Firma Uber Eats została partnerem głównym konkursu JustBrief, organizowanego przez Performante. Inicjatywa jest szansą dla studentów na wygranie 10 000 złotych, zdobycie doświadczenia w branży marketingowej oraz odbycie stażu. Projekt promuje rozwój kreatywności i pracy zespołowej. Zgłoszenia w konkursie przyjmowane są na stronie www.justbrief.pl do 4 listopada.
Jak wynika z raportu „Co nie styka w branży kreatywnej”, przygotowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, jedną z największych barier, na które natrafiają studenci zainteresowani pracą w agencjach reklamowych i interaktywnych, jest hermetyczność branży. Innym wyzwaniem jest dla nich wykazanie konkretnych umiejętności, nie mając jeszcze doświadczenia zawodowego. W ogłoszeniach o pracę na stanowiska juniorskie bardzo często pojawiają się wymagania w obszarze kompetencji, takich jak kreatywność czy innowacyjne podejście do obowiązków.
- Studentom oraz absolwentom, którzy nie posiadają jeszcze portfolio, trudno jest zaprezentować w CV odpowiednie kompetencje, a co za tym idzie pozytywnie przejść pierwszy etap selekcji w procesach rekrutacyjnych. Właśnie z tego powodu powstał konkurs edukacyjny JustBrief. Chcemy pomagać młodym, bo jeszcze niedawno sami, jako juniorzy na początku kariery mierzyliśmy się z podobnymi wyzwaniami - mówi Tina Toutounchi, Employer Branding & Internal Communication Specialist z agencji Performante.
Konkurs JustBrief jest szansą dla studentów i absolwentów na zdobycie doświadczenia w branży marketingowej, pobudzenie ich kreatywności oraz rozwój umiejętności pracy w grupie. Aby uprościć proces zgłaszania aplikacji konkursowych, Performante umożliwiło uczestnikom wskazanie preferowanej przez nich pozycji w dziale kreatywnym.
- Cieszymy się, że organizatorzy umożliwili nam udział w projekcie oraz przygotowanie briefu konkursowego. Uczestnicy zostaną dobrani w 5-osobowe zespoły kreatywne. Ich zadaniem będzie stworzenie propozycji koncepcji kreatywnej w kampanii digitalowej dla Uber Eats, czyli swojego pierwszego, prawdziwego klienta. Do briefingu zaproszony został również przedstawiciel restauracji Gringo Bar, który przybliży uczestnikom perspektywę restauratorów zaangażowanych we współpracę z klientem - Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce.
Pomysły przygotowane przez uczestników oceniane będą przez jury składające się z przedstawicieli Uber Eats, Business Insider Polska oraz Performante. Podczas finału, który odbędzie się 7 grudnia, zwycięski zespół otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 złotych oraz możliwość odbycia stażu w firmach organizatorów i wybranych partnerów konkursu. Zwycięska kampania ma szansę na realizację. To druga edycja projektu JustBrief.
Źródło: Uber Eats