logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
brak ikonki

szopi00 - informacje

brak ikonki

  • Jest z nami od dnia 16.09.2020
  • Ostatnia wizyta: 22.09.2020
  • Konto szopi00 nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Lokalizacja: szopi00@gmail.com

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 16.09.2020
  • Ostatnia wizyta: 22.09.2020
  • Konto szopi00 nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem szopi00:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
6 (6 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
0 (0 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
6 dni (0 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 6
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
?
Ostatnie wiadomości na Forum:

Dla mnie Latex ma wiele zalet np. jakość (czasami drukujemy coś dla agencji które mają ecosolventy, ale przy drobnych elementach czy fontach średnio dają radę, a przynajmniej ich drukarki ), zapach (drukarka stoi w biurze, a zapach przy druku jest do zniesienia), druk od razu do obróbki, często kiedy potrzebowaliśmy czegoś na już dla klienta przy ekosolvencie trzeba było bardzo uważać przy oklejaniu, aby nie zarysować świeżego druku, łatwa kalibracja kolorów. Ma tez wady jak koszt druku czy temperatura w pieszczeniu w lato, w zimę to zaleta

22.09.2020 | autor: szopi00 | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

Jeszcze nie sprawdzałem, jutro będę stosował Wasze uwagi na kolejnej partii naklejek. Na razie bardzo Wam dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam Patryk

21.09.2020 | autor: szopi00 | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

Cześć, wydruk jest prosty, sprawdzałem trymerem, druk bez nawijania na szpulę. W tym tygodniu sprawdzę cięcie na innym oprogramowaniu.

21.09.2020 | autor: szopi00 | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

Tnę z tego samego pliku, usuwam warstwę z grafiką i pozostawiam linie cięcia. Sprawdzałem też miarką, wszystko jest idealnie. Sprawdzę jeszcze i wytnę z innego programu.

17.09.2020 | autor: szopi00 | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

Tak, ploter Expert II LX. Robiłem kalibrację, zastanawia mnie to że początek i koniec jest ok, problem jest ze środkiem arkusza.

16.09.2020 | autor: szopi00 | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

Cześć, mam problem z cięciem naklejek po obrysie, pierwsze naklejki są ok, środkowe lekko uciekają do góry, a ostatnie są już poprawne, ucieka tylko środek jak by wydruk był po łuku jakieś 1-2mm. Druk jest prosty więc to nie jego wina, Druk na HP latex 360, cięcie z Corela 14. Miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam.

16.09.2020 | autor: szopi00 | Cięcie, grawerowanie, piaskowanie, CNC

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764