logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
redakcja - avatar użytkownika

redakcja - informacje

redakcja - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 4.08.2020
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Rozszerzone informacje o użytkowniku:

Konto reprezentuje oficjalnie następującą firmę lub instytucję:

Nazwa: Joanna Szczepanik-Łukasiewicz ICOS
Nazwa skrócona lub zwyczajowa: Redakcja Signs.pl
NIP: 679-176-12-98
REGON: 357224898

Adres zarejestrowania działalności:

Miejscowość: Kraków
Kod pocztowy: 30-510
Adres: Rejtana 2
Województwo: Małopolskie
Uwaga: Ten adres służy wyłącznie celom formalnym. Działalność wykonywana jest w innym miejscu.

Dane kontaktowe:


Oznaczone niebieską ikoną dane do weryfikacji zgłoszono 3.04.2013, od tego czasu dane nie były aktualizowane
Ostatnia aktualizacja danych nie podlegających weryfikacji: 11.04.2019

Profil zawodowy:

Użytkownik reprezentuje redakcję Signs.pl

Ten użytkownik zadeklarował, że w naszym serwisie występuje w roli:
  • Wykonawcy (zawodowo zajmuje się projektowaniem lub wykonawstwem reklamy)
  • Jest z nami od dnia 10.11.2000
  • Ostatnia wizyta: 4.08.2020
  • Tożsamość właściciela konta redakcja została zweryfikowana przez Signs.pl
Skontaktuj się z użytkownikiem redakcja:
Wyślij wiadomość prywatną
redakcja o sobie:
Najukochańsza ze wszystkich redakcji!
Ostatnie publikacje:
Rekordowe półrocze w historii Allegro

Przypadek Allegro pokazuje to, że „pandemiczne trendy” mają dużą szansę zostać z nami na stałe. Pomimo tego, że zdecydowana większość obostrzeń została już zdjęta, platforma notuje rekordowe wyniki, przebijając kolejne granice i bijąc kolejne rekordy. Jeżeli więc zastanawiacie się Państwo, czy zmiany zaobserwowane w Państwa biznesie znikną, czy też nie, „casus Allegro” jest mocnym argumentem w tej dyskusji.

02.08.2020 | przeczytano: 177 razy
Co się zmieni po Cannes Lions: nowe wytyczne skutecznej kreatywności

To dobry czas na wprowadzanie rozwiązań opartych o interfejsy bezkontaktowe. Wiele firm zdecydowało się teraz wprowadzić lub przetestować płatności zbliżeniowe do swoich aplikacji. Wzrasta znaczenie aplikacji z mikropłatnościami oraz platform jak BLIK. Wraca zainteresowanie interfejsami głosowymi - czekamy tu na wdrożenia, który spopularyzuje to rozwiązanie.

31.07.2020 | przeczytano: 157 razy
Narodowy Instytut Dziedzictwa z nową identyfikację wizualną

Narodowy Instytut Dziedzictwa odświeża wizerunek – bazująca na dotychczasowym logotypie nowa identyfikacja wizualna zyskała dynamiczny, żywy i współczesny charakter. Odświeżenie brandingu NID miało na celu zachowanie możliwie wielu dobrych elementów z dotychczasowego logo przy jednoczesnym uporządkowaniu elementów samego znaku, języka graficznego marki i materiałów firmowych.

28.07.2020 | przeczytano: 467 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Za/Przeciw - Międzynarodowy konkurs na plakat

Międzynarodowy konkurs na plakat dla studentów i absolwentów, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.

26.07.2020 | przeczytano: 269 razy (komentarzy: 3)
Gaming & Video: Chińska ofensywa – kto wygra walkę o widza?

Czekają nas ciekawe czasy jeżeli chodzi o video i streaming. Obu kategoriom pandemia nie zaszkodziła, a wręcz pomogła. Ich rola w codziennym życiu milionów ludzi stała się jeszcze ważniejsza niż kilka- czy kilkanaście miesięcy temu. Bacznie więc przyglądamy się rozwojowi sytuacji , bo zaczyna się robić bardzo ciasno na tym rynku – ale zdrowa konkurencja jest jak najbardziej potrzebna

18.07.2020 | przeczytano: 254 razy
Nośniki reklamy OOH 2019: podsumowanie

Liczba powierzchni ekspozycyjnych oferowanych na nośnikach OOH zmieniła się w ciągu ostatniego roku nieznacznie. Nie dotyczy to jednej kategorii: „nośników małego formatu”. Decydujący jest tu jednak wzrost powierzchni sytuowanych na „rowerach miejskich”, będący następstwem rozbudowy tego systemu w polskich miastach. Oferta najbardziej popularnych powierzchni na nośnikach standardowych 12 m² oraz frontlight 6 x 3 m zmniejszyła się łącznie o ponad 1 300. Powierzchnie na nośnikach Citylight wzrosły w tym czasie o ponad 300 sztuk.

18.07.2020 | przeczytano: 548 razy
„Porządek w projektowaniu” - Jean Ulysses Voelker

W tej książce znajdziecie odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania, a także wiele więcej. Porządek w projektowaniu to zajmujące wprowadzenie do projektowania i komunikacji wizualnej, bogato zilustrowane przykładami i opatrzone praktycznym słowniczkiem.

18.07.2020 | przeczytano: 259 razy
Wrocław 2020

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Wrocław 2020

Wrocław nie spieszy się z wprowadzeniem uchwały krajobrazowej, zapewne dlatego, że w roku 2014, zanim jeszcze powstała Ustawa krajobrazowa, powołano we Wrocławiu park kulturowy, który uporządkował historyczne centrum miasta.

12.07.2020 | przeczytano: 380 razy
Media społecznościowe: I’m Keen

Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  

11.07.2020 | przeczytano: 330 razy
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | przeczytano: 686 razy
Ostatnie wiadomości na Forum:

Były badania robione chyba elektroencefalografem pokazujące, że w obliczu produktów Apple w mózgach ich fanów aktywują się te same obszary które normalnie aktywują się podczas obcowania z obiektami kultu religijnego.

03.08.2020 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

JanTajga, 2020-08-03 09:30 Dzięki za obszerny wykład. Przychodzi pora na wymianę mojego maka pro. Raz, że ma już 5 lat i niestety wydajnością nie grzeszy, wraz z kolejnymi aktualizacjami Adobe CC jest coraz gorzej. Mimo, że kocham OSX, to gdy patrzę na nowego maka, za którego mam dać ok. 20k zł, to za mniej niż połowę tej kwoty mam PCta na Ryzenie z szybkimi pamięciami, dyskiem i dobrą grafiką. Na starość człowiek zaczyna liczyć pieniądze, a do nieszczęsnego WINa jakoś się...

03.08.2020 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

CMHT, 2020-07-31 22:36 @redakcja - polesingowy sprzęt na i7 - 4 rdzenie... No dobrze, tylko teraz tanie APU od AMD robi takie wyniki. Nowe i3 ma 4 rdzenie, każdy z nich lekko szybszy. Porównując - 1400 za minimum 3-letniego złoma do nowego za 1800 zł (Ryzen 3200G, 16GB, SSD NVMe, Win10) - wolę nowego, mam NVME, DDR4 i ogólną responsywność systemu na dużo wyższym poziomie. Mogę sobie wybrać - chcę solidności dysku - kupuję na pamięciach MLC, a w polesingowcu różnie to może być.

01.08.2020 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Bardzo prosimy o zamieszczanie podobnych ogłoszeń na giełdzie, a jeśli komuś zależy na dyskusji nad jawnymi ofertami na forum - to w Strefie Dostawców

31.07.2020 | autor: redakcja | Utylizator

Nie można było na priva?

30.07.2020 | autor: redakcja | Utylizator

A na bony się nie da?

29.07.2020 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Państwo drodzy... POWOLI! Poleasingowy sprzęt na i7, 4 rdzenie, 16 pamięci, dysk SSD 250 + Win pro kosztuje 1,3-1,4 K. Porządny markowy sprzęt a nie żaden składak. Na Corela wystarczy w zupełności, obsłuży śpiewająco na wbudowanej karcie 2 duże monitory. Pozostałe 3,5K można przeznaczyć na monitor albo na wakacje...

29.07.2020 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

Jeżeli oczekujesz pomocy poza forum to miejscem odpowiednim na takie ogłoszenie jest Giełda

27.07.2020 | autor: redakcja | Utylizator

Najlepiej jest nie rekomendować własnych produktów na forum poza Strefą Dostawców, bo to niezgodne z regulaminem. W takich wypadkach nawet drobne potknięcie może być wykorzystywane przez użytkowników, którzy czują się lekceważeni prowadzeniem tego typu działań marketingowych w miejscu przeznaczonym na dyskusję.

22.07.2020 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy

grafstudio1, 2020-07-20 19:13 Witam, jestem zainteresowany zakupem gilotyny elektrycznej z niezależnym dociskiem. Format cięcia minimum SRA3. Rozważę każdą propozycje. To ma być prośba o oferty czy o poradę?

22.07.2020 | autor: redakcja | Poradnik zakupowy
Ostatnie komentarze:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764