logo
KLUB SIGNS.PL
Polska reklama i poligrafiaKLUB SIGNS.PL
zszymanska - avatar użytkownika

zszymanska - informacje

zszymanska - avatar użytkownika

  • Jest z nami od dnia 23.01.2009
  • Ostatnia wizyta: 16.12.2015
  • Konto zszymanska nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Informacje o użytkowniku:
Imię i nazwisko lub pełna nazwa: Zuzanna Szymańska
Firma: PR-imo public relations
Strona www: http://www.pr-imo.pl
e-mail:* USUN_TO_zszymanska@pr-imo.pl
Lokalizacja: Poznań
Podpis: zszymanska

Profil zawodowy:

Ten użytkownik nie określił swojego profilu zawodowego.
  • Jest z nami od dnia 23.01.2009
  • Ostatnia wizyta: 16.12.2015
  • Konto zszymanska nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji
Skontaktuj się z użytkownikiem zszymanska:
Wyślij wiadomość prywatną
Podsumowanie aktywności użytkownika:
wiadomości na forum:
0 (0 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy:
2 (20 pkt.)
opublikowane artykuły i newsy PR:
35 (105 pkt.)
publikacje wyróżnione jako wybór redakcji:
0 (0 pkt.)
komentarze (do tekstów, ankiet, galerii, linków):
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do banku zdjęć:
0 (0 pkt.)
prace dostarczone do galerii:
0 (0 pkt.)
linki zgłoszone do katalogu www:
0 (0 pkt.)
staż w serwisie:
2518 dni (84 pkt.)
interwencje administratora na forum:
nie odnotowano
interwencje administratora na giełdzie:
nie odnotowano
    
SUMA PUNKTÓW: 209
Rating aktywności użytkownika na podstawie uzyskanych punktów:
+ + +
Ostatnie publikacje:

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego poinformowało o dołączeniu nowego członka - pierwszej w Polsce zintegrowanej platformy komunikacyjnej REDLINK. To kolejny krok w popularyzowaniu nowoczesnej komunikacji opartej na narzędziach marketingu bezpośredniego.

21.12.2011 | przeczytano: 1242 razy

Od pewnego czasu obserwujemy klarowanie się nowego trendu w e-commerce. Tworzą go ludzie otwarci na nowe wyzwania, którzy wiedzą, że pasja i umiejętność wykorzystania możliwości, jakie daje internet, to pierwszy krok do biznesowego sukcesu. O kim mowa?

12.12.2011 | przeczytano: 4536 razy

Reklama internetowa wydaje się być strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby inicjatywy prowadzone w sieci spotkały się z aktywnym zainteresowaniem jak największej grupy docelowej, nacisk należy położyć na ich sukcesywne promowanie. A jakie metody i narzędzia warto zastosować?

24.11.2011 | przeczytano: 2160 razy

Pierwsza w Polsce zintegrowana platforma komunikacyjna REDLINK przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Organizacja, istniejąca od 2000 roku, skupia wśród członków firmy działające w obrębie polskiego rynku interaktywnego, technologicznego i reklamowego, m.in. portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

21.11.2011 | przeczytano: 1652 razy
10 najczęstszych błędów marketingu w handlu i nie tylko…

Marketing bezpośredni stał się jedną z najbardziej postępowych dziedzin ostatnich lat. Geolokalizacja, personalizacja, segmentacja, integracja działań i raportowanie - to elementy, które wręcz zrewolucjonizowały podejście marketingowców do prowadzonych akcji. Niestety, jak w przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć?

01.11.2011 | przeczytano: 2471 razy (komentarzy: 2)

Przeprowadzenie konkursu czy akcji promocyjnej w dużych sieciach i centrach handlowych wiąże się z koniecznością obsługi czasem nawet setek tysięcy zgłoszeń. Opracowanie polityki bezpieczeństwa, rejestracja w GIODO, wprowadzenie danych uczestników do systemu oraz weryfikacja ich poprawności to działania na tyle czasochłonne, że coraz popularniejszy staje się outsourcing tego typu usług.

30.09.2011 | przeczytano: 1195 razy

Co się stanie, gdy zmiksujemy ze sobą pomysł i dobry plan? Paulina Stępień z Kotlet.tv twierdzi, że to podstawowe składniki przepisu na biznes. Aby podchwycił, potrzebna jest jeszcze, niczym wisienka na torcie, skuteczna komunikacja z klientem. Dlatego dziś mówimy o tym, w jaki sposób ją kreować wykorzystując nowatorskie narzędzie, jakim jest wideokomunikacja.

29.09.2011 | przeczytano: 1014 razy

Jeszcze do końca sierpnia potrwa akcja konkursowa prowadzona pod patronatem poznańskiej agencji reklamowej Open. Zadaniem, jakie stawiają przed uczestnikami organizatorzy, jest zaprojektowanie kreatywnej i wciągającej autoprezentacji agencji. Kto się odważy?

09.08.2011 | przeczytano: 1680 razy

Kampania wyborcza w amerykańskim stylu czy bezpieczne standardy ubrane w słowa? Niektóre partie już dziś pokazują "pazury", co widać z telewizyjnych spotów i billboardów. Wzorując się na Amerykanach należy pamiętać, że o zwycięstwie Baracka Obamy najpewniej zadecydowało wykorzystanie social media oraz oparcie kampanii na narzędziach internetowych. A na co postawią polscy politycy?

21.07.2011 | przeczytano: 1341 razy

Kalendarze, pendive’y, długopisy i kubki - to chyba jedne z najstarszych gadżetów reklamowych. Czy używane przez klientów? Na pewno tak. Czy świeże, innowacyjne i przyciągające oko? Pewnie mniej. Zatem co można nazwać skutecznym, a jednocześnie pomysłowym gadżetem reklamowym?

21.07.2011 | przeczytano: 2613 razy (komentarzy: 1)

Ulotka handlowa przez wielu traktowana jest jako przeżytek. Niesłusznie, bo podobnie jak strona internetowa w sieci, tak samo ulotka w biznesowej rzeczywistości stanowi naszą wizytówkę - daje szansę na zapoznanie się z profilem firmy, proponowanymi usługami i produktami oraz możliwość kontaktu w przypadku zainteresowania ofertą. Pytanie stawiane przez wielu to - jak nakłonić odbiorcę do zapoznania się z jej treścią?

26.06.2011 | przeczytano: 1653 razy (komentarzy: 1)

Weryfikacja poprawności danych, wprowadzenie ich do systemu, eliminacja duplikatów, obawa przed negatywnymi wynikami kontroli GIODO to główne problemy, z którymi zmagają się marketingowcy i agencje reklamowe zajmujące się przetwarzaniem baz danych dla swoich klientów. Są jednak na to sposoby.

09.06.2011 | przeczytano: 1170 razy

Wszystko zaczęło się od dwóch amatorów gotowania, którzy postanowili zmienić swoją pasję w smacznie prosperujący biznes. Kotlet.tv to multimedialny serwis kulinarny, którego oglądalność, po niecałych dwóch latach funkcjonowania, sięga 1,5 miliona odsłon miesięcznie. O tym, jak zmienić blog w dochodowy interes mówi współzałożyciel, Paulina Stępień.

22.05.2011 | przeczytano: 1552 razy

Dotacja ze środków Unii Europejskiej na nowe przedsięwzięcie to wielki sukces, ale i początek długiej drogi pełnej wyzwań niezbędnych do pokonania, aby zbudować ugruntowaną pozycję na rynku i rozwinąć prowadzony biznes. Zatem jak skutecznie wykorzystać otrzymane fundusze, aby osiągnąć wszystkie, założone przez siebie i oczekiwane przez UE, cele?

14.04.2011 | przeczytano: 2036 razy

Problem z dzisiejszą reklamą jest prosty - mało jest rzeczy, których ludzie jeszcze nie widzieli, a którymi dadzą się w łatwy sposób zaskoczyć. To, co jeszcze wczoraj było atrakcyjne i skuteczne – jutro staje się banalne, wręcz ignorowane przez klientów. Tym trudniejsze zadanie przed marketerami – sprostać oczekiwaniom współczesnego klienta znajdując ciągle to nowe i świeże pomysły.

13.04.2011 | przeczytano: 2114 razy

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764