logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
redakcja - avatar użytkownika

redakcja - informacje

redakcja - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 5.03.2024
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Konto reprezentuje oficjalnie następującą firmę lub instytucję:

Nazwa: Joanna Szczepanik-Łukasiewicz ICOS
Nazwa skrócona lub zwyczajowa: Redakcja Signs.pl
NIP: 679-176-12-98
REGON: 357224898

Adres zarejestrowania działalności:

Miejscowość: Liszki
Kod pocztowy: 32-060
Adres: Cholerzyn 445
Województwo: Małopolskie
Uwaga: Ten adres służy wyłącznie celom formalnym. Działalność wykonywana jest w innym miejscu.

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 6.06.2023, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Ostatnia aktualizacja danych nie podlegających weryfikacji: 6.06.2023

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 5.03.2024
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem redakcja:
Wyślij wiadomość prywatną
redakcja o sobie:
Najukochańsza ze wszystkich redakcji!
Ostatnie publikacje:
Uniqua, Sulej i Zbrojewicz promują ubezpieczenia komunikacyjne

Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).

05.03.2024 | przeczytano: 58 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Cupra i FC Barcelona przedłużają i rozszerzają współpracę

CUPRA oraz jedna z najpopularniejszych piłkarskich drużyn na świecie, FC Barcelona, ogłosiły przedłużenie umowy partnerskiej na kolejne 5 sezonów, do 2029 roku. Hiszpański producent pozostaje Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnym klubu, co oznacza m.in., że zawodnicy nadal będą korzystać z samochodów barcelońskiej firmy. Marka poszerza również swoje zaangażowanie na wszystkie profesjonalne dyscypliny sportowe klubu z Barcelony, w tym piłkę nożną mężczyzn i kobiet, koszykówkę, futsal, piłkę ręczną oraz hokej na rolkach.

05.03.2024 | przeczytano: 54 razy
Kampania Lipton z Julią Wieniawą

3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.

05.03.2024 | przeczytano: 46 razy
Canon Europe członkiem stowarzyszonym Global Ecolabelling Network

Canon Europe ogłasza, że został członkiem stowarzyszonym sieci Global Ecolabelling Network. Firma dołącza w ten sposób do grona organizacji zaangażowanych w upowszechnianie certyfikowanych ekoetykiet, których zadaniem jest ukazywanie wpływu produktu na środowisko w całym cyklu jego życia.

05.03.2024 | przeczytano: 46 razy
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard

Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.

04.03.2024 | przeczytano: 59 razy
Problemy z AI. Czy prawo powstrzyma „bunt maszyn”?

Prawne problemy ze sztuczną inteligencją narastają wraz z dynamicznym rozwojem technologii AI. System regulacyjny nie nadąża nie tylko za tworzeniem prawa wyznaczającego granice dla nowej technologii, ale też złożonością procesu tworzenia algorytmów, które często są utajnione. Obecne regulacje nie są adekwatne, co prowadzi do skrajnie różnych rozstrzygnięć kwestii odpowiedzialności, praw autorskich i kwestii etycznych w różnych zakątkach świata. Naszą odpowiedzialnością jest zrozumieć, przewidywać, projektować i regulować, w tym prawnie, nową rzeczywistość.

04.03.2024 | przeczytano: 232 razy
PAP poszerza grono redaktorów

Od marca Działem Społecznym PAP pokieruje Rafał Lesiecki. Obszar prawny Działu Politycznego wzmocni Norbert Nowotnik. Józef Krzyk zostaje redaktorem w portalu Dzieje.pl.

04.03.2024 | przeczytano: 104 razy
Piecza zastępcza w gdańskiej kampanii społecznej „Daj Przyszłość”

„Daj Przyszłość”, kampania społeczna realizowana na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy na zlecenie Fundacji Gdańskiej, zyskała szerokie uznanie za swoje skuteczne działania mające na celu zwiększenie świadomości na temat pieczy zastępczej oraz zachęcenie mieszkańców Gdańska do rozważenia stania się rodzicami zastępczymi. Agencja reklamowa You’re Welcome była odpowiedzialna za realizację, korzystając z zaawansowanych strategii komunikacyjnych, aby dotrzeć do szerokiej publiczności i przekazać ważne przesłanie.

04.03.2024 | przeczytano: 133 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Admitad wprowadza innowacyjne plany cenowe oparte na modelu SaaS. Inicjatywa stanowi odpowiedź na wyzwania, przed którymi stoją małe i średnie firmy, dysponujące ograniczonym budżetem marketingowym i ryzykujące niepewny zwrot z inwestycji w kampanie reklamowe. Nowa oferta Admitad zapewnia przedsiębiorstwom każdej wielkości dostęp do rozbudowanego ekosystemu afiliacyjnego, obejmującego ponad 100 tys. partnerów i 3 tys. firm na całym świecie. Tym samym platforma redefiniuje standardy marketingu partnerskiego, umożliwiając biznesom, niezależnie od ich rozmiaru, skuteczną realizację swoich celów.

04.03.2024 | przeczytano: 92 razy
Mitsubishi Electric oraz Koenig & Bauer nawiązują współpracę

Mitsubishi Electric, dostawca kontaktowych czujników obrazu (CIS), oraz Koenig & Bauer, pionier w dziedzinie przemysłowych zastosowań druku i systemów przetwarzania obrazu inline do różnych zastosowań, podpisały list intencyjny dotyczący przyszłej współpracy. Celem uzgodnionego partnerstwa strategicznego jest połączenie mocnych stron obu firm w celu zaoferowania znormalizowanych, wysokiej jakości komponentów do przemysłowego przetwarzania obrazu dla sektora produkcji elektrod do ogniw akumulatorowych.

04.03.2024 | przeczytano: 143 razy
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.

04.03.2024 | przeczytano: 146 razy
Jedz jak szef - kampania Lisner

Ruszyła najnowsza kampania marki Lisner opracowana przez Opus B.

03.03.2024 | przeczytano: 142 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Joanna Sroka jurorką Young Creatives Cannes

Joanna Sroka, Associate Creative Director w VML, zasiądzie w składzie jury Young Creatives Cannes 2024. To konkurs skierowany do młodych pracowników i freelancerów branży komunikacji marketingowej. 

03.03.2024 | przeczytano: 132 razy
Paweł Loedl i Ewa Sypień wystąpią na Insummit Youth

Paweł Loedl i Ewa Sypień z VML wystąpią podczas INSUMMIT YOUTH 2024. Wydarzenie odbędzie się 12 kwietnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.  

03.03.2024 | przeczytano: 148 razy
Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze komunikacji korporacyjnej, CSR oraz kampanii społecznych i edukacyjnych dla kluczowych firm z sektora medycznego i FMCG. Jej zaangażowanie społeczne oraz umiejętność łączenia go ze środowiskiem biznesu stanowią dla Fundacji bezcenny wkład w działania wspierające społeczności lokalne.

03.03.2024 | przeczytano: 151 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

Jest. Nie można.

01.03.2024 | autor: redakcja | Piaskownica

Niektórzy z wystawców zapraszając na swoje stoisko na Fespie oferują możliwość rejestracji za ich pośrednictwem, co pozwala uzyskać zniżki. Aby skorzystać ze zniżek należy kliknąć w podane w notkach prasowych linki i użyć podanego w tekście kodu. Dotychczas o takiej opcji poinformował nas Roland DG:

28.02.2024 | autor: redakcja | Szkolenia, praktyki, edukacja, literatura, targi

Oferty prosimy zamieszczać na Giełdzie

24.02.2024 | autor: redakcja | Utylizator

Konferencja odbędzie się 8-9 kwietnia w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie W związku z objęciem wydarzenia patronatem medialnym Signs.pl, mamy dla Was 6 bezpłatnych wejściówek (po 3 na każdy dzień - 8 i 9 kwietnia). Prosimy chętnych o kontakt: wspolpraca(at)signs.pl. Kto nie zdąży z zamówieniem wejściówki, może skorzystać z 25% rabatu dla użytkowników Signs.pl - SIGNSPL#25 Adresatami Konferencji są m.in: - organizatorzy i producenci przedstawień, wydarzeń, koncertów i festiwali - twórcy...

24.02.2024 | autor: redakcja | Szkolenia, praktyki, edukacja, literatura, targi

Propozycje pomocy na PW składaj przez PW. Publiczne forum nie służy do prywatnej korespondencji.

09.02.2024 | autor: redakcja | Piaskownica

Zostawcie już tego prezydenta.

04.02.2024 | autor: redakcja | Piaskownica

Panowie, bardzo prosimy o nieobrażanie Głowy Państwa i odejście od polityki na z góry upatrzone pozycje.

02.02.2024 | autor: redakcja | Piaskownica

Państwo drodzy, bez polityki prosimy.

02.02.2024 | autor: redakcja | Piaskownica

Nie rozumiesz. Jeżeli dostaniesz bana to nie będzie on przysługiwał za to że nie pomagasz, ale za to że prowokujesz ludzi spodziewających się z Twojej strony pomocy, dyskusji, stanowiska, po to by ich potem obśmiewać i poniżać.

01.02.2024 | autor: redakcja | Piaskownica

Jest prawdą że King popisuje się w tym wątku arsenałem, który znamy z jego komentarzy, a który stał się pretekstem do reakcji administracyjnej i usunięcia jego wpisów. Prowokowanie dyskusji po to by wycofać się z niej w momencie gdy zaczynają padać pytania, okraszając to najchętniej obwieszczeniem że fachowa wiedza i porady powinny kosztować, to powtarzalny element tych wystąpień. Na forum mamy na razie do czynienia z precedensem. Jeżeli zacznie to nabierać charakteru prawidłowości, zablokujemy jego konto.

31.01.2024 | autor: redakcja | Piaskownica

I co teraz powiecie szydercy?

27.01.2024 | autor: redakcja | Kącik klienta

Jeśli ktoś popracował na 32 calach, na 27 nawet nie zechce popatrzeć - chyba że w roli drugiego monitora. Ta różnica jest widoczna, wręcz uderzająca. Wspomniany przez Jana Dell daje 99,5% pokrycia przestrzeni Adobe RGB, a nawet dostęp do tablicy LUT. Za jego cenę nie kupi się monitora z drogą naklejką nawet wielkości 27 cali, a 32-calowy sprzęt z drogą naklejką jest po prostu 4 razy droższy. Szkoda, że nie wszyscy mieli możliwość praktycznego porównania takich sprzętów - takiej jaką miał Jan...

26.01.2024 | autor: redakcja | Piaskownica

Na szanowanych to nawet więcej różnych guzików mają Ale my mamy forum produkcji własnej - nie poddajemy się terrorowi chwilowych mód i trendów!

24.01.2024 | autor: redakcja | Portal - błędy, sugestie, pomysły

Było takie powiedzonko o baletnicy. Pamiętasz?

23.01.2024 | autor: redakcja | Piaskownica

@KingPin: dostałeś już bana na komentarze, o czym wspominałem tutaj. Wyjaśniałem Ci w prywatnej korespondencji, że nikt nie ma zamiaru robić Ci jakichś złośliwości i blokować bez powodu, ale nie chcemy byś paprał serwis w hejcie, poniżając ludzi i wyśmiewając wszystko o czym tu piszemy. Próbowałem po pewnym czasie sprawdzić czy coś się w tym zakresie zmieniło, dopuszczając na chwilę Twoje komentarze. Nie zmieniło...

19.01.2024 | autor: redakcja | Piaskownica
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764