logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uber Eats pobudza kreatywność studentów i absolwentów w konkursie Justbrief

  PR 25.10.2018, przeczytano 699 razy

Firma Uber Eats została partnerem głównym konkursu JustBrief, organizowanego przez Performante. Inicjatywa jest szansą dla studentów na wygranie 10 000 złotych, zdobycie doświadczenia w branży marketingowej oraz odbycie stażu. Projekt promuje rozwój kreatywności i pracy zespołowej. Zgłoszenia w konkursie przyjmowane są na stronie www.justbrief.pl do 4 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uber-eats-pobudza-kreatywnosc-studentow-i-absolwentow-w-konkursie-justbrief,379886,artykul.html

Jak wynika z raportu „Co nie styka w branży kreatywnej”, przygotowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, jedną z największych barier, na które natrafiają studenci zainteresowani pracą w agencjach reklamowych i interaktywnych, jest hermetyczność branży. Innym wyzwaniem jest dla nich wykazanie konkretnych umiejętności, nie mając jeszcze doświadczenia zawodowego. W ogłoszeniach o pracę na stanowiska juniorskie bardzo często pojawiają się wymagania w obszarze kompetencji, takich jak kreatywność czy innowacyjne podejście do obowiązków.

- Studentom oraz absolwentom, którzy nie posiadają jeszcze portfolio, trudno jest zaprezentować w CV odpowiednie kompetencje, a co za tym idzie pozytywnie przejść pierwszy etap selekcji w procesach rekrutacyjnych. Właśnie z tego powodu powstał konkurs edukacyjny JustBrief. Chcemy pomagać młodym, bo jeszcze niedawno sami, jako juniorzy na początku kariery mierzyliśmy się z podobnymi wyzwaniami - mówi Tina Toutounchi, Employer Branding & Internal Communication Specialist z agencji Performante.

Konkurs JustBrief jest szansą dla studentów i absolwentów na zdobycie doświadczenia w branży marketingowej, pobudzenie ich kreatywności oraz rozwój umiejętności pracy w grupie. Aby uprościć proces zgłaszania aplikacji konkursowych, Performante umożliwiło uczestnikom wskazanie preferowanej przez nich pozycji w dziale kreatywnym.

- Cieszymy się, że organizatorzy umożliwili nam udział w projekcie oraz przygotowanie briefu konkursowego. Uczestnicy zostaną dobrani w 5-osobowe zespoły kreatywne. Ich zadaniem będzie stworzenie propozycji koncepcji kreatywnej w kampanii digitalowej dla Uber Eats, czyli swojego pierwszego, prawdziwego klienta. Do briefingu zaproszony został również przedstawiciel restauracji Gringo Bar, który przybliży uczestnikom perspektywę restauratorów zaangażowanych we współpracę z klientem - Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce.

Pomysły przygotowane przez uczestników oceniane będą przez jury składające się z przedstawicieli Uber Eats, Business Insider Polska oraz Performante. Podczas finału, który odbędzie się 7 grudnia, zwycięski zespół otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 złotych oraz możliwość odbycia stażu w firmach organizatorów i wybranych partnerów konkursu. Zwycięska kampania ma szansę na realizację. To druga edycja projektu JustBrief.

Źródło: Uber Eats

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764