effie Awards zostawiliśmy projekt nietypowy. Na tle prezentowanych poprzednio kampanii prowadzonych z wykorzystaniem spotów, reklam i mediów masowych może się on wydawać mało efektowny. Okazał się jednak bardzo efektywny. Analiza danych, personalizacja, relacje z klientami - te robiące ostatnio karierę pojęcia okazały się tutaj kluczem do sukcesu. Dzięki technologii nawet sieciowe giganty mogą dziś budować te relacje równie skuteczne jak małe, lokalne przedsiębiorstwa. Tak właśnie zrobiła Ikea...

23.06.2019 | przeczytano: 270 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!

Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje propozycje może zgłosić każdy – dowolna osoba, organizacja, szkoła lub instytucja.

22.06.2019 | przeczytano: 229 razy
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

21.06.2019 | przeczytano: 407 razy
Tester Wyjazdów Językowych: Druga edycja kampanii rekrutacyjnej EF

EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”. Po zeszłorocznym sukcesie kampanii pod hasłem „Zostań Testerem Wyjazdów Językowych”, oferującej wyjazd do Singapuru, EF rusza z kolejną edycją. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji, trwającej pod hasłem „Odkryj #3Stany Skupienia” wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim na influencer marketingu, prowadzona jest w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem YouTube oraz Instagram.

20.06.2019 | przeczytano: 187 razy
 #Lessplasticchallenge: Danfoss walczy z plastikowymi śmieciami

Akcja #LessPlasticChallenge ma zainspirować Polaków do ograniczenia zużycia plastiku, a tym samym zadbania o planetę. Danfoss Poland, firma znana ze swoich działań w kierunku zrównoważonego rozwoju i dbałości o środowisko, postanowiła odpowiedzieć na alarmujące dane światowych organizacji zajmujących się środowiskiem i zmianami klimatu.

20.06.2019 | przeczytano: 164 razy
Lewandowski popisuje się celnością podczas kampanii Oshee

Filmik, na którym Robert Lewandowski z odległości kilku metrów zestrzeliwuje piłką butelkę wody z głowy swojego współpracownika, w ciągu kilku godzin stał się absolutnym hitem sieci. Materiał z niesamowitym piłkarskim popisem, który w środę kapitan polskiej reprezentacji wrzucił na swoje konto na Instagramie, obejrzało w Internecie już przeszło 5 milionów fanów.

20.06.2019 | przeczytano: 189 razy
Art Moves 2019: Katastrofa nadciągnie na bilbordach!

10 najlepszych prac pokazanych zostanie na bilbordach w trakcie Festiwalu Art Moves we wrześniu / październiku 2019 w Toruniu. Twórca najlepszej pracy otrzyma główną nagrodę w wysokości 5000 PLN.

18.06.2019 | przeczytano: 192 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

Gadzety_Lublin, 2019-06-21 21:41 Uprzejmie proszę jeszcze o odpowiedz na drugie pytanie: czy Redakcja zezwala na opublikowanie wpisu z podziękowaniami dla tych pracowników Atrium/Ikonos którzy okazali mi pomoc w opisanej wyżej sprawie? Jeżeli taka pozytywna rekomendacja wynika z przebiegu dyskusji, np. ktoś poprosił o nią, opinia o firmie czy produkcie jest przedmiotem dyskusji itp. - nie ma problemu, każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie tego typu. Forum...

22.06.2019 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

W sprawach współpracy z Atrium kontaktujemy się wyłącznie z działem marketingu, więc w tej sprawie nie jest to właściwy adres. Musisz zrozumieć różnicę między przedstawieniem faktów, które możesz udokumentować, a publikowaniem domysłów i hipotez zawierających obciążające czyjś wizerunek zarzuty. To pierwsze jest stosunkowo bezpieczne pod względem prawnym - masz prawo mówić o faktach, a zwłaszcza gdy robisz to w społecznie uzasadnionym interesie. To drugie natomiast może zostać uznane za pomówienie - czyli przestępstwo. Niezależnie od...

21.06.2019 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

@Gadzety_Lublin: Gdybyś ograniczył się do "reportażu" opisującego fakty, mógłbyś spokojnie czekać na kontakt prawników z Atrium, zwłaszcza jeśli masz faktycznie wszystko porządnie udokumentowane. Ty jednak dołożyłeś do tego "reportażu" elementy "publicystyki" - to co napisałeś to nie jest "mieszanina informacji" ale mieszanina informacji oraz ocen, podejrzeń i domysłów. Masz do tych podejrzeń i domysłów pełne prawo, ale to nie oznacza że masz prawo je publicznie wygłaszać jeśli nie jesteś ich pewien. Szantaż jest przestępstwem, odmowa wykonania...

20.06.2019 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Wymóg podpisania się bierze się stąd, że oskarżona firma może zechcieć podjąć w odpowiedzi jakieś kroki prawne, a wówczas dane firmowe nie są wystarczające - jeśli masz odwagę wystąpić z taką informacją na forum, bądź konsekwentny i pokaż, że jesteś gotów ponieść związane z takim wystąpieniem konsekwencje, tylko wówczas będzie ono wiarygodne. Zwłaszcza, że wystąpienie to jest rzeczywiście ryzykowne. Zamiast ograniczyć się do opisania faktów, które każdy mógłby po swojemu ocenić, zająłeś się doszukiwaniem się intencji i ocenianiem - a...

20.06.2019 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

A czy zadałeś sobie minimum trudu aby kliknąć w 'Najważniejsze zasady' i dowiedzieć się gdzie zamieszczać takie wpisy?

17.06.2019 | autor: redakcja | Zapytania ofertowe do dostawców

Dziękujemy, podawanie telefonów nie jest konieczne, ważne aby było jasne w czyim imieniu formułowane są zarzuty.

10.06.2019 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Normalne to to kurna chata nie jest...

24.05.2019 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

Pod takim wpisem należy się podpisać zgodnie z obowiązującymi u nas regułami. Każdy może anonimowo wystąpić z takimi oskarżeniami. Jeśli mają być wiarygodne i mieć jakąś wartość dla innych, muszą być podpisane.

21.05.2019 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Wówczas to adwokat przychodzi, a nie przychodzą do adwokata...

17.05.2019 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności

To nie wystarczy bo nie pozwala Cię zidentyfikować i skierować przeciwko Tobie sprawę do sądu lub do prokuratury.

17.05.2019 | autor: redakcja | Biznes, praca, formalności
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764